Forum

Topic: Mediamarkt PS4 bundel

Anoniem's avatar

Ik was vandaag naar de Mediamarkt geweest waar ik reeds mijn PS4 had besteld. Ik vroeg of ze de Killzone bundels kregen en of het mogelijk was om mijn pre-order om te zetten in de Killzone bundel. Ze zeiden dat ze inderdaad de bundels krijgen en dat ik die gewoon kon omzetten zonder problemen.

Verder heb ik nog informatie dat de ps4 al meer dan 170 keer is gepreorderd en dat ze er ongeveer 90 op de release krijgen. Ik sta mooi op de 8e plek dus ik ben wel zeker van mijn PS4 en nu ook eigenlijk van m’n bundel. Ik heb de PS4 met alleen een exemplaar besteld. Volgens mij kost die bij Bart Smit 449 en bij Game Mania 439. Ze wisten niet de prijs voor de bundel die ik heb gepreorderd maar ik denk dat het wel 439 wordt!

Het ging om de vestiging in Maastricht. 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ja ben gisteren weer even langs gegaan bij Media Markt Almere en me pre-order staat ook gewoon als bundel aangegeven, nadat ik dat eerder al had aangegeven dat ik de ultimate killzone bundel wou! Dus die komen wel binnen. Ik sta trouwens 19de. Maar ik ga er wel vanuit dat ze minimaal 20 binnen krijgen. Niet iedereen van de top 20 gaat voor die bundel, dus ben ook wel verzekerd voor die bundel op de release!

    En dan met FIFA 14 erbij kom ik op ongeveer 560 euro en heb nog 100 euro aan kadobonnen liggen 😉

  2. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Zal ik er toch ook maar eens een belletje aan gaan wagen denk ik zo

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ja ben gisteren weer even langs gegaan bij Media Markt Almere en me pre-order staat ook gewoon als bundel aangegeven, nadat ik dat eerder al had aangegeven dat ik de ultimate killzone bundel wou! Dus die komen wel binnen. Ik sta trouwens 19de. Maar ik ga er wel vanuit dat ze minimaal 20 binnen krijgen. Niet iedereen van de top 20 gaat voor die bundel, dus ben ook wel verzekerd voor die bundel op de release!

    En dan met FIFA 14 erbij kom ik op ongeveer 560 euro en heb nog 100 euro aan kadobonnen liggen 😉

    Dan hebben wij hetzelfde besteld bij MM maar ik in Belgie .

  4. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik was vandaag naar de Mediamarkt geweest waar ik reeds mijn PS4 had besteld. Ik vroeg of ze de Killzone bundels kregen en of het mogelijk was om mijn pre-order om te zetten in de Killzone bundel. Ze zeiden dat ze inderdaad de bundels krijgen en dat ik die gewoon kon omzetten zonder problemen.

    Verder heb ik nog informatie dat de ps4 al meer dan 170 keer is gepreorderd en dat ze er ongeveer 90 op de release krijgen. Ik sta mooi op de 8e plek dus ik ben wel zeker van mijn PS4 en nu ook eigenlijk van m’n bundel. Ik heb de PS4 met alleen een exemplaar besteld. Volgens mij kost die bij Bart Smit 449 en bij Game Mania 439. Ze wisten niet de prijs voor de bundel die ik heb gepreorderd maar ik denk dat het wel 439 wordt!

    Het ging om de vestiging in Maastricht. 😉

    Mij vertelde ze dat ze er 95 kregen en ik sta als 97ste op de lijst.. Maar ik ga niet switchen naar de bundel.

  5. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik was vandaag naar de Mediamarkt geweest waar ik reeds mijn PS4 had besteld. Ik vroeg of ze de Killzone bundels kregen en of het mogelijk was om mijn pre-order om te zetten in de Killzone bundel. Ze zeiden dat ze inderdaad de bundels krijgen en dat ik die gewoon kon omzetten zonder problemen.

    Verder heb ik nog informatie dat de ps4 al meer dan 170 keer is gepreorderd en dat ze er ongeveer 90 op de release krijgen. Ik sta mooi op de 8e plek dus ik ben wel zeker van mijn PS4 en nu ook eigenlijk van m’n bundel. Ik heb de PS4 met alleen een exemplaar besteld. Volgens mij kost die bij Bart Smit 449 en bij Game Mania 439. Ze wisten niet de prijs voor de bundel die ik heb gepreorderd maar ik denk dat het wel 439 wordt!

    Het ging om de vestiging in Maastricht. 😉

    Heb precies hetzelfde te horen gekregen bij mediamarkt Maastricht. Kon gewoon de killzone bundel pre orderen zonder enkel probleem. Wanneer ben je weer eens black ops trouwens? 😀

  6. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Heb precies hetzelfde te horen gekregen bij mediamarkt Maastricht. Kon gewoon de killzone bundel pre orderen zonder enkel probleem. Wanneer ben je weer eens black ops trouwens? 😀

    Uhh misschien vanavond!

  7. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    mediamarkt Groningen kan je niet omzetten wie heeft besteld en hem komt ophalen die eerst heeft gepreorderd kan dan kiezen welke pakket je wil

  8. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    mediamarkt Groningen kan je niet omzetten wie heeft besteld en hem komt ophalen die eerst heeft gepreorderd kan dan kiezen welke pakket je wil

    Als ik het goed lees, kan iedereen die daar geperorderd heeft gewoon op de dag zelf kiezen, of je een bundel wil of niet??

  9. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Mediamarkt heeft genoeg ps4 s is je bestelling na 15 augustus geplaatst dan ben je niet zeker van een exemplaar

  10. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Daar zit ik ruim voor, begin dat ik juli heb ik hem besteld geloof ik

  11. 22 XP
    Barry433's avatar

    Vindt het jammer dat ze niet ff duidelijk communiceren naar de klanten hoe het precies zit met het upgraden van de preorders naar bundels.

  12. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    Ben vanmiddag in MM Leeuwarden geweest, hier konden ze nog niets zeggen over het hoe en wat met bundels, wisten ook niet wat er allemaal inzit… FIFA 14 maar wel even gepreorderd