Topic: VIP Tickets 5 Oktober Firstlook Jaarbeurs Utrecht

13 september 2013om 20:57

Beste mensen,

Zoals jullie allen weten komt de Firstlook Jaarbeurs te Utrecht op 5 en 6 oktober. De VIP tickets zijn allemaal al uitverkocht! Ik heb er nog een stuk of 6 te koop.

De vip tickets geven je recht om 2 uur eerder naar binnen te gaan zodat je van alles rustig kan genieten zoals de playstation 4, Call of Duty Ghost en noem maar op!

Prijs per ticket 30 euro!

12 reacties

1. User  avatar
    1508 XP

Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?

0
  2. angelo-_-0475's avatar

[quote]Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?[/quote]

Hij moet ook winst maken 😉 die VIP kaartjes vind je nergens meer

0
  3. User  avatar
    1053 XP

Jammer joh heb er al 3 voor de normale prijs:) maar was ook op tijd

0
  4. User  avatar
    2610 XP

[quote]Da’s best wel een opslag, aangezien VIP kaartjes normaal 20 Euro kosten. Beetje handelaar aan het spelen?[/quote]

Mag toch lol. Het heet inspelen op iets wat niet verkrijgbaar is.
    Ik bied mensen nog een kans om als VIP te gaan aangezien ze overal uitverkocht zijn:)

0
  5. User  avatar
    1508 XP

Eh, nee, dat mag niet. Ik denk dat als je op de kaartjes kijkt, ze zal zien dat deze niet doorverkocht mogen worden. Dat het gebeurt is een tweede. Probleem hiervan is, dat ‘handelaren’ als jij kaartjes op gaan kopen, om ze vervolgens met winst te kunnen doorverkopen. Dat gebeurt ook bij concerten enzo.

Dat noemen ze het ‘zwarte circuit’, en is illegaal.

0
  6. angelo-_-0475's avatar

[quote]Eh, nee, dat mag niet. Ik denk dat als je op de kaartjes kijkt, ze zal zien dat deze niet doorverkocht mogen worden. Dat het gebeurt is een tweede. Probleem hiervan is, dat ‘handelaren’ als jij kaartjes op gaan kopen, om ze vervolgens met winst te kunnen doorverkopen. Dat gebeurt ook bij concerten enzo.

Dat noemen ze het ‘zwarte circuit’, en is illegaal.[/quote]

Nou ja illegaal kan ik het niet noemen nederland is een vrijland als ik een ajax-feyenoord kaartje koop en ik kan die dag opeens niet verkoop ik hem dan ben ik toch ook niet illegaal bezig 😉

0
  7. User  avatar
    3330 XP

Staan die dingen niet op naam of op de naam van je email? Herinner me zoiets van vorig jaar.

ON topic: Ik heb wel interesse 😉 Ik PM je wel

0
  8. User  avatar
    1390 XP

[quote]Nou ja illegaal kan ik het niet noemen nederland is een vrijland als ik een ajax-feyenoord kaartje koop en ik kan die dag opeens niet verkoop ik hem dan ben ik toch ook niet illegaal bezig ;)[/quote]

Volgens de wet ben je dat dus wel.

0
  9. User  avatar
    280 XP

Heb perskaarten, kan gratis en 1 uur eerder naar binnen, ook kan ik langs die belachelijk lange rij om naar binnen te gaan lopen 😉

0
  10. User  avatar
    2610 XP

[quote]Staan die dingen niet op naam of op de naam van je email? Herinner me zoiets van vorig jaar.

ON topic: Ik heb wel interesse 😉 Ik PM je wel[/quote]

Staan niet op naam.

0
  11. User  avatar
    2610 XP

3 stuks zijn al verkocht.
    Nog 3 over!

0
  12. User  avatar
    2610 XP

Alle 6 kaartjes zijn verkocht.
    Bij deze kan dit topic op slot!