Topic: Ps4 Levering 2.

04 november 2013om 20:48

Hallo PSX’ers,

Minder fijn nieuws voor (mij en) mensen die de PS4 nog niet hadden gepre-ordered. Ik keek net op diverse sites en zag dat levering 2 ook al was uitverkocht bij o.a. Nedgame en gamemania. Ik ga ervan uit de ze bij bol.com en mediamarkt en overige winkels ook allemaal zijn uitverkocht.
wel jammer, maar hopelijk komen er nog aantrekkelijkere bundels dan dat er nu al zijn.
Wilde het gewoon even meedelen!

Groetjes!

15 reacties

  1. User  avatar
    147 XP

    Jup, balen. Moet ook nog reserveren. Had me reservering geannuleerd bij bol waar ik spijt van heb. Was ook nog in Juni ergens dus eerste levering.

    0
  2. User  avatar
    9970 XP

    De derde levering is volgens nedgame pas is januari, klopt dat?

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    Ik ben ineens een stuk blijer dat ik bij de tweede levering zit

    Ik keek net op de site van mediamarkt en saturn en daar zijn de ps4 consoles op mysterieuze wijze uit de webshop verdwenen

    0
  4. User  avatar
    28 XP

    Ik heb wel geluk Ik zit bij de eerste levering maar het Is wel balen dat de tweede ook al weg Is nou moeten mensen dus wachten tot ongeveer februari maart ofzoiets hadIk ergens gelezen

    0
  5. User  avatar
    149 XP

    Je kunt het nog via marktplaats proberen. Sommige mensen bieden daar hun pre- order aan. Betekent vaak wel dat je meer moet betalen

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    marktplaats zou ik niet adviseren. Beter een beetje geduld dan te veel betalen of het risico lopen dat je opgelicht wordt

    0
  7. User  avatar
    37 XP

    gewoon persoonlijk ophalen en controleren of alles erbij zit.

    word je ook nooit opgelicht

    0
  8. User  avatar
    1157 XP

    [quote]gewoon persoonlijk ophalen en controleren of alles erbij zit.

    word je ook nooit opgelicht[/quote]

    Newko, het is ieders keus. Ik koop wel eens via marktplaats, maar dit soort dingen zou ik dan toch gewoon in de winkel kopen. Er wordt gevoelsmatig net even te veel gesjoemeld met dit soort producten.

    0
  9. User  avatar
    401 XP

    gelukkig had ik hem op 22 juni besteld bij gamemania. was bang dat ik ook naast de pot zou pissssen maar gelukkig kreeg ik de brief dat ik bij de eerste levering zit. ben ook nog gebeld voor de killzone bundel met alleen de game, niet gedaan
    heb killzone en een controler besteld bij videogameplus in cananda per stuk met verzendkosten ongeveer 46 euro

    0
  10. User  avatar
    213 XP

    Ik had in juni besteld, en ik kreeg een mail dat ik 1 dag te laat had besteld om bij de eerste levering te horen.
    Maar nu door die bundels ben ik doorgeschoven naar de levering, ik ben happy! 😀

    0
  11. User  avatar
    1042 XP

    Ach mannen ik heb wel geduld voor de console. Plaats dan mijn bestelling en dan heb ik hem ook :D.
    Sowieso is de 3e levering al in januari dus dat is een maandje later.

    0
  12. User  avatar
    1783 XP

    [quote]De derde levering is volgens nedgame pas is januari, klopt dat?[/quote]

    Volgens Gamemania komt levering 2 pas in januari.

    0
  13. User  avatar
    5 XP

    [quote]Ach mannen ik heb wel geduld voor de console. Plaats dan mijn bestelling en dan heb ik hem ook :D.
    Sowieso is de 3e levering al in januari dus dat is een maandje later.[/quote]

    Wanneer is levering 2 dan? Heb vandaag besteld bij makro en zat bij de 2de levering(Day 2)

    0
  14. User  avatar
    632 XP

    [quote]Hallo PSX’ers,

    Minder fijn nieuws voor (mij en) mensen die de PS4 nog niet hadden gepre-ordered. Ik keek net op diverse sites en zag dat levering 2 ook al was uitverkocht bij o.a. Nedgame en gamemania. Ik ga ervan uit de ze bij bol.com en mediamarkt en overige winkels ook allemaal zijn uitverkocht.
    wel jammer, maar hopelijk komen er nog aantrekkelijkere bundels dan dat er nu al zijn.
    Wilde het gewoon even meedelen!

    Groetjes![/quote]

    Met het geluk dat personen die bij de 3de levering gepreorderd hebben of gereserveerd,
    Die HOOGWAARSCHIJNLIJK Met Grote kans het geluk hebben, een bundel als keuze kunnen nemen.

    Is dan wel handig als je dan Welop tijd reserveerd of preorderd

    0
  15. User  avatar
    28 XP

    [quote]Wanneer is levering 2 dan? Heb vandaag besteld bij makro en zat bij de 2de levering(Day 2)[/quote] levering 2 ia waarschijnlijk nog voor de fl kerstdagen

    0