Topic: PS3-covers printen

08 juli 2008om 14:16

Ej,

Ik ben op zoek naar een programma die covers kan printen op de juiste maten. Ik heb inmiddels al verschillende geprobeerd maar ik krijg niet de juiste om Blu-Ray/PS3-games covers te printen. Ik wil dit graag doen omdat ik aardig wat PS3-games heb in een mal hoesje (zie foto).

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

23 reacties

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

Heb je geen account? Klik hier
  1. User  avatar
    341 XP

Volgens mij moet je dit echt door een van die drukkerijen laten doen. Ik heb voor je gezocht maar ik kon niks vinden, sorry. Misschien dat een ander wat vindt.

0
  2. User  avatar
    235 XP

Het enige dat ik weet zijn de maten voor blu ray covers, misschien dat je daar ook wat aan hebt:

Viva case zijn 3118 x 1748

Amaray case zijn 3189 x 1772

Amaray zijn europese maten en viva is voor de amerikaanse markt.

0
  3. User  avatar
    20019 XP

Ik heb de UK die zijn 12mm ofzo :S

0
  4. User  avatar
    235 XP

UK zijn ook Amaray cases

0
  5. User  avatar
    1299 XP

CoverXP, weet alleen niet of deze ook die blu-ray kent, maar volgens mij kan je er zelf maten toevoegen, ff opmeten en toevoegen :p

0
  6. User  avatar
    235 XP

Coverxp kan het niet, is ook al een oud programma

0
  7. User  avatar
    1536 XP

Misschien EasyCover print. Werkt goed bij DVD’s, weet niet of Blu-ray een ander formaat heeft :p

0
  8. User  avatar
    533 XP

weet iemand ook op wat voor papier je moet printen? wil dit ook gaan proberen 😀

0
  9. User  avatar
    1536 XP

Kan je gewoon op normaal A4 doen die je in een pakket van 500 stuks bij de hema haalt, maar je kan ook fotopapier gebruiken. Dat geeft net een stukje meer eraan. Maar de prijs is wel meer dan een stukje meer, dus of dat het ook waard is 😉

0
  10. User  avatar
    110 XP

Even de maten van een origineel hoesje opmeten. Dan is er vast wel iets te maken met Photoshop. Zo moeilijk is dat niet.

0
  11. User  avatar
    285 XP

Sorry hoor, waarom wil je ze printen? Je kunt geen kopieen hebben aangezien de PS3 nog niet is gekraakt. Ik houd ze gewoon in hun originele doosje…

0
  12. User  avatar
    1299 XP

Sorry hoor, waarom wil je ze printen? Je kunt geen kopieen hebben aangezien de PS3 nog niet is gekraakt. Ik houd ze gewoon in hun originele doosje…

Lees de eerste post eens :S

0
  13. User  avatar
    285 XP

Lees de eerste post eens :S

Daar zegt hij het niet…

0
  14. User  avatar
    1 XP

Ik kan u adviseren over het programma cd dvd etiket maker . Om etiketten, hoezen en inzetstukken voor dozen cd/dvd-station te creëren. Het programma ondersteunt OS Windows en alle de meest populaire printers (HP, Canon, Epson, …).

0
  15. User  avatar
    137 XP

Je kunt de foto toch gewoon in Word openen, de juiste afmeting instellen en printen maar? Deed ik vroeger ook met cd’s en dvd’s..

0
  16. User  avatar
    2001 XP

Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

0
  17. User  avatar
    1140 XP

Oh daar had ik niet eens op gelet hahahahaha

0
  18. User  avatar
    137 XP

Jongens, ik denk dat M4GN3T ondertussen wel een programma-tje gevonden heeft hoor… gezien deze discussie uit 2008 stamt.

Haha 😀
    Ja nu je het zefgt, lijkt me ook wel ja.. 😉

Dacht dat het een nieuw topic was, aangezien hij ineens bovenaan stond omdat er iemand gereageerd had..

0
  19. User  avatar
    2001 XP

Haha, dat dacht ik al dat jullie het over het hoofd hadden gezien 😀

Daarentegen is het ook geen ramp, wellicht dat iemand er toch nog iets aan had haha

0
  20. User  avatar
    1469 XP

haha! of niet!

0
  21. User  avatar
    401 XP

pffff wist 10 jaar terug wel een haha dat is lang geleden covers printen . weet nog wel de tijd van dvd huren en copyeren en dan een dvd cover maken haha. sorry m8 ik weet echt niet een

hahahahaha lol 2008 ik zie het nu ook pas lol

0
  22. User  avatar
    577 XP

Ik betwijfel het.

0