Topic: [TR] Hitman Absolution & Borderlands 2

09 december 2012om 15:52

Deze twee games heb ik op dit moment uitgespeeld. Ze hoeven van mij niet zozeer weg, maar als iemand met Far Cry 3 op de proppen komt dan kan het nog wel eens interessant worden 🙂

Andere offers worsen uiteraard ook in overweging genomen, ik hoor het wel!

22 reacties

1. User  avatar
    204 XP

Hitman ruilen voor dishonored?

0
  2. User  avatar
    5920 XP

Ruil je echt alleen? Zo nee, wat is je vraagprijs voor Hitman? Ik heb ook nog wel wat oudere games. Misschien kunnen we een ruil + betaaldeal maken.

0
  3. User  avatar
    1700 XP

[quote]Hitman ruilen voor dishonored?[/quote]

No thx =p

[quote]Ruil je echt alleen? Zo nee, wat is je vraagprijs voor Hitman? Ik heb ook nog wel wat oudere games. Misschien kunnen we een ruil + betaaldeal maken.[/quote]

Ben voornamelijk op zoek naar Far Cry 3, maar als jij met een goed offer kan komen ben ik uiteraard bereid om te luisteren 🙂

0
  4. User  avatar
    5920 XP

En heb je een richtprijs?

0
  5. User  avatar
    1700 XP

[quote]En heb je een richtprijs?[/quote]

Nope ^^

0
  6. User  avatar
    5920 XP

Wat vind je van 25?

0
  7. User  avatar
    1700 XP

[quote]Wat vind je van 25?[/quote]

Daar luister ik niet eens naar :p

0
  8. User  avatar
    5920 XP

Nouja, ik kan m online voor 35 inclusief verzendkosten krijgen.

0
  9. User  avatar
    1700 XP

[quote]Nouja, ik kan m online voor 35 inclusief verzendkosten krijgen.[/quote]

En ik heb geen haast om hem te verkopen en zoek liever de ruil 😉

0
  10. User  avatar
    183 XP

Dan doe je dat toch? die 10 euro zal je niet redden

[quote]En ik heb geen haast om hem te verkopen en zoek liever de ruil ;)[/quote]

Mirrors Edge en 5 euro? Nee oke grapje waar blijft je budokai verkoop? 😀

0
  11. User  avatar
    1700 XP

[QUOTE]

Mirrors Edge en 5 euro? Nee oke grapje waar blijft je budokai verkoop? :D[/quote]

Dude, das review versie, mag ik niet verkopen, blijf on-topic Mitch! xD

0
  12. User  avatar
    4357 XP

Ik snap ook niet dat je verwacht dat iedereen rekening gaat houden met de buitenlandse markt… :p

0
  13. User  avatar
    5920 XP

[quote]Ik snap ook niet dat je verwacht dat iedereen rekening gaat houden met de buitenlandse markt… :p[/quote]
    Het is een Nederlandse site…

0
  14. User  avatar
    1700 XP

[quote]Het is een Nederlandse site…[/quote]

Ja, ik vroeg het mij trouwens ook al af =p waar dan wel niet? 🙂 want de goedkoopste die ik vind staat op 42 euro en de daarop volgende is alweer 45 euro, scheelt toch weer een tientje

0
  15. User  avatar
    212 XP

zavvi.nl €36,09

0
  16. User  avatar
    5920 XP

[quote]Ja, ik vroeg het mij trouwens ook al af =p waar dan wel niet? 🙂 want de goedkoopste die ik vind staat op 42 euro en de daarop volgende is alweer 45 euro, scheelt toch weer een tientje[/quote]

http://www.wowhd.nl/games/hitman-absolution-playstation-3/dp/28196079/56940139#bc=5e7e
    Alstublieft!

0
  17. User  avatar
    183 XP

[quote]Ja, ik vroeg het mij trouwens ook al af =p waar dan wel niet? 🙂 want de goedkoopste die ik vind staat op 42 euro en de daarop volgende is alweer 45 euro, scheelt toch weer een tientje[/quote]

http://www.gamedumper.nl/hitman-absolution-6647.htm

0
  18. User  avatar
    653 XP

heb hem vandaag besteld 25,06 [quote]zavvi.nl €36,09[/quote]

0
  19. User  avatar
    1700 XP

Het gaat mij er niet om voor hoeveel iedereen m koopt, het gaat erom dat ik hem RUIL, back ontopic please.

0
  20. User  avatar
    1688 XP

Hitman voor NFS-Most Wanted (online pass gebruikt) ? Ik heb totaal geen ervaring met kopen/ruilen via het forum, dus alle info is welkom over hoe dit eventueel te doen!

0
  21. User  avatar
    1700 XP

[quote]Hitman voor NFS-Most Wanted (online pass gebruikt) ? Ik heb totaal geen ervaring met kopen/ruilen via het forum, dus alle info is welkom over hoe dit eventueel te doen![/quote]

Ben persoonlijk niet van de racegames, dus ben niet geïnteresseerd in NFS:MW, sorry 😉

0
  22. User  avatar
    1688 XP

[quote]Ben persoonlijk niet van de racegames, dus ben niet geïnteresseerd in NFS:MW, sorry ;)[/quote]

Ieder z’n ding toch? Succes

0