Forum

Topic: Layout kaduuk?

Anoniem's avatar

Ik bedoel maar, wat is deze.

Dus… Meer mensen met dit probleem?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ja hier precies hetzelfde. Hele layout klopt niet meer.

  2. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Denk dat nu alles weer goed draait? Nieuwe lay-out ziet er iig een stuk beter uit!

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Doe is: CTRL + F5, dat zou het kunnen oplossen. Bij mij tenminste =)

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Hij doet het nu inderdaad weer. Moest er wel de tijdelijke internetbestanden en coockies voor verwijderen. Want zelfs dat Ctr + F5 werkte hier niet.

  5. 227 XP
    MarcoM's avatar

    Hier is het nog steeds niet goed in winxp met IE8:
    http://home.planet.nl/~maas0561/screenshots/psonly.jpg

    Met FF gaat het wel goed.

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Control + F5, heeft het nu even opgelost 🙂

  7. 227 XP
    MarcoM's avatar

    Hier nog steeds niet. Wel jammer dit.

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Browsercache leeghalen is de oplossing, je raakt niets kwijt qua geschiedenis of cookies, maar gewoon even de cache leeghalen en het moet goed zijn. Het menu werkt namelijk in elke browser wel.

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fec6f887927d.jpg

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat drop-down menu werkt niet met tablets hè. Normaal ga je op zo’n kopje staan met je muis en dan krijg je meer tabs, maar iPad en Tablet gebruikers kunnen er enkel op klikken. Just saying. 😛

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dat drop-down menu werkt niet met tablets hè. Normaal ga je op zo’n kopje staan met je muis en dan krijg je meer tabs, maar iPad en Tablet gebruikers kunnen er enkel op klikken. Just saying. 😛

    Heb daarvoor al hulp ingeroepen, merkte het zelf zojuist ook. Heb al een gast die me daarbij gaat helpen om te fixen, hopelijk deze week een fix!

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb daarvoor al hulp ingeroepen, merkte het zelf zojuist ook. Heb al een gast die me daarbij gaat helpen om te fixen, hopelijk deze week een fix!

    Lijkt me makkelijk te fixen. (denk ik) Je hoeft enkel te wijzigen dat het drop-down menu verschijnt als je er op klikt, i.p.v. als je er op staat met je muis. 😛

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Lijkt me makkelijk te fixen. (denk ik) Je hoeft enkel te wijzigen dat het drop-down menu verschijnt als je er op klikt, i.p.v. als je er op staat met je muis. 😛

    Ja enkel dat =p..doe maar even voor dan

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja enkel dat =p..doe maar even voor dan

    Haha. Welke programmeringstaal? xD

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Haha. Welke programmeringstaal? xD

    Programmeer nog wel, website is gewoon script hoor. Denk dat je user-agent beste met Javascript kan detecteren en dan behavior van de CSS ook.

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Programmeer nog wel, website is gewoon script hoor. Denk dat je user-agent beste met Javascript kan detecteren en dan behavior van de CSS ook.

    Haha, het was een grapje hoor. xD

    Heb er (nog) niet veel verstand van. Volgend “schooljaar” ga ik wellicht HTML, PHP, etc leren. Maar ook Java en C. 😛

  16. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    De nieuwe layout is een stuk moderner ;). Mijn complimenten. Maar hebben jullie misschien al gedacht aan een achtergrond? Nu is het een beetje objectief en saai, maar door een achtergrond te gebruiken zou er een betere sfeer kunnen worden gecreëerd. En voor de mensen die dat niet willen een uitschakel knopje :).

    Het was maar een idee ;), ik wil niet zeggen dat de huidige layout niet goed is hoor.

  17. 495 XP
    patrick3's avatar

    Met een paar kleine css aanpassingen ziet het forum er zo uit!

    Net zo breed als de navigatie en geen tussen ruimtes…

    http://img15.imageshack.us/img15/2569/psxsensenlforum.png

    En terug komend op de wordpress layout zou ik de backgroud-color verwijderen van de wrapper…

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Met een paar kleine css aanpassingen ziet het forum er zo uit!

    Net zo breed als de navigatie en geen tussen ruimtes…

    http://img15.imageshack.us/img15/2569/psxsensenlforum.png

    En terug komend op de wordpress layout zou ik de backgroud-color verwijderen van de wrapper…

    Hey Patrick,

    De reden van de tussenruimtes is om straks take-overs en dergelijke ‘mooier’ te kunnen weergeven. Op het forum wil ik graag de eenheid aanhouden van de frontpage, dus het gevoel verminderen dat je op een andere site zit, dus vandaar dat dit hier ook van kracht is. De wrapper background zorgt er dan weer voor dat je ziet welk stuk de site is, als ik ‘m verwijder heb je maar wat losse vierkanten =p

  19. 495 XP
    patrick3's avatar

    Hey Patrick,

    De reden van de tussenruimtes is om straks take-overs en dergelijke ‘mooier’ te kunnen weergeven. Op het forum wil ik graag de eenheid aanhouden van de frontpage, dus het gevoel verminderen dat je op een andere site zit, dus vandaar dat dit hier ook van kracht is. De wrapper background zorgt er dan weer voor dat je ziet welk stuk de site is, als ik ‘m verwijder heb je maar wat losse vierkanten =p

    Ook najah dat is dus een mening van smaak.. maargoed:) ieder zijn meug

  20. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ook najah dat is dus een mening van smaak.. maargoed:) ieder zijn meug

    Dat van jou vind ik ook wel tof hoor, maar ik zit op FP met vierkanten en dan lijkt ’t beetje raar =p

  21. 495 XP
    patrick3's avatar

    Dat van jou vind ik ook wel tof hoor, maar ik zit op FP met vierkanten en dan lijkt ’t beetje raar =p

    Maakt niks uit wou alleen maar me visie erop geven en meschien een beetje helpen maar lolz. Het zit wel snor;)

  22. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Wat vinden jullie eigelijk van de nieuwe Layout kleur ik vin hem niet egt mooi had liever die andere kleur

  23. 227 XP
    MarcoM's avatar

    Browsercache leeghalen is de oplossing, je raakt niets kwijt qua geschiedenis of cookies, maar gewoon even de cache leeghalen en het moet goed zijn. Het menu werkt namelijk in elke browser wel.

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fec6f887927d.jpg

    Ik waardaar het zeer dat je een screenshot plaatst van je testresultaten. Dat schept vertrouwen.

    Ik heb het van het weekend op mijn laptop en mijn pc geprobeerd. Beide Winxp met IE8. Beide met hetzelfde resultaat zoals te zien is in mijn eerdre screenshot.

    Vanochten (maandag 2 juni) wordt de frontpage wel goed getoond. Maar nog niet als ik naar de fora ga.

    Is er iets maandagochtend veranderd aan de code?

    Ziet er wel zeer goed uit!

  24. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Wat vinden jullie eigelijk van de nieuwe Layout kleur ik vin hem niet egt mooi had liever die andere kleur

    Ik vind de kleuren wel mooi, het staat ook goed in verband met de huisstijl van PSX-Sense. Het schept ook een beetje rust in de tent, het zijn geen intense kleuren, maar dat hoeft voor mij ook niet.

  25. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik waardaar het zeer dat je een screenshot plaatst van je testresultaten. Dat schept vertrouwen.

    Ik heb het van het weekend op mijn laptop en mijn pc geprobeerd. Beide Winxp met IE8. Beide met hetzelfde resultaat zoals te zien is in mijn eerdre screenshot.

    Vanochten (maandag 2 juni) wordt de frontpage wel goed getoond. Maar nog niet als ik naar de fora ga.

    Is er iets maandagochtend veranderd aan de code?

    Ziet er wel zeer goed uit!

    Ha dan heb ik het toch uitgevonden, het probleem was dat IE7 en IE8 niet de HTML ondersteunen die gebruikt wordt (zijn de browsers wat te oud voor). Dit valt alleen op te lossen met een HTML5 trunk, die nu ook actief is op ’t forum =)

  26. 227 XP
    MarcoM's avatar

    Yep forum werkt nu ook goed!