Hey, ik zoek een goede capture kaart die ik in mijn PC kan bouwen, en kan aansluiten aan mijn PS3 en HD TV, weet iemand een goede?? 🙂
Topic: Capture kaart gezocht
30 oktober 2013om 01:22
Hey, ik zoek een goede capture kaart die ik in mijn PC kan bouwen, en kan aansluiten aan mijn PS3 en HD TV, weet iemand een goede?? 🙂
Klinkt vrij overbodig. Ik zou het gewoon houden bij een externe capture kaart. De kwaliteit is daarvan ook veel beter dan interne capture kaarten. Gebruik zelf (je hebt misschien de review gezien hier op psx sense) de elgato game capture hd en deze heeft zo’n beetje de beste opneem kwaliteit en mogelijkheden in zijn prijsklasse. 😉
Hd pvr