Forum

Topic: Internet valt uit en daarna blokkeert ps vita

Anoniem's avatar

Hallo,
ik heb een verschrikkelijk probleem op mn vita.
Als ik op youtube zit of een andere app die internet gebruikt, dan heb ik inneens enorme framedrops, loopt app vast en krijg ik internet niet meer aan. Als ik dan wil heropstarten flikkert dat blauwe lichtje erg snel rn mort ik on button 20 sec ingedrukt houden om af te sluiten.
Mj beste vriend vertelde me vanmorgen net hetzelfde. Ik had tijdje al ps vita niet aangeraakt en ondervond net hetzelfde!
Weet iemand wat hier aan te doen is?

mvg rrruby

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wat ik deed was, druk op de Power knop, en houd deze gedurende 10 minuten ingedrukt.
    Op een gegeven moment gaat het weer aan.

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    10 minuten??

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Kan verschillen, bij mij duurde het laatst inderdaad 10 minuten.

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Damn… Maargoed, als het werkt. 🙂

  5. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Damn… Maargoed, als het werkt. 🙂

    Of het is een grapje en nu zit die gozer 10 minuten lang voor niks dat knopje in te drukken.

    Maar even serieus, ik heb het probleem ook gehad. Wat ik deed is de PlayStation knop samen met de Power knop twee uur lang inhouden.

  6. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb het niet grappig bedoeld.

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb het niet grappig bedoeld.

    10 minuten!? :O

  8. 163 XP
    angelochiela's avatar

    2 uur ?

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Dit is een probleem waar ik al heel lang last van heb. De ene keer gaat het goed, de andere keer loopt alles helemaal vast en is heel lang de powerknop indrukken inderdaad de enige oplossing. Maar 10 minuten is wel heel erg lang, ik druk de knop ongeveer 1 a 2 minuten in.