Forum

Topic: 4 gb geheugenkaart

Anoniem's avatar

Ik wil graag fifa 13 en uncharted kopen voor op mijn ps vita. Ik heb een 4 gb geheugenkaart. Mijn vraag is passen deze twee spellen op de geheugenkaart van 4 gb.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Downloaden van de store neem ik aan?
    Uncharted zelf is al 3 GB dus beide zal niet kunnen

    Retail: Zal waarschijnlijk wel lukken

  2. 7 XP
    bramster's avatar

    Nee ik koop het spel gwn in de winkel kan het dan wel?

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    het is voor elk spel verschillend, maar met een 4GB kaartje en alleen de 2 fysieke spellen (fifa en uncharted) zou zeker geen probleem moeten geven.

  4. 7 XP
    bramster's avatar

    Dus ik zou de spellen gwn kunnen kopen zonder dat het niet wil door te weinig geheugen?

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dat gaat wel lukken. Het enige dat geinstalleerd hoeft te worden zijn savegames en patches. 4GB is prima voldoende voor twee games op kaartje. Maar, houd er rekening mee dat je al heel snel meer van de gratis spellen en paps uit de Store wil gaan halen, zoals TOM Blitz, Treasure Park, de Facebook Twitter, foursquare app, enzovoorts.
    Uiteindelijk kom je er snel achter dat een groter geheugenkaartje toch wel heel erg prettig is, zeker als je bv volgende maand PS Plus voor de Vita aan zou gaan schaffen. Dan ben je alsnog in no-time door die 4 GB heen.

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Als je PS+ voor de vita wilt heb je aan 32GB nog niet genoeg voor 2 maanden xd

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Als je PS+ voor de vita wilt heb je aan 32GB nog niet genoeg voor 2 maanden xd

    Je weet nog niet eens was de PS Vita Plus in gaat houden… Misschien niet eens een Instant Game Collection, die is nl alleen voor de US expliciet aangekondigd. Als het Super Stardust Delta spellen zijn, kan je er een flink aantal op kwijt!

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nee ik koop het spel gwn in de winkel kan het dan wel?

    Het geeft geen probleem. Ik kan je wel aanraden om een grotere kaartje te kopen mocht je afwisselen naar meerdere games.
    Of gewoon na het uitspelen je data ff deleten.