Forum

Topic: PSvita hulp

Anoniem's avatar

ik heb net mijn psvita 3G van fimware 1.67 geupdate naar 2.05, maar wanneer kan ik hier backups van de psp op draaien, en hoe,

ook lukt het mij niet om via mijn simkaart op internet te gaan, moet mijn simkaart speciaal zijn aangeschaft zijn voor de psvita?, want het is gewoon een abonnement van Vodafone met internet, en dit werkt op mijn htc one x wel gewoon, maar op de psvita gaat die moeilijk doen,

bedankt voor de hulp

ps, ik ben nieuw met de psvita, heb hem eigenlijk net vandaag gekocht

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je kan geen backups van PSP games op je Vita spelen, je zal ze opnieuw moeten kopen in de PSN Store. 3G heb ik geen ervaring mee, ik heb een wifi model, misschien kan iemand anders je daar mee helpen.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Met Backups bedoel je, dat jij je PSP games over hebt gezet naar je Vita, toch?
    Ik heb nooit een PSP gehad, maar je zou gewoon alles kunnen bespelen wat je al had.

    Ik denk dat je SIM Kaart toch een speciaal kaartje moet zijn, ik weet het ook niet precies, want ook ik heb een WiFi-only versie.

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hmz volgens mij is het niet mogelijk om al je backups te spelen die je al had. Neem bijvoorbeeld Kingdom Hearts, deze game is wel uitgegeven op een UMD schijf, maar niet digitaal. Die game kan je dus niet downloaden naar je Vita.

    Een game die wel ondersteund wordt is Little Big Planet PSP. Volgens mij moet je dan eerst je backup naar je PS3 kopieren, dan de game in de store opnieuw downloaden c.q. aanschaffen op de Vita, vervolgens kun je dan via de content manager op je Vita je backup terug zetten op je Vita.