Forum

Topic: 2e hands Vita games

Anoniem's avatar

Is het gewoon mogelijk om een 2e hands Vita game af te spelen op mijn Vita? Of zitten er een aantal addertjes onder het gras?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ik heb zelf geen vita… maar ik denk niet dat het een probleem is

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dat is gewoon mogelijk. Ikzelf heb diverse 2e hands games, inclusief games als Uncharted: Golden Abbyss en Gravity Rush
    Die heb ik overigens in de verkoop, zie http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12881-[TK}-Mithrandir-s-Magische-herfstopruiming!
    (Shameless plug)

  3. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Er zit wel een addertje onder het gras, wanneer je een 2de hands vita game koopt heb je geen trophy ondersteuning. Maar ook dat is te verhelpen, ik had toendertijd het maniertje van Sensu gekregen. Je moet net zoals gewoon je vita kaartje erin stoppen, de game gaat dan installeren, dan de game weer volledig verwijderen en dan weer erop nieuw in doen zodat die gaat installeren. En tadaaah trophys 😀

  4. 75 XP
    waterstof's avatar

    Een ander ‘addertje’ is dat sommige games een online pass hebben. Dan kun je dus niet online, of moet je een nieuwe online pass aanschaffen.

    Inderdaad kun je door een 2e hands spel te installeren en weer te verwijderen en opnieuw te installeren over thropies beschikken. Ik heb zelf ook twee 2e hands games, niets mis mee!