Forum

Topic: ps3 account weg, ingelogd op andere ps3

Anoniem's avatar

Ik logde vandaag in op de ps3 van mn zus bij haar thuis met mn eigen psn id, geen problemen. Ik dacht toen ik klaar was; ff netjes uitloggen anders krijg ik thuis problemen. Ik kom thuis, ik wil weer op mn eigen.ps3. Dus ik moet opnieuw inloggen maar krijg foutnelding dat wachtwoord is vervallen en ik nieuwe in moet voegen, dus ik druk op oke. En dan krijg ik de hele tijd foutmelding pffff iemand idee voor oplosssing ?? Of ben ik me account kwijt ??

—-

Net ff opnieuw ingelogd bij me zus, en daar lukt het wel. Maar ik kan thuis dus.nu niet meer terug, pff pleasssee help iemand ? 🙁

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 636 XP
  2. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik denk niet dat het daaraan ligt, er is namelijk maar 1 ps3 waarop mn account is geregistreerd en dat is die van mijzelf. Dus en er staat dat je per account 5 ps3 systemen mag, dus ik zou dan aan de 2 zitten.

  3. 8831 XP
    7th-son's avatar

    je kunt er tegenwoordig nog maar 2 doen naar mijn ervaring
    maar die melding zou je dan ook krijgen zodra je wat van PSN gaat downloaden wat is aangeschaft
    ik heb ook wel eens zo een melding gehad, maar na een korte tijd kon ik dan gewoon alsnog inloggen, zonder iets te veranderen

  4. 636 XP
    klapper's avatar

    Je kan idd nog maar op 2 systemen inloggen. Maar dat deactiveren werkt hetzelfde als in de link.
    Je kan proberen ?

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Ik wilde het gister avond idd even proberen, maar kwam er al snel achter dat m’n zus de hele gebruiker van mij had verwijderd…… Maargoed dus ik d8 dat het weinig nut had om weer in te loggen. Even m’n ps3 aan de kant gelegt, en vanochten weer opgestart. Al snel zag ik dat hij meteen ( automatisch zoals normaal ) gewoon inlogden 😀 IK BLIJ !!!!!!!!!!!!!!!! Maar gaat dit voorval nog op problemen uitwijzen of kan ik er gewoon vanuit gaan dat het nu gewoon weer is, zoals het altijd is geweest ?? ?

  6. 8831 XP
    7th-son's avatar

    verwijderen is niet deactiveren, onthoud dat wel even!
    mocht je je ps3 wel willen deactiveren, moet je dus wederom daar je account er op zetten, en kun je je systeem deactiveren via het xmb
    je kunt het ook via internet doen (vanaf elke PC of wat dan ook) maar dat kan maar 1 keer per half jaar.

    Ik heb het tot nu toe een keer of 2 meegemaakt, maar het heeft geen schade aangericht zover ik weet
    met andere woorden: dont worry, be happy

  7. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Oke bedankt ! Ik heb gister, me opnieuw even aangemeld en meteen gedeactiveerd 😀 Gelukkig wanneer ik weer thuis zat geen problemen verder ondervonden op m’n ps3 😀 Iedereen bedankt !!!