Topic: Welke Resident Evil vinden jullie de beste?

18 juli 2013om 21:21

Hallo,

Ben wel benieuwd welke Resident Evil jullie als beste vinden omdat ik van plan ben alle delen te kopen..

mvg,

16 reacties

1. User  avatar
    368 XP

zonder twijfel deel 4 en ik denk dat de meeste dat vinden. 1 t/m 4 zijn echte survival horror games, weinig leven en kogels, besturing is wennen. Deel 5 was wel aardig co-op , veel te makkelijk.. deel 6 is waardeloos en kan je beter skippen, meer cutscenes en schieten, veel te veel quik time events 😉

0
  2. User  avatar
    55 XP

1 TOT EN MET 3 4 heb ik nooit geacepteerd als survival was ook doeloos schieten maar ja mijn mening eh

0
  3. User  avatar
    204 XP

4 en 5. Enige wat ik van 6 leuk vind is het counteren op timing

0
  4. User  avatar
    209 XP

Code veronica

0
  5. User  avatar
    1067 XP

Resident Evil 2.

0
  6. User  avatar
    9074 XP

1-Resident Evil 2
    2-Resident Evil 1
    3-Resident Evil 4/Resident Evil Veronica
    4-Resident Evil 0/Resident Evil 3

Resident Evil 6 is een schande. Resident Evil 5 is niet slecht maar ik vond de setting een beetje onzin zombies met guns. 😛

[quote]4 en 5. Enige wat ik van 6 leuk vind is het counteren op timing[/quote]

Als je een gamecube heb zoek maar naar deel 1 de remake zeker dat je verkocht bent.

0
  7. User  avatar
    494 XP

Ook ik vond 4 het beste, maar 1 t/m 3 waren ook top.

Deel 5 en 6 heb ik niet eens de moeite voor genomen, vond dat echt geen Resident Evil games meer….

0
  8. Mechromancer's avatar

Resident Evil 4

0
  9. User  avatar
    630 XP

Easily Resident Evil 4. Heb me met Resident Evil 5 ook erg vermaakt, vooral met de co-op.(meer actie dan horror, maar de game zat verder goed in elkaar). Moet deel 6 nog kopen dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Heb v/d oudere delen alleen Resident Evil 1 en 2 gespeeld en die waren toendetijd indrukwekkend. Maar als je dat nu gaat spelen moet je de outdated graphics maar op de koop toe nemen. ^_^

0
  10. User  avatar
    29 XP

1 tot en met 3 zijn goed. Alles wat daarna uitkwam is de naam Resident Evil niet waardig, zelfs de originele maker van de serie schaamt zich voor de kant die ze met de serie zijn opgegaan.

0
  11. User  avatar
    924 XP

Hier een Resident Evil collector.

Zowiezo deel 1 t/m 3.
    En dan vooral deel 2.

Daarna is het bergafwaards gegaan helaas.

0
  12. User  avatar
    9970 XP

deel 5 en 6 zijn welliswaar niet echt meer in de oude stijl, maar ze zijn wel erg vermakelijk in coöp als je daar van houd!

0
  13. User  avatar
    9074 XP

[quote]Easily Resident Evil 4. Heb me met Resident Evil 5 ook erg vermaakt, vooral met de co-op.(meer actie dan horror, maar de game zat verder goed in elkaar). Moet deel 6 nog kopen dus daar kan ik nog niet over oordelen.

Heb v/d oudere delen alleen Resident Evil 1 en 2 gespeeld en die waren toendetijd indrukwekkend. Maar als je dat nu gaat spelen moet je de outdated graphics maar op de koop toe nemen. ^_^[/quote]

Koop hem niet zonde van je geld. Ik heb nog nooit xo iets slecht gespeeld met de naam resident evil.

[quote]deel 5 en 6 zijn welliswaar niet echt meer in de oude stijl, maar ze zijn wel erg vermakelijk in coöp als je daar van houd![/quote]

Deel 6 is een schande stomme ai van teamgenoten en zombies. De eerste RE die ik niet uitgespeeld of zal uitspelen.

0
  14. User  avatar
    4682 XP

1.Resident evil 1 remake GC
    2.Resident evil 2 DC
    3.Resident evil 3/Veronica DC
    4.Resident evil zero GC
    5.Resident evil 3ds
    6.Resident evil 4,5,6 zijn geen RE games.

Ik vind het totaal niet erg om de oude games te spelen, ik stoor me er totaal niet hoe lelijk de games eruit zien…sterker nog, ik heb ze allemaal nog.

0
  15. User  avatar
    9970 XP

[quote]Koop hem niet zonde van je geld. Ik heb nog nooit xo iets slecht gespeeld met de naam resident evil.

Deel 6 is een schande stomme ai van teamgenoten en zombies. De eerste RE die ik niet uitgespeeld of zal uitspelen.[/quote]

daarom zei ik ook coop, samen met een vriend spelen dus

0
  16. User  avatar
    134 XP

resident evil 4 vind ik ook de beste maar ben ik de enige die deeltje 6 leuk vond:D

0