Forum

Topic: Playstation TV Kopen in Amerika

Anoniem's avatar

Hallo alle,

in Oktober ga ik naar Amerika, en was ik van plan om een Sony 3D TV te kopen, aangezien de prijs 200 Dollar daar is. Weet iemand misschien of ik de kabel kan vervangen ? Dat ik hem gewoon los kan trekken. En hoe kan ik het het best laten overkomen naar Nederland?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 486 XP
    distefano's avatar

    vergeet niet dat de amerikaantjes 110volt hebben en wij hier 220 volt !

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Vergeet de invoerrechten niet. Zo”n TV krijg je niet zomaar door de douane heen… Die 110 volt valt misschien wel omheen te komen (meeste apparaten kunnen 110-230 volt aan), maar je zal wel een nieuw stroomsnoer moeten kopen.
    En ga je daar echt mee vanuit de US naar NL sjouwen??

  3. 27 XP
    Krishh's avatar

    Als ik het kan vervoeren waarom niet? met de invoer rechten, en de verzendkosten, kom ik nog lange niet bij de 450 wat die namelijk nog in Nederland kost…

  4. 486 XP
    distefano's avatar

    als je een half jaar wacht is hij 200 euro gedaald

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ze hebben ook andere stekkers in amerika, als hier in nederland
    maar het is in principe geen probleem, je hebt er coverters voor 🙂

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    kweenie of je m ook voor tv gebruikt maar de amerikanen zenden uit in NTSC en europa in PAL. volgens mij kan dat soms problemen opleveren als je tv maar 1 signaal kan verwerken.

  7. 27 XP
    Krishh's avatar

    TV is hier 299 geworden met 2 games erbij! Dus kan ik hem net zo goed hier halen! Thxx iederen;)

  8. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    En als er iets mis is met de tv en je had hem uit usa gehaald hoe wou je dat regelen?
    En zoals ze al zeggen NTSC PAL invoerrechten + extra kosten die je maakt om het pakketje te laten overkomen.

    Ik moest voor een LP uit japan al 25 euro douanekosten betalen
    Betaal gewoon iets meer en koop het in de buurt veel makkelijker.