Forum

Topic: [OOT] Treasures of Montezuma: Blitz

Anoniem's avatar


Treasures of Montezuma: Blitz is een gratis spel te downloaden in de PlayStation Store. Het is eigenlijk net bejeweled: gems verschuiven om zo combinaties te maken van dezelfde kleur. Zelf ben ik erg tevreden met de graphics, en de bonuses zien er ook strak uit.

Als je speelt, kan je bonuses huren. Deze bonuses zijn bijvoorbeeld bommen of totems. Elke keer als je een potje speelt met een of meer bonuses kost dat crystals. Dus, als je geen crystals meer hebt, moet je je bonus slots leegmaken en dan zonder “kosten” verder spelen tot je weer genoeg hebt verdiend voor een bonus.

Ook is er met v1.60 (update) een trophy-systeem gekomen. Alleen jammer, dat de trophies alleen te zien zijn via het PS Vita tabje (in de trophy-app), en niet onder het PlayStation Network tabje. De trophies tellen dus niet mee met je trophy level. Hopelijk komt er binnenkort een update wat dit wel mogelijk maakt.

Het behalen van een trophy wordt trouwens wel naar near gepost.

Wat vinden jullie van de game?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Net topic mickvl!

    Dit soort spellen zijn zeer verslavend bij volwassenen, maar bij jongeren is Assassins Creed of Call of Duty net iets gaver, ook bij mij geld dat zo, dus deze game word het niet voor mij. Tja, of ik koop hem voor m’n moeder xD

  2. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Dankje! Het is over het algemeen inderdaad populairder bij de oudere gamers, maar ik heb het vroeger op de PC gespeeld dus ik vond het wel tof. Ik kocht een CD en had nog geldover op mijn bon dus ik dacht ik doe er wat bij. Dacht dat het een of dere adventure game was maar ach, dit is ook leuk.

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Na een half uurtje spelen heb ik al geen zin meer. Het nadeel van deze game is dat een potje spelen niet veel langer duurt dan 1 min. en hoezo trophies tellen niet mee met je trophy level….bij mij anders wel 1 zilver 5 brons 33%. Als het goed is krijg je nu punten van mij via near.

    O ja nu zie ik wat je bedoeld: trofeeén staan wel bij ps vita systeem maar niet bij ps-network? raar!?

  4. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Na een half uurtje spelen heb ik al geen zin meer. Het nadeel van deze game is dat een potje spelen niet veel langer duurt dan 1 min. en hoezo trophies tellen niet mee met je trophy level….bij mij anders wel 1 zilver 5 brons 33%. Als het goed is krijg je nu punten van mij via near.

    O ja nu zie ik wat je bedoeld: trofeeén staan wel bij ps vita systeem maar niet bij ps-network? raar!?

    Ja, inderdaad raar. Klopt wel dat de potjes ietwat kort zijn, daar ben ik het mee eens. Ik vond het ook al raar omdat ik op de PC ook Treasures of Montezuma had gespeeld, waar de potjes veel langer duurden. Thanks voor de punten trouwens!