Topic: Layout kaduuk?

28 juni 2012om 04:06

Ik bedoel maar, wat is deze.

[img]http://i47.tinypic.com/206ixw7.png[/img] [img]http://i50.tinypic.com/27xfebr.png[/img]

Dus… Meer mensen met dit probleem?

26 reacties

1. User  avatar
    496 XP

Ja hier precies hetzelfde. Hele layout klopt niet meer.

0
  2. User  avatar
    382 XP

Denk dat nu alles weer goed draait? Nieuwe lay-out ziet er iig een stuk beter uit!

0
  3. User  avatar
    2295 XP

Doe is: CTRL + F5, dat zou het kunnen oplossen. Bij mij tenminste =)

0
  4. User  avatar
    496 XP

Hij doet het nu inderdaad weer. Moest er wel de tijdelijke internetbestanden en coockies voor verwijderen. Want zelfs dat Ctr + F5 werkte hier niet.

0
  5. User  avatar
    221 XP

Hier is het nog steeds niet goed in winxp met IE8:
    http://home.planet.nl/~maas0561/screenshots/psonly.jpg

Met FF gaat het wel goed.

0
  6. User  avatar
    1956 XP

Control + F5, heeft het nu even opgelost 🙂

0
  7. User  avatar
    221 XP

Hier nog steeds niet. Wel jammer dit.

0
  8. User  avatar
    20030 XP

Browsercache leeghalen is de oplossing, je raakt niets kwijt qua geschiedenis of cookies, maar gewoon even de cache leeghalen en het moet goed zijn. Het menu werkt namelijk in elke browser wel.

http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fec6f887927d.jpg

0
  9. User  avatar
    5395 XP

Dat drop-down menu werkt niet met tablets hè. Normaal ga je op zo’n kopje staan met je muis en dan krijg je meer tabs, maar iPad en Tablet gebruikers kunnen er enkel op klikken. Just saying. 😛

0
  10. User  avatar
    20030 XP

[quote]Dat drop-down menu werkt niet met tablets hè. Normaal ga je op zo’n kopje staan met je muis en dan krijg je meer tabs, maar iPad en Tablet gebruikers kunnen er enkel op klikken. Just saying. :P[/quote]

Heb daarvoor al hulp ingeroepen, merkte het zelf zojuist ook. Heb al een gast die me daarbij gaat helpen om te fixen, hopelijk deze week een fix!

0
  11. User  avatar
    5395 XP

[quote]Heb daarvoor al hulp ingeroepen, merkte het zelf zojuist ook. Heb al een gast die me daarbij gaat helpen om te fixen, hopelijk deze week een fix![/quote]

Lijkt me makkelijk te fixen. (denk ik) Je hoeft enkel te wijzigen dat het drop-down menu verschijnt als je er op klikt, i.p.v. als je er op staat met je muis. 😛

0
  12. User  avatar
    20030 XP

[quote]Lijkt me makkelijk te fixen. (denk ik) Je hoeft enkel te wijzigen dat het drop-down menu verschijnt als je er op klikt, i.p.v. als je er op staat met je muis. :P[/quote]

Ja enkel dat =p..doe maar even voor dan

0
  13. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ja enkel dat =p..doe maar even voor dan[/quote]

Haha. Welke programmeringstaal? xD

0
  14. User  avatar
    20030 XP

[quote]Haha. Welke programmeringstaal? xD[/quote]

Programmeer nog wel, website is gewoon script hoor. Denk dat je user-agent beste met Javascript kan detecteren en dan behavior van de CSS ook.

0
  15. User  avatar
    5395 XP

[quote]Programmeer nog wel, website is gewoon script hoor. Denk dat je user-agent beste met Javascript kan detecteren en dan behavior van de CSS ook.[/quote]

Haha, het was een grapje hoor. xD

Heb er (nog) niet veel verstand van. Volgend “schooljaar” ga ik wellicht HTML, PHP, etc leren. Maar ook Java en C. 😛

0
  16. User  avatar
    309 XP

De nieuwe layout is een stuk moderner ;). Mijn complimenten. Maar hebben jullie misschien al gedacht aan een achtergrond? Nu is het een beetje objectief en saai, maar door een achtergrond te gebruiken zou er een betere sfeer kunnen worden gecreëerd. En voor de mensen die dat niet willen een uitschakel knopje :).

Het was maar een idee ;), ik wil niet zeggen dat de huidige layout niet goed is hoor.

0
  17. User  avatar
    491 XP

Met een paar kleine css aanpassingen ziet het [b]forum[/b] er zo uit!

Net zo breed als de navigatie en geen tussen ruimtes…

http://img15.imageshack.us/img15/2569/psxsensenlforum.png

En terug komend op de [b]wordpress layout[/b] zou ik de backgroud-color verwijderen van de wrapper…

0
  18. User  avatar
    20030 XP

[quote]Met een paar kleine css aanpassingen ziet het [b]forum[/b] er zo uit!

Net zo breed als de navigatie en geen tussen ruimtes…

[url]http://img15.imageshack.us/img15/2569/psxsensenlforum.png[/url]

En terug komend op de [b]wordpress layout[/b] zou ik de backgroud-color verwijderen van de wrapper…[/quote]

Hey Patrick,

De reden van de tussenruimtes is om straks take-overs en dergelijke ‘mooier’ te kunnen weergeven. Op het forum wil ik graag de eenheid aanhouden van de frontpage, dus het gevoel verminderen dat je op een andere site zit, dus vandaar dat dit hier ook van kracht is. De wrapper background zorgt er dan weer voor dat je ziet welk stuk de site is, als ik ‘m verwijder heb je maar wat losse vierkanten =p

0
  19. User  avatar
    491 XP

[quote]Hey Patrick,

De reden van de tussenruimtes is om straks take-overs en dergelijke ‘mooier’ te kunnen weergeven. Op het forum wil ik graag de eenheid aanhouden van de frontpage, dus het gevoel verminderen dat je op een andere site zit, dus vandaar dat dit hier ook van kracht is. De wrapper background zorgt er dan weer voor dat je ziet welk stuk de site is, als ik ‘m verwijder heb je maar wat losse vierkanten =p[/quote]

Ook najah dat is dus een mening van smaak.. maargoed:) ieder zijn meug

0
  20. User  avatar
    20030 XP

[quote]Ook najah dat is dus een mening van smaak.. maargoed:) ieder zijn meug[/quote]

Dat van jou vind ik ook wel tof hoor, maar ik zit op FP met vierkanten en dan lijkt ’t beetje raar =p

0
  21. User  avatar
    491 XP

[quote]Dat van jou vind ik ook wel tof hoor, maar ik zit op FP met vierkanten en dan lijkt ’t beetje raar =p[/quote]

Maakt niks uit wou alleen maar me visie erop geven en meschien een beetje helpen maar lolz. Het zit wel snor;)

0
  22. User  avatar
    491 XP

Wat vinden jullie eigelijk van de nieuwe Layout kleur ik vin hem niet egt mooi had liever die andere kleur

0
  23. User  avatar
    221 XP

[quote]Browsercache leeghalen is de oplossing, je raakt niets kwijt qua geschiedenis of cookies, maar gewoon even de cache leeghalen en het moet goed zijn. Het menu werkt namelijk in elke browser wel.

[url]http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fec6f887927d.jpg[/url][/quote]

Ik waardaar het zeer dat je een screenshot plaatst van je testresultaten. Dat schept vertrouwen.

Ik heb het van het weekend op mijn laptop en mijn pc geprobeerd. Beide Winxp met IE8. Beide met hetzelfde resultaat zoals te zien is in mijn eerdre screenshot.

Vanochten (maandag 2 juni) wordt de frontpage wel goed getoond. Maar nog niet als ik naar de fora ga.

Is er iets maandagochtend veranderd aan de code?

Ziet er wel zeer goed uit!

0
  24. User  avatar
    4357 XP

[quote]Wat vinden jullie eigelijk van de nieuwe Layout kleur ik vin hem niet egt mooi had liever die andere kleur[/quote]

Ik vind de kleuren wel mooi, het staat ook goed in verband met de huisstijl van PSX-Sense. Het schept ook een beetje rust in de tent, het zijn geen intense kleuren, maar dat hoeft voor mij ook niet.

0
  25. User  avatar
    20030 XP

[quote]Ik waardaar het zeer dat je een screenshot plaatst van je testresultaten. Dat schept vertrouwen.

Ik heb het van het weekend op mijn laptop en mijn pc geprobeerd. Beide Winxp met IE8. Beide met hetzelfde resultaat zoals te zien is in mijn eerdre screenshot.

Vanochten (maandag 2 juni) wordt de frontpage wel goed getoond. Maar nog niet als ik naar de fora ga.

Is er iets maandagochtend veranderd aan de code?

Ziet er wel zeer goed uit![/quote]

Ha dan heb ik het toch uitgevonden, het probleem was dat IE7 en IE8 niet de HTML ondersteunen die gebruikt wordt (zijn de browsers wat te oud voor). Dit valt alleen op te lossen met een HTML5 trunk, die nu ook actief is op ’t forum =)

0
  26. User  avatar
    221 XP

Yep forum werkt nu ook goed!

0