Forum

Topic: Hitman Absolution kopen of niet?

Anoniem's avatar

Beste PSX-Sense leden,

Na het machtige spel Far Cry 3 te hebben uitgespeeld, ben ik weer toe aan een nieuwe game.

Na een beetje zoeken op het internet, heb ik mijn oog laten vallen op Hitman Absolution. Ik weet vrij weinig over de Hitman games, maar wil toch deze game een kans geven.

Zal ik der goed aandoen om deze game te halen?
Of zijn jullie ervaringen/meningen met deze game negatief?

Graag hoor ik het van jullie,

MVG.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik zeg doen. Ik heb hem ook pas sinds deze week maar hij is echt awesome.
    In stealth alleen je target rippen of gewoon iedereen neer knallen? Jou keus

  2. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Zeker een goed spel, maakte voor mij de verwachtingen waar 😀

  3. 169 XP
    renzer1133's avatar

    je zou 2 weken kunnen wachten op dead space 3 😉 je kan de demo downloaden en kijken of je het iets vindt.

  4. 79 XP
    GTA's avatar

    Beste PSX-Sense leden,

    Na het machtige spel Far Cry 3 te hebben uitgespeeld, ben ik weer toe aan een nieuwe game.

    Na een beetje zoeken op het internet, heb ik mijn oog laten vallen op Hitman Absolution. Ik weet vrij weinig over de Hitman games, maar wil toch deze game een kans geven.

    Zal ik der goed aandoen om deze game te halen?
    Of zijn jullie ervaringen/meningen met deze game negatief?

    Graag hoor ik het van jullie,

    MVG.

    Je zeker moeten kopen zou de spel!!! maar niet verwacht een assassins creed!!! speeltempo is een veel trager en een veel meer tactischer!!!

  5. 778 XP
    taart0001's avatar

    Wil je hem van mij kopen die game.. ? Ik hem em de laatste tijd eigenlijk niet meer gespeeld.. Het is de originele game, maar het betreft een review-exemplaar.. Zit verder geen handleiding, de disc is absoluut krasloos, hem em 2 x gespeeld….

  6. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Dankjewel voor jullie reacties, en dank voor het aanbod taart0001.

    Ik heb het spel eergister aangeschaft, via Coolblue wat overigens mijn complimenten verdiend.

    Om half 11 Hitman Absolution besteld, en om half 8 het pakketje al in de brievenbus.

    Het spel bevalt me overigens uitstekend, alleen als je op instinct drukt zie je soms een stippellijn die brand. Weet 1 van jullie wat deze lijn voor functie/nut heeft?

    MVG,

  7. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Die lijn moet je volgens mij de goeie weg laten nemen of zo iets heb het spel zelf ook maar kan er even niet achter komen xD

  8. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Die lijn moet je volgens mij de goeie weg laten nemen of zo iets heb het spel zelf ook maar kan er even niet achter komen xD

    deze lijn laat zien waar je enemy heen gaat lopen zodat je hem kunt ontwijken, als je alles een beetje onder de knie hebt kun je het niveau wat opschroeven en als je dat doet zul je zien dat deze lijn niet meer zichtbaar is wat het voor jou dus lastiger maakt om te zien wat je enemy gaat doen. have fun, ontzettend goed spel zoek online maar de nl crime tour, zelf gemaakte missies van mij met de grote namen uit onze onderwereld 😛

  9. 3140 XP
    moes's avatar

    lekker wijf neuken of niet? JA NATUURLIJK MOET JE DIE KOPEN GEK xD TOP GAME. TOP KWALITEIT.

    ik raad je trouwens aan om eerst de remake te kopen die 1 februari uitkomt. daar staat alle 3 voorgaande delen op. speel die maar eerst en leer meneer agent 47 beter kennen en speel daarna absolution.

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Of, probeer de PC versie. Game.co.uk heeft een perfecte deal (12 pond!) voor de hele set! Maar dat is geen Console versie natuurlijk, dus dat moet jet dan wel liggen…

  11. 90 XP
    remii's avatar

    Of, probeer de PC versie. Game.co.uk heeft een perfecte deal (12 pond!) voor de hele set! Maar dat is geen Console versie natuurlijk, dus dat moet jet dan wel liggen…

    ik heb vroeger hitman gespeeld op de ps2 (alle drie de delen) en het is met Hitman Absolution geen zak veranderd, als je van sluipen en moorden houdt dan raad ik je eerder asassins creed revelations aan ofso,

    edit: is trouwens een langere verhaallijn dan hitman