Forum

Topic: Tr/tk pes 13

Anoniem's avatar

Heey

Ik heb pes 13 hier teruil. Het liefst ruil ik hem tegen fifa 13 of als je een andere game heb moet je het maar zeggen.
Of doe en goed bod en hij is van jou
Later

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Hij is nieuw te koop voor 40,- dus als ik jou was zou ik je prijs wat naar beneden stellen.

  2. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Hij is nieuw te koop voor 40,- dus als ik jou was zou ik je prijs wat naar beneden stellen.

    Ik heb hem vandaag gehaald voor 55 in de winkel ik weet niet waar jij hem koop voor 40

  3. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Zie hier: inclusief verzendkosten zelfs al vanaf 38,49 bij 4launch

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pro+evolution+soccer+2013_PS3.html

  4. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Zie hier: inclusief verzendkosten zelfs al vanaf 38,49 bij 4launch

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/pro+evolution+soccer+2013_PS3.html

    Datzijn internet prijzen

  5. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Datzijn internet prijzen

    ja dus? Mensen kunnen kiezen om het van jou te kopen, of ze kopen een compleet nieuwe voor minder bij 4launch. Ik weet al wat mensen dan kiezen hoor. Het grappige is nu ook: jij hebt nu zelf ook een internet prijs, en daarbovenop is het ook nog eens 2ehands en van een “onbetrouwbare verkoper”. dat is niet persoonlijk, maar een grote bekende webshop is toch betrouwbaarder dan iemand waar weinig over bekent is.

  6. 704 XP
    Boemtje's avatar

    ja oke, ik wil alleen maar zeggen via internet zijn alle games altijd goedkoper. Ik heb me prijs op 45 gezet omdat ik hem vandaag heb gehaald voor 55. Maar oke, Update het spel is niet meer tekoop alleen teruil

  7. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Ik heb wel fifa 12 voor je liggen? en doe ik er nog wat geld bij?

  8. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Ik heb wel fifa 12 voor je liggen? en doe ik er nog wat geld bij?

    Nee sorry !