Forum

Topic: GTA V laaste missie overnieuw spelen

Anoniem's avatar

Kan ik de laaste missie ook overnieuw spelen? heb een foute keuze gemaakt.
zonder dat de save data weggaat.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 389 XP
    Suugie's avatar

    in het pauze menu bij game zal de optie staan om missies opnieuw te spelen, ik heb het zelf nog niet gedaan dus ik weet niet of dit effect gaat hebben op je keuze.

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    in het pauze menu bij game zal de optie staan om missies opnieuw te spelen, ik heb het zelf nog niet gedaan dus ik weet niet of dit effect gaat hebben op je keuze.

    Die optie werkt geloof ik alleen tijdens de missie, dus als je missie klaar is en je denkt; dit kan beter, ben je te laat volgens mij.
    Weet ik ook niet zeker, ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt

  3. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Je kan hem wel opnieuw spelen, maar het verandert je keuze niet. Dus als je verkeerd hebt gekozen blijft dat zo! Jammer, ik heb dezelfde fout gemaakt.

  4. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    ….en over welke fout hebben jullie het?
    ik wil die fout ook niet maken, als het met Trevor te maken heeft.
    Best dude in de game 😀

    PS: stuur het in een prive bericht om spoilers voor andere gamers te voorkomen.
    Grtssssss

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Die optie werkt geloof ik alleen tijdens de missie, dus als je missie klaar is en je denkt; dit kan beter, ben je te laat volgens mij.
    Weet ik ook niet zeker, ik heb er ook nog geen gebruik van gemaakt

    Dit werkt alleen andersom, om mezelf ff te corrigeren, je kunt geen missie overnieuw doen tijdens de missie, moet je dus eerst wachten tot ie afgelopen is

  6. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Jammer ook dat als je een heist opnieuw doet, en dan meer verdient, je dat niet op je rekening krijgt…

  7. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ben blij dat ik had goed gegokt. Toen de missie begon, direct de vorige autosave geladen en handmatig een save gemaakt. Gelukkig niet nodig gehad.

  8. 1 XP
    LiKeFlaRe's avatar

    Jongens dank voor de tip want ik kamde met het zelde verhaal, ik wilde namelijk niemand doden maar klikte.perongeluk op trevor domme fout maar ik hoop dat ik het met jullie tips kan corrigeren

  9. Anoniem -
    5.9.142..xxx's avatar

    bij the big score
    heb ik een slechte driver gekozen maar ik heb die missie niet voltooit
    hoe kan ik het verandere

  10. Anoniem -
    Anoniem-1238's avatar

    Hoi ik had een vraag ik heb net Dave vermoord maar ik weet nu niet wat ik moet doen en ik heb ook al met de moeder van Trevor gesproken dus kan iemand mij helpen