Forum

Topic: Goedkoop games kopen

Anoniem's avatar

Hallo Sensers,

Ik zoek een website waar je games het goedkoopst kan halen en die bovendien ook nog betrouwbaar is.

Als iemand een website weet laat het me weten in deze topic.

Alvast hartelijk bedankt,

Cod.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    www.budgetgaming.nl.

    Hier staat per game een overzicht van de goedkoopste webshops + er staan reviews op van de website.

  2. 61 XP
    Cod's avatar

    Dank je wel 🙂 Ik zal een kijkje nemen.

  3. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Voor buitenlandse sites is dit wel een goede: https://www.videogamesplus.ca/

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ja gwn budgetgaming.nl, als je goeie prijzen ziet een moet je altijd naar de reviews en het cijfer kijken ( en verzendkosten misschien ).

    Maar je kan games daar echt veel goedkoper halen, bij de meeste webshops.
    Altijd goeie zijn: yourgamezone.nl gamesync.nl en gamedumper.nl

  5. 61 XP
    Cod's avatar

    Thanks Eat Noobz en DZA 🙂 voor de sites !

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik bestel meestal via www.zavvi.nl. Vorige week waren Far Cry 3 en Hitman Absolution hier maar 23 euro. Je kan er met ideal betalen. Verzending duurt meestal wel iets langer dan bij bijvoorbeeld Bol.com, maar dan heb je de nieuwse games meestal wel voor de helft van het geld. (Dirt 3 met alle uitbreidingen voor 20 euro bijvoorbeeld.)

  7. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Ik bestel meestal via www.zavvi.nl. Vorige week waren Far Cry 3 en Hitman Absolution hier maar 23 euro. Je kan er met ideal betalen. Verzending duurt meestal wel iets langer dan bij bijvoorbeeld Bol.com, maar dan heb je de nieuwse games meestal wel voor de helft van het geld. (Dirt 3 met alle uitbreidingen voor 20 euro bijvoorbeeld.)

    ik bestel na mijn afgelopen bestelling niet meer bij zavvi
    ik heb 8 december 2 games besteld, en heb ze nogsteeds niet binnen (hitman en x-com)

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik bestel na mijn afgelopen bestelling niet meer bij zavvi
    ik heb 8 december 2 games besteld, en heb ze nogsteeds niet binnen (hitman en x-com)

    Maar bestellen jullie op zavvi.com ( zavvi.co.uk ) of zavvi.n? Maakt dit iets uit qua of je met iDeal kan betalen, en de levertijden? Tkomt volgens mij beide uit Engeland. De prijzen zijn hetzelf alleen dollar/euro maar ik denk dat ik voor Zavvi.nl ga, is die het beste qua communicatie etc? Far Cry 3 is er nu niet voor ps3 alleen x360 voor 32 eu.

  9. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Zavvi.nl is volgens mij alleen in communiczatie anders dan dan de .co.uk versie.
    Het word allebei vanuit de UK verzonden. Moet tot 7 januari wachten tot ik Resident Evil 6 en Fifa 13 binnen krijg.

  10. 61 XP
    Cod's avatar

    Oww Zavvi is dus niet een aanrader 🙁 … Gelukkig dat ik nog niets heb gekocht daarzo, ik kan jullie aanraden om contact met de klantenservice op te nemen als die tenminste daar bestaat want aan de reacties kan ik zien dat het niet best is met Zavvi.

  11. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    http://www.nedgame.nl/
    Nedgame heeft altijd wel leuke aanbiedingen en verkoopt sommige games evt. ook 2e hands (natuurlijk in goede staat en met garantie).

    http://www.smartgamer.nl/playstation-actie-c-70_73.html
    Hier staan soms ook nog wel eens chille aanbiedingen tussen, de link is hun standaardpagina voor alle PS3 aanbiedingen.

    http://www.gamesync.nl/ps3-games-bestellen-overzicht/ps3-games-bestellen-overzicht.html?limit=all
    Hier zijn vooral de standaard prijzen vaak chill, ook als er geen aanbiedingen zijn.

    http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3.dept
    Zavvi heeft erg lage prijzen, maar je moet dan wel rekening houden met eventuele lange levertijd (dus geen games kopen die je morgen al wilt spelen).

    ====

    Ik heb zelf bij al deze sites wel meerdere keren besteld en moet zeggen dat ik erg tevreden ben.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Bestel meestal bij zavvi en kreeg alles een week of eerder binnen…
    1x kwam de game niet. Contact opgenomen met Zavvi en kreeg me geld teruggestort + een kortingsvoucher.
    Alleen maar lof voor zavvi

  13. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Ik heb zelf nooit problemen gehad met zavvi 🙂 een van mijn vaste webwinkels

  14. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Same here. Net weer 4 games voor onder de vijftig euro binnengeharkt. 🙂

  15. 61 XP
    Cod's avatar

    http://www.nedgame.nl/
    Nedgame heeft altijd wel leuke aanbiedingen en verkoopt sommige games evt. ook 2e hands (natuurlijk in goede staat en met garantie).

    http://www.smartgamer.nl/playstation-actie-c-70_73.html
    Hier staan soms ook nog wel eens chille aanbiedingen tussen, de link is hun standaardpagina voor alle PS3 aanbiedingen.

    http://www.gamesync.nl/ps3-games-bestellen-overzicht/ps3-games-bestellen-overzicht.html?limit=all
    Hier zijn vooral de standaard prijzen vaak chill, ook als er geen aanbiedingen zijn.

    http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3.dept
    Zavvi heeft erg lage prijzen, maar je moet dan wel rekening houden met eventuele lange levertijd (dus geen games kopen die je morgen al wilt spelen).

    ====

    Ik heb zelf bij al deze sites wel meerdere keren besteld en moet zeggen dat ik erg tevreden ben.

    Thanks voor de websites!

  16. 28 XP
    DEOman8's avatar

    Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het komt dat de spellen bij zavvi eigenlijk zo veel goedkoper zijn dan bij andere winkels? Ik noem even Hitman Absolution bij zavvi voor 29,65 en bij nedgame 44, dat is toch 14 euro en stel ik ga nu naar de winkel betaal ik er zelfs 60 euro voor bij gamemania. Ik vind dit zelf altijd heel raar dat je bij zavvi de helft minder betaald dan in de winkel en zou dan ook graag weten hoe dat kan

  17. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het komt dat de spellen bij zavvi eigenlijk zo veel goedkoper zijn dan bij andere winkels? Ik noem even Hitman Absolution bij zavvi voor 29,65 en bij nedgame 44, dat is toch 14 euro en stel ik ga nu naar de winkel betaal ik er zelfs 60 euro voor bij gamemania. Ik vind dit zelf altijd heel raar dat je bij zavvi de helft minder betaald dan in de winkel en zou dan ook graag weten hoe dat kan

    Dit is duidelijk omdat ze de spellen stelen bij de fabrikant! Met pallets tegelijk. 😀

    Even serieus: ik vraag me dit ook al een tijd af. Denk dat ze gewoon HEEL VEEL inkopen en dus serieus onderhandelen over korting. (Ter vergelijking: Intertoys neemt een spel al niet in de verkoop als de marge minder dan 50% bedraagt… Vandaar dat je daar dus alleen de “bekendere” titels ziet…)

    Maar goed, je moet een bijna gratis gekregen paard niet in de bek kijken, dus gewoon lekker goedkoop games kopen en spelen maar!

  18. Jflex's avatar

    Hallo

    Bij www.hightechgigant.nl zijn de goedkoopste spellen
    heb er laatst een paar gekocht ze waren super:D

  19. 68 XP
    SoulramonNL's avatar

    Dit is duidelijk omdat ze de spellen stelen bij de fabrikant! Met pallets tegelijk. 😀

    Even serieus: ik vraag me dit ook al een tijd af. Denk dat ze gewoon HEEL VEEL inkopen en dus serieus onderhandelen over korting. (Ter vergelijking: Intertoys neemt een spel al niet in de verkoop als de marge minder dan 50% bedraagt… Vandaar dat je daar dus alleen de “bekendere” titels ziet…)

    Maar goed, je moet een bijna gratis gekregen paard niet in de bek kijken, dus gewoon lekker goedkoop games kopen en spelen maar!

    Dat is toch juist dom.. Dan gaan ze alleen maar sneller naar de concurrent. Valt me idd wel op dat je bij de Intoys nooit van die vage titels ziet liggen. Daarvoor moet je meer naar de echte game winkels of naar een winkel als media markt met de uitgebreide console afdeling.

  20. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Wat ik persoonlijk jammer vindt bij een site als zavvi.nl.
    Dat je er altijd lang op moet wachten voordat je de game ontvangt.
    Meestal 3 weken en dat is veelste lang.

    Als je op de site kijkt dan is er wel een mogelijkheid om de games eerder te krijgen door middel van bijbetaling. Wat opzich niet raar is, alleen is het niet van toepassing bij ons. (Nederland)
    Ik betaal liever een paar euro extra en dat ik de game binnen een week heb.

    Heb zavvi.nl al wel een mail gestuurd met de verzoek, maar daar reageren ze niet op.
    Als ze dat zouden aanpassen,dan weet ik zeker dat ze veel klanten extra krijgen.

    Voor de rest heb ik niks op aan te merken op zavvi.nl
    De prijzen zijn goed en de service ook.

  21. 209 XP
    J-055's avatar

    Dit is duidelijk omdat ze de spellen stelen bij de fabrikant! Met pallets tegelijk. 😀

    Even serieus: ik vraag me dit ook al een tijd af. Denk dat ze gewoon HEEL VEEL inkopen en dus serieus onderhandelen over korting. (Ter vergelijking: Intertoys neemt een spel al niet in de verkoop als de marge minder dan 50% bedraagt… Vandaar dat je daar dus alleen de “bekendere” titels ziet…)

    Maar goed, je moet een bijna gratis gekregen paard niet in de bek kijken, dus gewoon lekker goedkoop games kopen en spelen maar!

    Omdat ze vanuit een magazijn verkopen….
    Geen tussenkomst van transport naar winkel, verkoper(s), huur winkel, kosten elektra

  22. 1 XP
    Pielmann's avatar

    Hallo Sensers,

    Ik zoek een website waar je games het goedkoopst kan halen en die bovendien ook nog betrouwbaar is.

    Als iemand een website weet laat het me weten in deze topic.

    Alvast hartelijk bedankt,

    Cod.

    www.hightechgigant.nl is ook een goede site.. de prijzen zijn echt chill bestel mn games altijd hier

    gr.

  23. 1 XP
    Fithking's avatar

    Ik haal mijn games altijd goedkoop bij https://www.g2a.com/r/user-55f1fc9583cdd

  24. Anoniem -
    83.86.173.xxx's avatar

    @Pielmann: site van high tech doet t niet.