Forum

Topic: Bug in meldingen profiel

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik zit al een tijdje met een ergernis, er staat namelijk steeds rechtsboven in voor mijn profiel: Reactie(s) gericht aan jou (1). Dan ga ik er vanuit dat er een nieuwe reactie voor mij is ongelezen, maar dat is dus niet zo. Het staat er nu al een paar maand en ik kom er niet vanaf. Hebben meer mensen dit? wie kan dit voor mij regelen?
Mijn profiel is Sir. Nigell
Alvast Bedankt!

Groet,
Nigell

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nigell,
    dat bericht kan op verschillende plaatsen staan, bij Berichten, maar ook bij Reacties. gewoon even het hele rijtje aflopen, en je ziet meteen waar jouw ongelezen Melding staat.

  2. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    jaa , het zelfde heb ik ook . Het is wel irritant

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Nigell,
    dat bericht kan op verschillende plaatsen staan, bij Berichten, maar ook bij Reacties. gewoon even het hele rijtje aflopen, en je ziet meteen waar jouw ongelezen Melding staat.

    Ik heb alles goed bekeken, het hele rijtje afgelopen, maar er is niks te zien of te vinden wat een ongelezen reactie kan zijn.
    Het staat ook specifiek bij reacties, het zijn geen berichten, geen posts oid. nog andere suggesties?

  4. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    misschien dat iemand van het management psx-sense hier even naar kan kijken? of de webdesigner

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dit is wat ik zie (bij mij dan):
    http://postimg.org/image/tu5228y97/
    met (1), wat duidelijk aangeeft waar het ongelezen bericht zit. Bij reacties krijg je iets dergelijks. Tja, misschien kan idd management er even naar kijken?

  6. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Dit is wat ik zie (bij mij dan):
    http://postimg.org/image/tu5228y97/
    met (1), wat duidelijk aangeeft waar het ongelezen bericht zit. Bij reacties krijg je iets dergelijks. Tja, misschien kan idd management er even naar kijken?

    t zelfde zie ik ook

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zal zorgen dat dit opgepakt wordt, alleen beetje drukke periode nu maar komt goed =)

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik zal zorgen dat dit opgepakt wordt, alleen beetje drukke periode nu maar komt goed =)

    Zou super zijn! thx

  9. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik zal zorgen dat dit opgepakt wordt, alleen beetje drukke periode nu maar komt goed =)

    We zijn nu een maandje verder, ik ben nog eens door al mijn reacties heen geweest van afgelopen 2 jaar, maar die meldingen (1) blijft maar staan.
    Kan het zijn dat er iemand op me gereageerd heeft, en dat ie toen verwijderd is door jullie, zonder dat ik m gelezen had?
    Maar goed, ik hoop dat jullie er nog ff naar willen kijken 🙂

  10. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    We zijn nu een maandje verder, ik ben nog eens door al mijn reacties heen geweest van afgelopen 2 jaar, maar die meldingen (1) blijft maar staan.
    Kan het zijn dat er iemand op me gereageerd heeft, en dat ie toen verwijderd is door jullie, zonder dat ik m gelezen had?
    Maar goed, ik hoop dat jullie er nog ff naar willen kijken 🙂

    Ik ga er van uit dat hier naar gekeken wordt, zal het nog eens bij de juiste personen aankaarten 😉

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Fixed 🙂

  12. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    is idd gefixed! bedankt jongens! 😀

  13. 7 XP
    Geneticwaste's avatar

    Ik heb het probleem dat ik mijn reacties niet zie in het topic waarop ik heb gereageerd. Ik zit pas bij psx sense maar dat is het niet denk.

  14. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb het probleem dat ik mijn reacties niet zie in het topic waarop ik heb gereageerd. Ik zit pas bij psx sense maar dat is het niet denk.

    Is ook gefixt =)

  15. 7 XP
    Geneticwaste's avatar

    Is ook gefixt =)

    Hallo.
    Ik heb nog steeds het zelfde probleem als ik reageer in een stream zie ik mijn reactie niet. (via smartphone)
    Bij mijn profiel heb ik mijn twitter toegevoegd en dan krijg ik deze error:
    Warning: file_get_contents(http://api.twitter.com/1/users/show.json?screen_name=GENETICWASTE) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 410 Gone in /home/admin/domains/psx-sense.nl/public_html/wp-content/themes/psx-sense/profiel_sidebar.php on line 122

    b.v.d.

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Deze melding krijgt iedereen omdat Twitter iets heeft aangepast, hier wordt aan gewerkt.