Topic: [TK] PS Vita wifi, 4GB, 3games, trigger grip, accessoires.

21 januari 2013om 22:39

Verkocht

16 reacties

1. User  avatar
    529 XP

Ik mag niet vragen of mensen me kunnen helpen met YouTube maar dit mag wel wat flop forum vind ik dit

0
  2. User  avatar
    204 XP

[quote]Ik mag niet vragen of mensen me kunnen helpen met YouTube maar dit mag wel wat flop forum vind ik dit[/quote]

hij probeert toch gewoon zijn Vita te verkopen in de [b]MARKT[/b] sectie, wat doet hij nou verkeerd…?

0
  3. User  avatar
    5920 XP

Verkoop je ook spullen los? Ik heb dan misschien interesse in WipEout en de trigger grip.

0
  4. User  avatar
    7 XP

[quote]Verkoop je ook spullen los? Ik heb dan misschien interesse in WipEout en de trigger grip.[/quote]

Sorry alles in 1 koop.

0
  5. User  avatar
    44 XP

[quote]Sorry alles in 1 koop.[/quote]

Ik ben dan wel benieuwd hoe je die Trigger Grip te pakken hebt kunnen krijgen, want ik zie die nergens te koop 🙂

Anders bied ik je er 20,- voor + verzendkosten, wat dacht je daar van?

Edit: oke, je mediamarkt had die blijkbaar. Maar 20, staat wat mij betreft 😀

0
  6. User  avatar
    7 XP

[quote]Ik ben dan wel benieuwd hoe je die Trigger Grip te pakken hebt kunnen krijgen, want ik zie die nergens te koop 🙂

Anders bied ik je er 20,- voor + verzendkosten, wat dacht je daar van?

Edit: oke, je mediamarkt had die blijkbaar. Maar 20, staat wat mij betreft :D[/quote]

Mediamarkt heeft ze niet heb hem uit de usa laten komen [url]http://www.gamestop.com/ps-vita/accessories/ps-vita-trigger-grip/98483[/url]

0
  7. User  avatar
    44 XP

[quote]Mediamarkt heeft ze niet heb hem uit de usa laten komen [url]http://www.gamestop.com/ps-vita/accessories/ps-vita-trigger-grip/98483[/url][/quote]

Nice, bedankt voor de tip! 🙂

0
  8. User  avatar
    1489 XP

Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.

0
  9. User  avatar
    44 XP

[quote]Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.[/quote]

Dat zag ik ook gisteren, ja! Ik ga dan maar voor de BigBen variant bij Nedgame of bol.com, die is maar een tientje 😀

0
  10. User  avatar
    1489 XP

[quote]Dat zag ik ook gisteren, ja! Ik ga dan maar voor de BigBen variant bij Nedgame of bol.com, die is maar een tientje :D[/quote]

Ik heb hem een paar dagen geleden gekocht ( de bigben variant ) en OEEHHHH wat is hij GOED !!! Hij ligt echt zoo lekker in de hand, echt zeker dat 10tje waard ! Geen spijt van en het verbeterd zo erg je gameplay. Heerlijk dingetje, zeker aan te raden !

0
  11. User  avatar
    7 XP

[quote]Dan heb je echt iets van 30/40 moeten betalen zeker voor de trigger grip ? Aangezien de verzendkosten etc.[/quote]

viel wel mee totaal 38 dollar, was toen iets van 25 tot 30 euro geloof ik.

0
  12. User  avatar
    475 XP

Trigger grip is 15 dollar dus waarschijnlijk dan 15 euro

0
  13. User  avatar
    7 XP

[quote]Trigger grip is 15 dollar dus waarschijnlijk dan 15 euro[/quote]

Ik volg je niet, wat wil je hiermee zeggen ?

trigger grip = 15 dollar
    verzendkosten = 19 dollar
    totaal= 34 dollar, dollar-euro koers is as we speak 1 Euro = 1.3476 U.S. dollars, 34 dollar = dus 25,24 euro

0
  14. User  avatar
    7 XP

Vita was verkocht maar de koper is niet komen opdagen, daarom is de Vita weer te koop.

0
  15. User  avatar
    22 XP

Hoeveel voor wipeout ?

0
  16. User  avatar
    7 XP

[quote]Hoeveel voor wipeout ?[/quote]

Zoals eerder gemeld alles in 1 koop

0