Topic: Welke PS3 Games zijn Allemaal Nederlands Gesproken?

18 juli 2013om 00:02

Hallo,

Sinds kort woont mijn neef uit engeland in nederland nau wil ik graag weten welke games allemaal nederlans gesproken zijn zodat hij tussen het gamen ook nog wat nederlans bij leert.

UC1
UC2
UC3
GOW 3

Verder nog?

20 reacties

1. User  avatar
    1067 XP

Volgens mij zijn zo’n beetje ALLE games Nederlands gesproken, als je de taal-instellingen op je PS3 maar op Nederlands zet.

Er zullen best wel wat uitzonderingen zijn, maar aangezien ikzelf alles in het Engels speel, heb ik geen idee welke.

0
  2. User  avatar
    1053 XP

[quote]Hallo,

Sinds kort woont mijn neef uit engeland in nederland nau wil ik graag weten welke games allemaal nederlans gesproken zijn zodat hij tussen het gamen ook nog wat nederlans bij leert.

UC1
    UC2
    UC3
    GOW 3

Verder nog?[/quote]

je bent killzone vergeten:D van nederlandse makers maar geen nederlandse stem?

0
  3. User  avatar
    240 XP

Heavy Rain
    Zo’n beetje alle Sony games zijn NL

0
  4. User  avatar
    1157 XP

[quote]Volgens mij zijn zo’n beetje ALLE games Nederlands gesproken, als je de taal-instellingen op je PS3 maar op Nederlands zet.

Er zullen best wel wat uitzonderingen zijn, maar aangezien ikzelf alles in het Engels speel, heb ik geen idee welke.[/quote]

Volgens mij is het precies andersom. De meeste games zijn niet nederlands gesproken en een aantal wel. Wel is het merendeel nederlands ondertitelt.

0
  5. User  avatar
    1067 XP

[quote]Volgens mij is het precies andersom. De meeste games zijn niet nederlands gesproken en een aantal wel. Wel is het merendeel nederlands ondertitelt.[/quote]

Kan best…. My bad dan. Ik weet dat als ik m’n instellingen ‘per ongeluk’ nog op Nederlands heb staan dat ik dan wel eens die [i]geweldige[/i] Nederlandse NL voice-overs hoor.

0
  6. User  avatar
    85 XP

Alle delen van Infamous zijn nederlands gesproken,
    alle delen van sly cooper

0
  7. User  avatar
    1053 XP

[quote]Kan best…. My bad dan. Ik weet dat als ik m’n instellingen ‘per ongeluk’ nog op Nederlands heb staan dat ik dan wel eens die [i]geweldige[/i] Nederlandse NL voice-overs hoor.[/quote]

in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel

0
  8. User  avatar
    1067 XP

[quote]in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel[/quote]

Nooit geprobeerd. Ik krijg over het algemeen zelfmoord-neigingen van de Nederlandse stemmen… En vertalingen ook trouwens. Ondertitels gaan bij mij ook op Engels.

NL gesproken:
    * Ratchet and Clank
    * Little Big Planet

0
  9. User  avatar
    270 XP

PS all stars battle royale is ook nl gesproken, verder weet ik het niet xD heb mijn ps3 op engels gezet

0
  10. User  avatar
    1793 XP

Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

Alle andere zijn te kiezen via optionele menu’s in in-game. Zoals nfs mw ofzo. Of gewoon standaard Engels ..

Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..

0
  11. User  avatar
    1469 XP

[quote]in uncharted heb ik hem zeker op nederlands vindt de stem van nolan niet bij drake passen maar de nederlandse wel[/quote]

de Nederlandse stemmen in uncharted zijn idd verdomd goed!

0
  12. User  avatar
    586 XP

Resistance

0
  13. User  avatar
    9074 XP

Ik vind nederlandse stemmen verschrikkelijk. Vooral met rachet and clank spellen. En voor alle jongeren speel het lekker op engels leer je ook nog van.

0
  14. User  avatar
    1053 XP

[quote]Ik vind nederlandse stemmen verschrikkelijk. Vooral met rachet and clank spellen. En voor alle jongeren speel het lekker op engels leer je ook nog van.[/quote] ik speel alles op engels maar uncharted niet, nolan mag er best wezen maar zijn stem past niet bij drake imo.
    en kan goed genoeg engels hoor:P

0
  15. User  avatar
    393 XP

[quote]Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

Alle andere zijn te kiezen via optionele menu’s in in-game. Zoals nfs mw ofzo. Of gewoon standaard Engels ..

Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..[/quote]

White Knight Chronicles is niet in het Nederlands te spelen. Maar goed, daar zijn de servers toch van gesloten, dus die speel je waarschijnlijk sowieso al niet meer. 🙂

0
  16. User  avatar
    20 XP

Starhawk is ook Nederlands gesproken.

0
  17. User  avatar
    454 XP

[quote]Gewoon zeer simpel : elke Sony exclusieve is standaard Nederlands ingesproken als je ps3 weet dat je van Benelux bent of via instellingen

Uitzondering kan: indien je Nederlands talig wilt spelen maar dat weet ik eerlijk gezegd niet. Omdat ik dit niet getest heb/ingesteld heb omwille van liever de Engelstalige versies te horen. Serieusly wie wil er nu cod/GTA/etc in het Nederlands horen? Het is al erg genoeg dat sommige games je trofeeën in Nederlands zetten omdat de games Benelux edities zijn/dergelijke ..[/quote]

Bijna alle PS exclusives inderdaad. Maar The last of us niet… Ik vind nederlandse stemmen meestal niet zo erg, maar ik the last of us kan ik het me ook niet zo helemaal voorstellen XD. Maar heel veel PS exclusives zijn wel NL. Ik zou dus ook Infamous aanraden, geweldige serie! En de stemmen vind ik ook niet slecht.

0
  18. User  avatar
    1372 XP

Grappig, ik heb juist mijn instellingen van de PS3 op Engels staan om zo Engels beter te leren. 😉

Voorheen had ik dat niet, maar ik moet eerlijk zeggen behalve de Uncharted serie dan dat ik geen idee heb welke games in het Nederlands gesproken zijn. Ik let er eigenlijk niet zo heel erg op. De AC serie is Nederlands ondertiteld…

0
  19. User  avatar
    9970 XP

ondertiteling vind ik juist fijn in games
    nederlands of engels maakt mij dan niet uit
    er zijn altijd wel van die momenten dat je iets net niet goed kunt horen wat iemand zegt, of juist dat dat je je volume zacht hebt staan

0
  20. User  avatar
    10599 XP

@mrwhoopy: Deel 1 niet die is altijd Engels geweest.

0