Forum

Topic: PS Vita -> Komt er een prijsdrop aan?

Anoniem's avatar

Ik twijfel al lange tijd om een Vita aan te schaffen maar sinds ik Assassin’s Creed 2 tot Revelations heb uitgespeeld heb ik besloten er een aan te schaffen, alleen al voor Liberations.

Nu is mijn vraag, is er een prijsdrop te verwachten in de komende maanden (voor 1 november?) of is dat op dit moment erg onzeker?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het zal eigenlijk wel moeten gaan gebeuren, wacht even de gamescom persconferentie af en als er dan nog niks qua prijs veranderd denk ik dat je wel safe zit eerst.

  2. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik verwacht er zelf wel een, met al die grote titels namelijk en de grote concurrentie van de 3ds, die goedkoper is, willen ze echt graag de sales omhoog halen. Waarschijnlijk een tijdelijke actie en zal afgelopen zijn ongv een weekje of 2 na de release van cod

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nope geen prijsdrop. Er komen geweldige games voor de Vita aan en ik denk dat ze daarop bouwen.
    Mochten de Sales erna niet goed gaan zie ik wel een prijsdrop komen. Misschien dat je in de tussentijd wel een mooie bundelprijsje ziet:)

    Just my opinion

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Bedankt voor de reacties, beetje dezelfde tegenstelling waar ik zelf ook mee zit. Ik volg m4gn3t zijn raad op en wacht nog een ruime week. Komt er dan geen prijsdrop dan haal ik er gewoon een op.

    Iemand een idee wanneer de press conference van Sony is op Gamescom? (En als die ergens live te zien is of terug te zien?)

  5. 8890 XP
    7th-son's avatar

    Bedankt voor de reacties, beetje dezelfde tegenstelling waar ik zelf ook mee zit. Ik volg m4gn3t zijn raad op en wacht nog een ruime week. Komt er dan geen prijsdrop dan haal ik er gewoon een op.

    Iemand een idee wanneer de press conference van Sony is op Gamescom? (En als die ergens live te zien is of terug te zien?)

    check de frontpage 🙂 14 augustus, 16.00 uur! met livestream

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    check de frontpage 🙂 14 augustus, 16.00 uur! met livestream

    Bedankt voor de heads-up!

  7. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Heb de Vita morgen binnen, 270 voor de 3G versie. Goede keuze geweest dus.

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Heb de Vita morgen binnen, 270 voor de 3G versie. Goede keuze geweest dus.

    Mag ik vragen waarom jij voor de 3G versie hebt gekozen?

  9. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Mag ik vragen waarom jij voor de 3G versie hebt gekozen?

    Het prijsverschil is minimaal en wil de eventuele (toekomstige-) voordelen niet missen voor die paar tientjes.

  10. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Het prijsverschil is minimaal en wil de eventuele (toekomstige-) voordelen niet missen voor die paar tientjes.

    Als er een prijsdrop komt, denk ik dat het niet lager dan de €200,- wordt

  11. 1 XP
    Rubberburner's avatar

    Als er een prijsdrop komt, denk ik dat het niet lager dan de €200,- wordt

    Zit nu alweer op 185 euro nieuw en als je op marktplaats kijk heb je er 1 van een paar maanden oud voor een 120 euro ..