Topic: Synchroom laten lopen van beeld en klank?

06 mei 2013om 20:23

Hoi,

Mijn spelconsole Playstation 3. Heb PMS media server 1.81.0 geinstalleerd. OS: Windows 7. Wifi verbinding playstation en PC.

Wanneer op de playstation een film wordt afgespeeld, loopt de klank en het beeld niet synchroom. Weet iemand de oplossing hiervoor? Formaat –> Audio_TS en Video_TS (VOB).

Hen momenteel niets veranderd aan de instellingen van de media server.

Mvg,

4 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

een andere mediaserver gebruiken?
    of kijken of je kunt streamen via je tv zelf?

wat voor netwerk heb je? bedraad of draadloos?

0
  2. User  avatar
    20030 XP

Meeste recievers hebben een optie om het geluid te vertragen, dat zou je probleem eventueel op kunnen lossen mits je een reciever hebt.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]Meeste recievers hebben een optie om het geluid te vertragen, dat zou je probleem eventueel op kunnen lossen mits je een reciever hebt.[/quote]

dat is waar ook inderdaad
    ook is dat mogelijk met de recentere tv, mocht je je geluid via de tv laten gaan

0
  4. User  avatar
    270 XP

[quote]Hoi,

Mijn spelconsole Playstation 3. Heb PMS media server 1.81.0 geinstalleerd. OS: Windows 7. [b]Wifi[/b] verbinding playstation en PC.

Wanneer op de playstation een film wordt afgespeeld, loopt de klank en het beeld niet synchroom. Weet iemand de oplossing hiervoor? Formaat –> Audio_TS en Video_TS (VOB).

Hen momenteel niets veranderd aan de instellingen van de media server.

Mvg,[/quote]

Hey ,

Ik zou eens proberen je ps3 bedraad aan te sluiten, want over het algemeen zijn .vob files erg groot en moeilijk transferbaar over een draadloos netwerk ( haperingen en out of sync geluid )

Anders zou ik de bestanden even op een DVD’tje branden en in je ps3 proppen, dat werkt gegarandeerd 🙂

Grts

iNSo

0