Topic: [TK] Deus Ex: Human Revolution

03 juli 2012om 12:48

Ik denk dat iedereen dit spel wel kent. zoniet, kijk dan hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex:_Human_Revolution

Heb je deze game nog niet, dan is dit je kans. Vraagprijs: 10 Euro. evt bij verzenden komt er 2 Euro bij.

Interesse? post hier even wat onder (bij voorkeur als ‘reactie’, dan zie ik het meteen), of stuur me een PM.

7 reacties

1. User  avatar
    1039 XP

prijs is te hoog, ik heb dit spel een week terug voor 19 euro bij mediamarkt gehaald.

0
  2. User  avatar
    890 XP

als hij lager gaat, dan kan hij het spel net zo goed zelf houden.

0
  3. User  avatar
    4357 XP

[quote]prijs is te hoog, ik heb dit spel een week terug voor 19 euro bij mediamarkt gehaald.[/quote]

Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.

0
  4. User  avatar
    1039 XP

[quote]als hij lager gaat, dan kan hij het spel net zo goed zelf houden.[/quote]
    heb je wel gelijk in, ik zou hem verkopen voor 8 euro en daarbovenop nog eens
    2 euro verzendkosten vragen. nu ja, dat is mijn mening. ik vond het namelijk een verschrikkelijk slecht spel.

[quote]Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.[/quote]
    Ik woon in België, dus dat zal wel de reden zijn.

[quote]Daarnaast ligt hij bij veel Mediamarkten gewoon voor €25, hoor. Bij ons in de buurt zie je die game zo laag niet. Mithrandir heeft zijn prijs juist gekozen.[/quote]
    even offtopic, wanneer verander je van psx-sense newbie status naar psx-sense member status?

0
  5. User  avatar
    890 XP

Ergens rond de 300 berichten

0
  6. User  avatar
    1508 XP

Terug terzake, de game is dus nog gewoon te koop…

0
  7. User  avatar
    496 XP

Als ik geen plus zou hebben. Dan had ik hem wel gekocht. Ben hem nu gratis aan het binnen hengelen.

0