Forum

Topic: Ghost Recon Future Soldier Besloten Beta

Anoniem's avatar

voor de mensen die de gelukkige zijn en deze code hebben en hem nu aan het installeren zijn/spelen zijn, voeg elkaar hier toe zodat er een pro squad kan worden gemaakt TEAMWORK ONLY!

(mensen die ook willen spelen in team verband, ik updat je in de first page :D)

add :
nWo_xBliZ- (mausi-gangsta)
Mau_RKC (AARDAPPEL BOY XD)
MacroxD (Macrox)
gamefreak046 (indo)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    voor de mensen die de gelukkige zijn en deze code hebben en hem nu aan het installeren zijn/spelen zijn, voeg elkaar hier toe zodat er een pro squad kan worden gemaakt TEAMWORK ONLY!

    (mensen die ook willen spelen in team verband, ik updat je in de first page :D)

    add : nWo_xBliZ- (mausi-gangsta)

    Ja ik ga hem wel spelen maar je kan dus gwn in squads? Das wel chill, alleen ben niet bekend met 3rd persons maar ga een beetje proberen en lol hebben ๐Ÿ˜›

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nouja squad.. gwn 12 mensen in 1 game.. dus 6 per side net als cod ๐Ÿ˜›

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ok ga hem nu downloaden ๐Ÿ˜‰

  4. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    heeft hij de code al bevestigt?, download snel man want duurt wel een tijdje

  5. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Vind hem wat tegenvallen. Niet echt mijn ding zo. xD

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ssst, ben hem nog aan het downloaden! xD

  7. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    heeft hij de code al bevestigt?, download snel man want duurt wel een tijdje

    Ik ben nu op 85%
    Ik denk ook niet dat het echt mijn spel is maar proberen waard ๐Ÿ˜‰
    maar als je bij elkaar in het team zit, kan je dan headsetten? En volgens mij zijn er 2 Gamemodes en 2 Maps?

  8. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    1game mode wat ik zie en 2maps,, en ja je kan samen praten.. maar er zitten allemaal van die wannabe rambo cod gastjes die geen teamplay doen, maar ik en me vriend zijn hardcore en sirieus aan het spelen xD

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://i.imgur.com/vTYyr.jpg

    Are you f*king kidding me?

    http://clean.alltheragefaces.com/img/faces/large/misc-are-you-fucking-kidding-me-clean-l.png

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kan ik dat ook hebben? ๐Ÿ˜›

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH maar ik zie je nu gwn spelen hoor xD

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Vet spel, begrijp er alleen geen k*t van. xD

    Je moet natuurlijk eerst wennen. Wel veel bugs trouwens, maar daar is het natuurlijk een beta voor. ๐Ÿ˜›

    Ik vind het een beetje Uncharted 3 gemixt met CoD en een heel klein beetje BF, en dan in de toekomst. ๐Ÿ˜›

    HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH maar ik zie je nu gwn spelen hoor xD

    Had m’n internet ff speciaal voor deze game overhoop gehaald. xD

    Maar wij kunnen elkaar niet joinen.. -.-‘

  13. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    welke Bugs? 0_0
    mijn enigste probleem is dat het lang duurt met de match making!!!!

    en ik kan jouw niet joinen xD

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    welke Bugs? 0_0
    mijn enigste probleem is dat het lang duurt met de match making!!!!

    en ik kan jouw niet joinen xD

    xD

    Het is ook irritant dat je niet kan zien bij opties ofzo hoe de controls zijn.. Maar ben er toch eindelijk achter gekomen: als je bij een vijand staat en je drukt op vierkantje dan Knife je hem o.i.d. op een vette manier. ๐Ÿ˜›

  15. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    xD

    Het is ook irritant dat je niet kan zien bij opties ofzo hoe de controls zijn.. Maar ben er toch eindelijk achter gekomen: als je bij een vijand staat en je drukt op vierkantje dan Knife je hem o.i.d. op een vette manier. ๐Ÿ˜›

    de enigste irritatie is dat je uit de game word gezet, of dat het zo lang duurt!

  16. 16 XP
    Macrox's avatar

    Ik vind het een vrij leuk spel. Mijn enige minpunt op het moment is de controls die niet altijd duidelijk waren in het begin en het feit dat bijna niemand mij bij de objectives helpt.

    Voeg me maar toe aan Fipo. PSN is MacroxD.

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    http://i.imgur.com/vTYyr.jpg

    Are you f*king kidding me?

    http://clean.alltheragefaces.com/img/faces/large/misc-are-you-fucking-kidding-me-clean-l.png

    Hahahahah! Oรณh wat komt die mij bekend voor bij jou xD

  18. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kan Patty ook niet joinen ๐Ÿ˜‰
    Kvind het een redelijk spel maar niet waard om het te kopen, al is het wel fun om een beeetje met elkaar te spelen ๐Ÿ˜›

  19. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ghost recon is tog 3rd person ? ik vind 3rd person shooters tog niks dus ๐Ÿ˜›

  20. 197 XP
    indo1991's avatar

    gasten ik speel de beta ook wats is jullie gametagg voeg ik jullie als dat good is

  21. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    gasten ik speel de beta ook wats is jullie gametagg voeg ik jullie als dat good is

    bekijk de first page

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    gasten ik speel de beta ook wats is jullie gametagg voeg ik jullie als dat good is

    Dat staat altijd linksonderin bij het Playstation logo..