Forum

Topic: ghosts

Anoniem's avatar

zijn er bots in ghosts en denken jullie dat als je voor het eerst online speelt dinsdag kun je dan meteen goed spelen of allemaal problemen omdat iedereen speelt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik verwacht dat iedere bots gebruikt en dat het dagen duurt voordat we online kunnen.

    Dude, een nieuwe game heeft niet direct bots. Ik ben op de PS3 nog nooit bots tegengekomen. Het kan zijn dat het wat drukker is de eerste dag, maar ik reken er wel op dat je probleemloos online kan. CoD heeft eenmaal wat meer ervaring dan GTA5.

    Volgende keer wel handig om te melden dat je het over CoD Ghosts hebt in je topic titel.

  2. 48 XP
    newko's avatar

    dude hij bedoelt waarschijnlijk de game mode met bots(computer) 😉

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Yep er is een soort van gamemode squads waarbij je tegen bots kan spelen als het goed is. Vrijdag kan ik je wat meer vertellen want wil dat namelijk zelf ook even doen voordat ik online ga.

  4. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Met bo2 had ik op de release geen problemen om online te komen, verwacht het zelfde van ghosts