Forum

Topic: PS3&Ps4

Anoniem's avatar

Hallo sensers

k had een vraag stel je voor k heb ps3 en iemand heeft ps4 en de zelfde spel met psnetwork kan k dan met ps3 samen spelen met iemand van ps4 ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1 XP
    dau's avatar

    Dag, ik ben nieuw hier op deze site. Ik ben dau en heb een vraag. Kan iemand mij vertellen hoe je bij black ops 2 verloren zaken kan terugvinden ? Ik zat aan level 9 en heb per ongeluk alles gedeleed. Moet ik nu terug opnieuw beginnen >?

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    @pro vraag 38: dat weet niemand, aangezien de ps4 nog niet is aangekondigd, dus er is nog niks over bekend. Later dit jaar zal dit allemaal duidelijk worden.

  3. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik weet niet of ik om dit topic moet lachen of serieus moet reageren.

    Maar nog een aanvulling op wat Mithrandir zei (@dau):
    Voor de volgende keer raad ik aan om af en toe een backup van je saves op een USB stick te maken, dan weet je zeker dat je niet zomaar kwijt raakt. ^_^

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gast, de PS4 is nog niet eens aangekondigd en niet eens uitgekomen. Wel knap dat hij al bestaat voor jou.

  5. 1374 XP
    rva_96's avatar

    trololol http://cs11038.userapi.com/v11038464/dda/FupXlEEthHk.jpg

    Niemand kan die vraag beantwoorden.

  6. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    trololol

    Niemand kan die vraag beantwoorden.

    hahhaha xD

  7. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hallo sensers

    k had een vraag stel je voor k heb ps3 en iemand heeft ps4 en de zelfde spel met psnetwork kan k dan met ps3 samen spelen met iemand van ps4 ?

    “WAARSCHIJNLIJK” hou je op de ps4 gewoon je SEN account van op de ps3, even goed als dat je dan je vriendenlijst kan bekijken. [zul je wel verschil zien tussen ps3 en ps4 gamers ofz]
    maar je zal niet samen kunnen spelen omdat ps4 anders geen nut heeft van waarden?
    [berichtjes sturen dan weer echter wel ^^]

  8. 653 XP
    Straatveger's avatar

    Ja, je account werkt ook gewoon op de PS4. Dit heb ik al na gevraagd aan sony. Dus al je gegevens werken gewoon op de PS4.

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ja, je account werkt ook gewoon op de PS4. Dit heb ik al na gevraagd aan sony. Dus al je gegevens werken gewoon op de PS4.

    Je hebt dit gevraagd m.a.w. ze bevestigen de ps4?

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik weet ook waarom.
    Niet omdat ze de PS4 willen bevestigen, maar omdat Sony niet dezelfde kant op gaat als Nintendo.
    Nintendo heeft Systeem Online ID’s, en kunnen niet op andere Hardware gebruikt worden.
    Sony, daar in tegen, heeft Account Online ID’s, en kunnen weer wel op alle PlayStation Hardware gebruikt worden, maar ook in je Browser (niet dat je er meer aan hebt).

  11. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Hallo sensers

    k had een vraag stel je voor k heb ps3 en iemand heeft ps4 en de zelfde spel met psnetwork kan k dan met ps3 samen spelen met iemand van ps4 ?

    nee dat is totaal niet mogelijk , zijn het 2 verschillende systemen,
    ook zal het niet mogelijk zijn ps3 games te gamen op ps4
    maar de ps4 zal veel newe features hebben