Forum

Topic: Nieuwe PSX layout (4 okt) feedback

Anoniem's avatar

Hallo Roy / PSX,

Ik gebruik de browser google Chrome (PC) en dit is het probleem:

Die rechter “balk” verschijnt “onderaan” de pagina. Dat hoort volgens mij niet. Op de iPad ziet het er wel uit zoals de bedoeling is. 😛 Dus bij deze meld ik het even. 🙂

CTRL+F5 etc al geprobeerd, heeft geen nut.

Verder is die slider in de nieuwe layout een mooie toevoeging, geweldig al die mooie artworks! En dat je nu in een artikel ook meer over het onderwerp / game kan opzoeken is ook erg handig! 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    never mind xd

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb je toevallig zoom aanstaan in Chrome?

    En probeer nu nog eens te CTRL+F5-en

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik had geen zoom aanstaan volgens mij, maar toen ik wat ging inzoomen en weer uitzoomen met CTRL SCROLL zag de site er weer uit zoals het hoort. Toppie. 🙂

  4. 636 XP
    klapper's avatar

    @ patty installeer ook gelijk is adblock aub 😉

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik had geen zoom aanstaan volgens mij, maar toen ik wat ging inzoomen en weer uitzoomen met CTRL SCROLL zag de site er weer uit zoals het hoort. Toppie. 🙂

    Apart xD, mooi dat het nu goed is.

    @ patty installeer ook gelijk is adblock aub 😉

    Denk je dat we dit gratis doen? Vind het altijd zo laag van mensen om op een site waar ze veel aan hebben en vaak bezoeken adblock te activeren. Dat je het gebruikt prima, maar gun de maker ook eens wat van een site als het waardevol voor je is.

  6. 636 XP
    klapper's avatar

    Nou als dit de enigste site was waar ik ongewenste reclame voorgeschoteld krijg dan vond ik ik het niet zo erg.
    Maare het is op elke site en ik heb er een stronthekel aan !
    Maare ik vind dit een fijne site en ik vind het niet meer dan logisch dat jullie betaald krijgen voor je werk.
    Dus ik wil best betalen voor een reclame vrije Psx-sense dmv een abbonement ofzo.

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    @ patty installeer ook gelijk is adblock aub 😉

    Heb ik ook, zie rechts bovenin de screenshot. ^

    Apart xD, mooi dat het nu goed is.

    Denk je dat we dit gratis doen? Vind het altijd zo laag van mensen om op een site waar ze veel aan hebben en vaak bezoeken adblock te activeren. Dat je het gebruikt prima, maar gun de maker ook eens wat van een site als het waardevol voor je is.

    Precies, en daarom heb ik ook een uitzondering gemaakt voor PSX binnen AdBlocker. 😉 Dat kan je zien, rechts bovenin de screenshot zie je dat AdBlocker op groen staat, en dan laat het dus ads toe. Als het op rood staat blokkeert het alle ads. 😛

  8. 636 XP
    klapper's avatar

    Heb ik ook, zie rechts bovenin de screenshot. ^

    Precies, en daarom heb ik ook een uitzondering gemaakt voor PSX binnen AdBlocker. 😉 Dat kan je zien, rechts bovenin de screenshot zie je dat AdBlocker op groen staat, en dan laat het dus ads toe. Als het op rood staat blokkeert het alle ads. 😛

    Ow lol wist niet dat die optie er was

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heb ik ook, zie rechts bovenin de screenshot. ^

    Precies, en daarom heb ik ook een uitzondering gemaakt voor PSX binnen AdBlocker. 😉 Dat kan je zien, rechts bovenin de screenshot zie je dat AdBlocker op groen staat, en dan laat het dus ads toe. Als het op rood staat blokkeert het alle ads. 😛

    Goed om te horen ^^. We zijn express heel zorgvuldig met ads en het is niet zo dat een advertentie echt 100x langs komt, vooral de grote zie je hoogstens 5 keer op een dag. Als je 100 pagina’s bekijkt valt dat dus reuze mee en help je ons ook een handje mee 🙂

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Goed om te horen ^^. We zijn express heel zorgvuldig met ads en het is niet zo dat een advertentie echt 100x langs komt, vooral de grote zie je hoogstens 5 keer op een dag. Als je 100 pagina’s bekijkt valt dat dus reuze mee en help je ons ook een handje mee 🙂

    Haha. Als ik eerlijk ben vind ik dat PSX zelfs best weinig ads heeft. 😛 Er is namelijk echt nog wel ruimte op PSX voor meer ads. Zo niet, dan kan er genoeg ruimte gemaakt worden. 😛

    Maar de inkomsten van PSX, bestaan die puur uit geld dat verkregen wordt d.m.v. advertenties of is er nog een inkomstenbron? Daar ben ik eigenlijk altijd al nieuwsgierig naar geweest. 🙂

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Haha. Als ik eerlijk ben vind ik dat PSX zelfs best weinig ads heeft. 😛 Er is namelijk echt nog wel ruimte op PSX voor meer ads. Zo niet, dan kan er genoeg ruimte gemaakt worden. 😛

    Maar de inkomsten van PSX, bestaan die puur uit geld dat verkregen wordt d.m.v. advertenties of is er nog een inkomstenbron? Daar ben ik eigenlijk altijd al nieuwsgierig naar geweest. 🙂

    PSX-Sense is voor het grootste gedeelte display advertenties ja bij sites als AppleSpot gaat het ook veelal om de affiliate inkomsten.

  12. 13 XP
    pieterpostpieter's avatar

    Is het niet zo dat je pas geld (lees centen) krijgt als er daadwerkelijk op de advertentie geklikt word?

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Is het niet zo dat je pas geld (lees centen) krijgt als er daadwerkelijk op de advertentie geklikt word?

    Dat is in principe wat men hanteert bij veelal low quality sites. Een reclame op televisie klik je toch ook niet op maar onthoud je wel 😉

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    PSX-Sense is voor het grootste gedeelte display advertenties ja bij sites als AppleSpot gaat het ook veelal om de affiliate inkomsten.

    Ah ok. Ik heb wel eens vaker gehoord over affiliate zaken doen, maar heb het eigenlijk nog nooit helemaal begrepen. 😛 Ik wil zelf later ook een aantal websites gaan hosten, vandaar de interesse. 😉

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ah ok. Ik heb wel eens vaker gehoord over affiliate zaken doen, maar heb het eigenlijk nog nooit helemaal begrepen. 😛 Ik wil zelf later ook een aantal websites gaan hosten, vandaar de interesse. 😉

    Affiliate is gewoon dat je een bepaald product aanbied met je eigen link. Mensen die erop klikken en het product binnen bepaalde tijd aanschaffen zorgen voor inkomsten voor jou.

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Affiliate is gewoon dat je een bepaald product aanbied met je eigen link. Mensen die erop klikken en het product binnen bepaalde tijd aanschaffen zorgen voor inkomsten voor jou.

    Ja ik dacht al zoiets, dus als ik het goed begrijp is het dat je een product aanbied voor een ander bedrijf, maar dan niet in de vorm van een ad maar in de vorm van een (eigen) link. Eigenlijk zijn er dan ook niet veel andere manieren volgensmij om inkomsten te genereren, behalve met donaties en/of een webshop. Maar om zo’n business model als Google te hebben moet je site lijkt me toch echt enorm bekend zijn en al redelijk veel inkomsten hebben. 😛

  17. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja ik dacht al zoiets, dus als ik het goed begrijp is het dat je een product aanbied voor een ander bedrijf, maar dan niet in de vorm van een ad maar in de vorm van een (eigen) link. Eigenlijk zijn er dan ook niet veel andere manieren volgensmij om inkomsten te genereren, behalve met donaties en/of een webshop. Maar om zo’n business model als Google te hebben moet je site lijkt me toch echt enorm bekend zijn en al redelijk veel inkomsten hebben. 😛

    We zijn redelijk bekend en goed bezocht, maar het kan altijd beter he xD