Topic: onderhoud al 2dagen??

18 januari 2013om 20:08

heb al 2 dagen melding onderhoud wats the problem

11 reacties

1. User  avatar
    90 XP

Dit precies.
    [url]http://nl.playstation.com/home/news/articles/detail/item293173/Gepland-onderhoud-aan-PlayStation-Network-donderdag-17-januari-2013-vanaf-17-00/[/url]

De ETA staat nu op 23:00, maar die stond eerst op 19:30 en daarvoor op 05:00..

0
  2. User  avatar
    4357 XP

Dit staat ook op de frontpage, daar voorzien wij je sowieso van updates omtrent dit ‘probleem’.

0
  3. User  avatar
    2 XP

[quote]Dit staat ook op de frontpage, daar voorzien wij je sowieso van updates omtrent dit ‘probleem’.[/quote]

oke toppie zal voortaan beter opletten;-)

0
  4. User  avatar
    4357 XP

[quote]oke toppie zal voortaan beter opletten;-)[/quote]

Hehe, goedzo! 😉
    Maar het ziet ernaar uit dat 23.00 voor ons in ieder geval stand gaat houden. Heb via de Amerikaanse PlayStation Twitter al vernomen dat het tot in de nacht zal gaan duren en er werd geen specifieke tijd gegeven… 🙁

0
  5. User  avatar
    90 XP

[quote]Hehe, goedzo! 😉
    Maar het ziet ernaar uit dat 23.00 voor ons in ieder geval stand gaat houden. Heb via de Amerikaanse PlayStation Twitter al vernomen dat het tot in de nacht zal gaan duren en er werd geen specifieke tijd gegeven… :([/quote]Ik weet onderhand niet wat ik moet geloven, maar morgen zal die vast wel weer up zijn! 😀

0
  6. User  avatar
    1372 XP

Dat was even schrikken toen ik mijn mailbox opende vanmorgen…

[b]Bedankt voor het toevoegen van geld aan uw Sony Entertainment Network-portemonnee.[/b]

Wat??? Ik heb helemaal niets toegevoegd! Bij nader inzien bleek het om een transactie uit december te gaan… Pfft…

0
  7. User  avatar
    9970 XP

ik kon gister avond gewoon online komen..

0
  8. User  avatar
    90 XP

Ik kan er nu weer op. Eindelijk m’n account kunnen maken.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

0
  9. User  avatar
    22 XP

Bij mij doet ook alles het weer en ook de ps store werkt weer.
    m.v.g.Kenneth

0
  10. User  avatar
    627 XP

Bij de psstore moet je eerst updaten

0
  11. User  avatar
    1489 XP

Als het goed is moet het nu bij iedereen weer werken, dit heeft Sony laten weten doormiddel van een facebook post.

0