Forum

Topic: Zwart scherm (Black screen)

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

Wie kan mij helpen.
Ik heb mijn tv hoekje opgeruimd en alle kabels eens netjes gesorteerd en bij elkaar gelegd maar gisteren wilde ik mijn ps3 opstarten, kreeg ik alleen zwart beeldscherm dus ik dacht kabel zit niet goed erin bleef nog steeds op zwart toen een in de 2e hdmi ingang van tv gedaan bleef zelfde andere hdmi kabel geprobeerd bleef maar op zwart.

Heb ik een op youtube gekeken daar staan heel veel dezelfde klachten op heeft iets te maken met beeldscherm instellingen van ps3.
ik heb een aantal filmpjes nagedaan met op de powerbutton aan de voorkant ingedrukt houden. maar wilt echt niet lukken.

heeft iemand eenzelfde probleem gehad of kan iemand mij misschien helpen?

alvast heel erg BEDANKT!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik zou ook zeggen:
    PS3 standby (rood lichtje, dus niet aan) –> Powerbutton ingedrukt houden tot ie 2 (of 3) keer piept. Dan krijg je op je TV de vraag of je de output in HD wil hebben. Dan kies je ja. Daarna krijg je nog een testscherm waarin je nogmaals moet bevestigen dat je dat kunt lezen, dus in HD kan ontvangen.
    En dan zou ie het weer moeten doen…

    Ik doe dit zelf ook bijna dagelijks, omdat m’n PS3 vanwege de fokking YLOD anders niet meer aan wil… 🙁

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik zou ook zeggen:
    PS3 standby (rood lichtje, dus niet aan) –> Powerbutton ingedrukt houden tot ie 2 (of 3) keer piept. Dan krijg je op je TV de vraag of je de output in HD wil hebben. Dan kies je ja. Daarna krijg je nog een testscherm waarin je nogmaals moet bevestigen dat je dat kunt lezen, dus in HD kan ontvangen.
    En dan zou ie het weer moeten doen…

    Ik doe dit zelf ook bijna dagelijks, omdat m’n PS3 vanwege de fokking YLOD anders niet meer aan wil… 🙁

    lives hard 😉

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    lives hard 😉

    Live’s as hard as you make it!

  4. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Je beeldscherminstellingen zijn gewijzigd ik zou gewoon de component kabel even gebruiken en dan de instellingen weer op HDMI zetten.

    Of gewoon wat vloetje zegt

  5. Anoniem -
    Anoniem-527's avatar

    @Vloetje: ik heb dit geprobeerd maar mijn beeldscherm blijft zwart. Is er nog een andere manier?