Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ze hebben het expliciet over de website. Dat is dus nog belangrijker nieuws: blijkbaar komt er een betaal-optie op de website, zodat je games gewoon op de PC kan aankopen. Natuurlijk kan dat ook in de Store zelf (op de PS3 komen), maar dat is nog niet aangekondigd/geteased.

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik vind het nogal een hint aangezien het ook door Playstation is gepost op Facebook en daarnaast worden er vele dingen niet letterlijk aangekondigd.

    Dit samen met het feit dat de Store wordt vernieuwd zegt mij dat er grote kans is dat dit werkelijk gaat gebeuren

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik vind het nogal een hint aangezien het ook door Playstation is gepost op Facebook en daarnaast worden er vele dingen niet letterlijk aangekondigd.

    Dit samen met het feit dat de Store wordt vernieuwd zegt mij dat er grote kans is dat dit werkelijk gaat gebeuren

    Klopt, maar op facebook hebben ze het letterlijk over “toegevoegd aan de Sony Entertainment Network website” en niet over de Store. Lijkt overigens wel logisch dat ook de Store deze opties krijgt. Dat het op de website komt vind ik zelf eigenlijk veel groter nieuws, nu kan je nl via de website helemaal geen content aankopen. Blijkbaar gaat dat nu wel komen. Dat is een veel grotere wijziging dan ideal en paypal in de (PS3/Vita)Store.

  4. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dit wou ik al heel erg lang, elke organisatie zou dit moeten doen. Lang leve iDeal, al kost het een euro meer.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan schijnbaar sinds vandaag al geld toevoegen aan je portemonnee via Paypal/iDeal, zie screenshot van mij hieronder, nu worden sites als PSNCode e.d. nogal doelloos.

    http://i45.tinypic.com/2nusnma.png

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    @DarkElement
    Klopt, Sony zal zelf ook door hebben gehad dat ze op deze manier meer winst maken. Ik verwacht namelijk dat ze die PSN cards van 50 euro voor minder geld verkopen aan winkels omdat die ook een geringe winst willen maken. Nu pakt Sony de volle 100% en weet je ook dat het 100% procent betrouwbaar is. In mijn ogen een goed ding.

  7. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ja je kan gewoon via de SEN website je portemonnee vullen en dat uitgeven in de PS Store. Grote kans trouwens dat de vernieuwde PS Store ook zo’n functie gaat krijgen. Beter laat dan nooit Sony maar toch goed bezig.

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    De eerste regel van je bericht was al duidelijk op mijn screen Frankaro 😉

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Sony is goed bezig. Het is lullig voor de sites die dit nu aanbieden en soms de psn cards goedkoper verkopen. Want daar zal de handel wel stil in komen te liggen nu. Want als ik het nu zou mogen kiezen kies ik ook gelijk voor de ideal optie op de sony site zelf.

  10. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Zag het bericht ook. Werd wel is tijd zeg..
    Altijd dat gedoe met die kaarten. Had er bijna een creditcard voor aangeschaft maar dat hoeft nu dus ook niet meer 😀

  11. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Paypal! Lol werd tijd, die geruchten gingen al toen de PSN cards noggeneens aangekondigd waren..

    Maar dit is een voordeel en een nadeel.

    Voordeel: Het is makkelijker en niet meer omslachtig.
    Nadeel: Je betaalt zo wel de volle pond, want sommige 50 euro PSN kaarten, kan ik voor 45 euro krijgen!!

  12. 495 XP
    patrick3's avatar

    @The Hunter dus conclusie… Gewoon de kaarten kopen dus:P

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    @The Hunter dus conclusie… Gewoon de kaarten kopen dus:P

    Nee, het moet wel betrouwbaar zijn waar je ze vandaan haalt.
    Bij Sony heb je geen twijfels over het vertrouwen.

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    In de winkel ook niet. Tenminste bij retailers als FRS etc.

  15. 75 XP
    KdO_'s avatar

    Nu PayPal er is.. Zou de kans dan niet groter zijn dat ze vaker met acties komen voor die kaarten?
    Neem aan dat ze nog een aardig partijtje van die kaarten op voorraad hebben?

  16. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ze kopen het als het goed is eens in de zoveel tijd redelijk groot in maar verwacht wel dat het nu in no time op is want ze zullen het wel goedkoper moeten gaan aanbieden denk ik.

  17. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Als iemand wat ziet, laat het dan meteen hier weten 😉

  18. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik kan trouwens plotseling de Battle Royale Beta downloaden als normaal lid. Ik heb ben geen Plus abonnee, gisteren kon het nog niet.

  19. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    sony is veel en veel beter en goeie servers , nu nog sofware uitbrengen , van party dat we elkaar kunnen praten met spellen , net als xbox live en dan zullen we zien dat sony gaat winnen tegen xbox live 😀

    party chat uitkomen , als mensen dat willem moeten ze playstation plus nemen om te kunnen praten met elkaar .

  20. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Dat is goed nieuws, ik denk dat PaySafeCard ook moet toegevoegd worden… — sinds ik daar nog wat geld op heb, en niet kwijt te krijgen ben…