Topic: waarom zijn gamemania vita hoesjes zo fake?

13 augustus 2012om 19:55

hallo mensen

waarom zijn de ps vita games bij de gamemania (zwolle) zo nep?
niet eens de normale formaat

11 reacties

1. User  avatar
    20030 XP

Kun je misschien uitleggen wat je precies bedoelt met nep?

0
  2. User  avatar
    13 XP

de formaat is veel groter dan de normale, net zo groot als een xbox 360 game/dvd hoesje

0
  3. User  avatar
    1372 XP

Uhh wacht ff… Jij hebt het volgens mij over de dummies die in de winkelschappen liggen en niet over de hoesjes die je krijgt wanneer je de game daadwerkelijk koopt…

Koop er een game en let op… Ja wel, je krijgt je game gesealed en wel in een origineel Vita hoesje… 😉

0
  4. User  avatar
    2295 XP

[quote]Uhh wacht ff… Jij hebt het volgens mij over de dummies die in de winkelschappen liggen en niet over de hoesjes die je krijgt wanneer je de game daadwerkelijk koopt…

Koop er een game en let op… Ja wel, je krijgt je game gesealed en wel in een origineel Vita hoesje… ;)[/quote]

Da’s waar. Heb het ook gezien!
    Sommige PS3 games hebben ze ook gewoon een geprint hoesje achter gepropt, ziet er niet uit, maar gaat om het idee. Ze verkopen toch hartstikke goed, dus waarom niet? Je krijgt zeker wel het originele hoesje.

0
  5. User  avatar
    13 XP

bij de games met een geprinte hoesje als je die koopt krijg je die dan mee? of wel een orginele

0
  6. User  avatar
    2295 XP

Dat zeg ik hierboven ook; [i]je krijgt het originele hoesje mee.[/i]

0
  7. User  avatar
    1489 XP

Waarom zijn 2dehands vita games dan gesealed ? Ik had het de vorige keer ook haha.

0
  8. User  avatar
    890 XP

Is toch niks nieuws dat ze dummy doosjes gebruiken..

0
  9. User  avatar
    1039 XP

[quote]Is toch niks nieuws dat ze dummy doosjes gebruiken..[/quote]
    idd niets nieuws, als je game koopt halen ze gewoon een originele gesealde game uit de kast.

0
  10. User  avatar
    13 XP

ow oke bedankt 😛

0
  11. User  avatar
    358 XP

Pas op, dadelijk heb je Sensu achter je aan 😉

0