Forum

Topic: PSvita hulp

Anoniem's avatar

ik heb net mijn psvita 3G van fimware 1.67 geupdate naar 2.05, maar wanneer kan ik hier backups van de psp op draaien, en hoe,

ook lukt het mij niet om via mijn simkaart op internet te gaan, moet mijn simkaart speciaal zijn aangeschaft zijn voor de psvita?, want het is gewoon een abonnement van Vodafone met internet, en dit werkt op mijn htc one x wel gewoon, maar op de psvita gaat die moeilijk doen,

bedankt voor de hulp

ps, ik ben nieuw met de psvita, heb hem eigenlijk net vandaag gekocht

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je kan geen backups van PSP games op je Vita spelen, je zal ze opnieuw moeten kopen in de PSN Store. 3G heb ik geen ervaring mee, ik heb een wifi model, misschien kan iemand anders je daar mee helpen.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Met Backups bedoel je, dat jij je PSP games over hebt gezet naar je Vita, toch?
    Ik heb nooit een PSP gehad, maar je zou gewoon alles kunnen bespelen wat je al had.

    Ik denk dat je SIM Kaart toch een speciaal kaartje moet zijn, ik weet het ook niet precies, want ook ik heb een WiFi-only versie.

  3. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Hmz volgens mij is het niet mogelijk om al je backups te spelen die je al had. Neem bijvoorbeeld Kingdom Hearts, deze game is wel uitgegeven op een UMD schijf, maar niet digitaal. Die game kan je dus niet downloaden naar je Vita.

    Een game die wel ondersteund wordt is Little Big Planet PSP. Volgens mij moet je dan eerst je backup naar je PS3 kopieren, dan de game in de store opnieuw downloaden c.q. aanschaffen op de Vita, vervolgens kun je dan via de content manager op je Vita je backup terug zetten op je Vita.

    100% zeker ben ik er niet van, want ik heb het zelf nooit eerder gedaan. Maar dit lijkt me de meest logische manier.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nee, nee, nee!
    Je kan GEEN PSP backups op de Vita spelen. Geen enkele.

    Alleen in de PSN store gekochte games zijn -mits gesupport- op de Vita opnieuw te downloaden.
    UMDs sowieso niet, en ook geen ISOs. je kan ALLEEN in de PSN Store kijken of de games die jij eerder voor de PSP gekocht hebt, ook op de Vita beschikbaar zijn. Dat geldt dus OOK voor LBP PSP.

  5. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Nee, nee, nee!
    Je kan GEEN PSP backups op de Vita spelen. Geen enkele.

    Wellicht is dit best een interessante video:

    http://www.youtube.com/watch?v=wWwXzPrKhSY

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dat zijn geen backups, dat zijn in de PSN store gekochte games. Die zijn voor de Vita beschikbaar.

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    UMD’s kun je wel naar de Vita overzetten, maar (voorlopig) alleen nog (steeds) in Japan.

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    UMD’s kun je wel naar de Vita overzetten, maar (voorlopig) alleen nog (steeds) in Japan.

    Sorry, maar daar hebben we hier in Europa niks aan. Hier kan het nl niet. Gaat ook niet komen, aangezien Sony al gemeld heeft dat men hier maar gewoon de games uit de Store moet kopen. Prijstechnisch maakt dat ook geen verschil, aangezien beide varianten ong 5 Euro per spel kost.