Topic: PS Vita T@G (beta)Code

20 november 2012om 10:33

hallo,
er is een nieuwe applicatie opkomst voor de ps vita genaamd t@g.
en er zijn (beta)codes verstuurd naar ps vita bezitters.
omdat ik deze deelname (formulier) 2 keer heb ingevuld met 2 emails heb ik dus 2 van codes.
dus voor die gene die geen code hebben maar er wel 1 willen moeten mij even een berichtje sturen.
de eerste die een bericht stuurt krijgt de code ;).

8 reacties

1. User  avatar
    636 XP

Ik heb het ooit in mijn Email gehad (3 keer), maar ik weet totaal niet wat T@G is.
    Trouwens, wat is dat precies?

0
  2. User  avatar
    475 XP

is een grappige applicatie.
    je kan tags achterlaten op gebouwen en je kan ze zien met je ps vita en die tags kan je zelf customizen.

0
  3. User  avatar
    67 XP

TAG is vooral grappig als je leeft/woont in een omgeving waar veel mensen een Vita met
    TAG hebben (en het ook gebruiken), anders is het een echte ‘forever alone’ AR app… 😉

http://www.youtube.com/watch?v=KJhHIVSu2p8

0
  4. User  avatar
    636 XP

Gamescom?
    Ik was fysiek op de Gamescom geweest, en ik heb deze Trailer niet tijdens de persconferentie gezien.
    Of it heb gewoon niet opgelet.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

Ik heb eventueel ook nog wel een code liggen voor de geïnteresseerden

0
  6. User  avatar
    94 XP

ik heb geen mail mogen ontvangen. als iemand een code met mij wilt delen zou ik erg dankbaar zijn!

0
  7. User  avatar
    2610 XP

[quote]ik heb geen mail mogen ontvangen. als iemand een code met mij wilt delen zou ik erg dankbaar zijn![/quote]

Morgen krijg je een PM van me met een code!

0
  8. User  avatar
    9 XP

Ik zou ook heel blij zijn als er nog iemand een code over heeft en die met mij wil geven, het lijkt mij een zeer nice app

0