Topic: hoe moet ik demo op cd doen? van playstation 3

19 september 2012om 10:44

hoe moet ik demo’s van playstation 3 op cd doen? kunt iemand mij uitleggen alsjebrieft?

12 reacties

1. User  avatar
    1039 XP

[quote]hoe moet ik demo’s van playstation 3 op cd doen? kunt iemand mij uitleggen alsjebrieft?[/quote]
    Sorry kerel maar dit is niet mogelijk met de ps3, vraag me trouwens af waarom deze demo’s op een disc moeten komen?

0
  2. User  avatar
    1 XP

ik zie dat mijn vrienden deed dus dat is wel mogelijk maar ik wil wel leuke demo’s op cd doen

0
  3. User  avatar
    1956 XP

Speel ze maar gewoon op je PS3.
    Waarom zou je ze meenemen, als de ander een PS3 heeft, kan je toch gwn daar de demo’s spelen? Hoef je niks mee te nemen. 😉

0
  4. User  avatar
    1039 XP

[quote]ik zie dat mijn vrienden deed dus dat is wel mogelijk maar ik wil wel leuke demo’s op cd doen[/quote]

Sorry maar op de website worden enkel legale dingen besproken, je kan beter hulp zoeken op een jailbreak website

0
  5. User  avatar
    4682 XP

Dat zijn dan wel erg dure demo’s

0
  6. User  avatar
    2610 XP

[quote]Sorry maar op de website worden enkel legale dingen besproken, je kan beter hulp zoeken op een jailbreak website[/quote]

Sorry orr maar waarom is dit illegaal?

0
  7. User  avatar
    1039 XP

[quote]Sorry orr maar waarom is dit illegaal?[/quote]

demo’s kopieren en daarna branden is sowieso niet officieel, daarbij kan je onmogelijk demo’s kopieren met een officiële firmware. dus veel legaal is hier niet aan

0
  8. User  avatar
    1489 XP

Kan je de demo niet gewoon op een usb stick zetten ? Aangezien je ook gewoon op ps3 externe hdd kan op aansluiten.

0
  9. User  avatar
    5395 XP

Ik begrijp niet waarom je PS3 Demo’s op een CD zou willen hebben…

0
  10. User  avatar
    2210 XP

Demos kan je makkelijk downloaden op een andere PS3, bekijk densoods YouTube, maar op deze website ligt het antwoord iedergeval niet 😉

0
  11. User  avatar
    4682 XP

[quote]Kan je de demo niet gewoon op een usb stick zetten ? Aangezien je ook gewoon op ps3 externe hdd kan op aansluiten.[/quote]

Nee kan alleen op de interne HDD.

0
  12. User  avatar
    2442 XP

Wellicht bedoelde hij de demo’s die voorheen altijd bij het PlayStation magazine werden geleverd?

0