Topic: PS4 Nachtlaunch

07 november 2013om 20:41

Ik wil even het één en ander bespreken over de PS4 nachtlaunch. Ik heb me PS4 gepreorderd bij Media Markt Almere. Ik heb deze geplaatst ongeveer in Juni met de E3, ik sta dan ook 19de op de pre-order lijst. Echter kreeg ik gister te horen dat deze filiaal geen nachtlaunch organiseert. GameMania Almere doet dit echter wel en daarnaast zullen er wel waarschijnlijk andere filialen van Media Markt een nacht launch organiseren. Ik vind dit erg jammer.

Ik wil jullie mening weten of dit een oneerlijke situatie is en of meer mensen misschien in het zelfde schuitje zitten als ik.

Daarnaast wil ik een lijst bij houden welke retailers allemaal een nachtlaunch houden om dit topic niet alleen als klagen te laten lijken. 😉

[u]Bevestigde nachtopeningen PS4:[/u] [b]GameMania Almere[/b] [b]GameMania Eindhoven[/b] [b]GameMania Utrecht[/b] [b]GameMania Venlo[/b]

47 reacties

  1. User  avatar
    1157 XP

    Ik heb geen idee of er hier een nachtlaunch is. Ik zou er ook geen gebruik van maken. Je staat heel de tijd te wachten en komt dan brak thuis en dan mag je je ps4 lekker installeren. Nee, gewoon lekker ’s ochtends zonder poes pas eromheen en lekker relaxed alles installeren.

    0
  2. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Ik wil even het één en ander bespreken over de PS4 nachtlaunch. Ik heb me PS4 gepreorderd bij Media Markt Almere. Ik heb deze geplaatst ongeveer in Juni met de E3, ik sta dan ook 19de op de pre-order lijst. Echter kreeg ik gister te horen dat deze filiaal geen nachtlaunch organiseert. GameMania Almere doet dit echter wel en daarnaast zullen er wel waarschijnlijk andere filialen van Media Markt een nacht launch organiseren. Ik vind dit erg jammer.

    Ik wil jullie mening weten of dit een oneerlijke situatie is en of meer mensen misschien in het zelfde schuitje zitten als ik.

    Daarnaast wil ik een lijst bij houden welke retailers allemaal een nachtlaunch houden om dit topic niet alleen als klagen te laten lijken. 😉

    [u]Bevestigde nachtopeningen PS4:[/u]

    [b]GameMania Almere[/b][/quote]

    Nachtlaunch? Dacht het niet. Lekker staan aanschuiven voor je ps4, om onderweg naar huis lekker bestolen te worden door wat kerels die geen exemplaar hebben kunnen krijgen. Ik ga gewoon s’ochtends mijn ps4 afhalen.

    0
  3. User  avatar
    15 XP

    In[i] Eindhoven[/i] is er wel een nachtopening!

    0
  4. User  avatar
    123 XP

    [quote]Nachtlaunch? Dacht het niet. Lekker staan aanschuiven voor je ps4, om onderweg naar huis lekker bestolen te worden door wat kerels die geen exemplaar hebben kunnen krijgen. Ik ga gewoon s’ochtends mijn ps4 afhalen.[/quote]

    Zelf ook met een paar man gaan en ook nooit onbewapend op pad gaan op zulke momenten :p

    0
  5. User  avatar
    358 XP

    Ok, die reacties doen me goed haha.. Misschien inderdaad gewoon sochtens beter! Ben ik ook uitgerust en fit en gelukkig vrij de 29ste.

    [quote]In[i] Eindhoven[/i] is er wel een nachtopening![/quote]

    GameMania, MediaMarkt of een andere retailer? Dan zet ik hem erbij

    0
  6. User  avatar
    554 XP

    Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden 🙂

    0
  7. User  avatar
    15 XP

    [quote]Ok, die reacties doen me goed haha.. Misschien inderdaad gewoon sochtens beter! Ben ik ook uitgerust en fit en gelukkig vrij de 29ste.

    GameMania, MediaMarkt of een andere retailer? Dan zet ik hem erbij[/quote]

    Gamemania 🙂

    0
  8. User  avatar
    1039 XP

    [quote]Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden :-)[/quote]

    Het is leuk om de mensen zo enthousiast te zien, maar wees eerlijk, hiervoor 2 dagen slaap laten vind ik toch ietsje te ver gaan vind je niet ?

    0
  9. User  avatar
    554 XP

    [quote]Gamemania :)[/quote]

    Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
    Ik heb zelf ook gepre order bij game mania maar ze laten nog niks los
    En hoe lang ik ook Google ik vind niks van gamemania over Nachtopeningen voor de PlayStation 4

    Met nog 3 weken te gaan wil ik wel weten wat ik kan verwachten !

    [quote]Het is leuk om de mensen zo enthousiast te zien, maar wees eerlijk, hiervoor 2 dagen slaap laten vind ik toch ietsje te ver gaan vind je niet ?[/quote]

    Ik ben t gewent !
    Er worden hier soms weekenden lang lan party’s gehouden
    En dan wordt er ook niet geslapen ! Ik ben geen tiener meer die slaap nodig heeft om te functioneren 😉

    Ach ieder ze ding he , de ene gamer is de andere niet

    0
  10. User  avatar
    15 XP

    [quote]Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
    Ik heb zelf ook gepre order bij game mania maar ze laten nog niks los
    En hoe lang ik ook Google ik vind niks van gamemania over Nachtopeningen voor de PlayStation 4

    Met nog 3 weken te gaan wil ik wel weten wat ik kan verwachten !

    Ik ben t gewent !
    Er worden hier soms weekenden lang lan party’s gehouden
    En dan wordt er ook niet geslapen ! Ik ben geen tiener meer die slaap nodig heeft om te functioneren 😉

    Ach ieder ze ding he , de ene gamer is de andere niet[/quote]

    Toen ik 2 weken geleden, weer een aanbetaling ging doen, vroeg ik er meteen naar, en ze zeiden ja, wel alleen voor de eerste lading. Wat me logisch lijkt haha

    0
  11. User  avatar
    829 XP

    Ik had GM ook even gemaild en kreeg deze reactie:

    [i]Beste Thijs,
    Bedankt voor je mail.
    Allereerst onze excuses voor het late antwoord.
    Het klopt dat dit niet zichtbaar is op je online account, dit is namelijk technisch niet mogelijk. Op je klantenkaart en in de kassa staat dit echter wel correct geregistreerd, geen paniek dus!
    In sommige filialen zal inderdaad een nachtopening gehouden worden. Hiervoor neem je dan ook best even telefonisch contact op met je lokale store. De bundels verschijnen inderdaad ook op 29/11.
    Met vriendelijke groeten,
    Yves Leysen
    Game Mania Klantenservice[/i]

    Ik vroeg waarom ik online bij mijn pre-orders niet kon zien dat ik een bundel heb gereserveerd. Ook vroeg ik voor de zekerheid of de bundels op day one kwamen en of vestiging Venlo een nachtlaunch heeft.

    Zal ze dadelijk eens bellen in Venlo om te vragen.

    0
  12. User  avatar
    401 XP

    . game mania heerenveen geen nacht opening vanwege veiligheid.
    mensen komen vaak met veel contant geld.en game mania heerenveen wil niet verantwoordelijk zijn als ie iets zou gebeuren als je naar huis loopt met je ps4 en dergelijke. wel zijn ze vrijdag tot 20uur open. dacht ik meld het even.

    0
  13. User  avatar
    554 XP

    Slecht nieuws

    Game mania Arnhem doet ook niet aan nacht opening ook vanwege veiligheid
    Grrrrrrrrrrrrrr
    Mja niks anders te doen dan ochtends maar langs te gaan 🙁

    0
  14. User  avatar
    401 XP

    vroeg de wekker zetten haha

    [quote]Slecht nieuws

    Game mania Arnhem doet ook niet aan nacht opening ook vanwege veiligheid
    Grrrrrrrrrrrrrr
    Mja niks anders te doen dan ochtends maar langs te gaan :-([/quote]

    0
  15. User  avatar
    829 XP

    Game Mania in Venlo gaat ’s nachts open.
    Ze adviseren als je komt, dat je dan met z’n 2-en komt. :p

    0
  16. User  avatar
    401 XP

    dammm heb bf4 en black flack voor de ps4 gepreordert bij game mania nooit moeten doen de prijzen zijn echt te hoog

    [quote]Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden :-)[/quote]

    heerenveen is dicht

    0
  17. User  avatar
    829 XP

    [quote]dammm heb bf4 en black flack voor de ps4 gepreordert bij game mania nooit moeten doen de prijzen zijn echt te hoog
    [/quote]

    Gewoon cancelen dan toch? Of heb je al aanbetaald?

    0
  18. User  avatar
    358 XP

    [quote]vroeg de wekker zetten haha[/quote]

    Ik kan nog uitslapen, want de Media Markt gaat hier om 10 uur open sinds kort.. :’/

    0
  19. User  avatar
    401 XP

    [quote]Gewoon cancelen dan toch? Of heb je al aanbetaald?[/quote]

    Heb aanbetaald laat ze wel staan. Killzone in net verstuurd uit Canada. Benieuwd hoe lang het onderweg zal zijn
    .controller nog niet verstuurd

    0
  20. User  avatar
    17 XP

    MM Leeuwarden doet geen nachtopening.. Daar is te weinig voorraad voor

    0
  21. User  avatar
    94 XP

    Utrecht doet aan een nachtlauch! advies kom met 2 personen of meer.
    Ook het advies om je auto in de garage beneden de gamemania te parkeren!
    dan kun je namelijk 50m verder met de lift gelijk de garage in.

    0
  22. User  avatar
    829 XP
    0
  23. User  avatar
    46 XP

    Weet iemand of er ook een nachtopening zal zijn bij nedgame?

    0
  24. User  avatar
    107 XP

    [quote]Lijst met nachtopeningen bij GM:
    [url]http://www.gamemania.nl/content/dedicated_ps4/winkelsnl/winkelsnl.jpg[/url][/quote]

    Helaas geldt dat niet voor mij, dan maar vroeg voor de winkel liggen;)

    0
  25. User  avatar
    5761 XP

    Tja met Medai Markt Belgie vandaag 15/11 nog contact gehad maar daar weten ze ook nog niets .
    Verantwoordelijke is van mening dat het toch maar voor de preorders zou zijn , maar beslist is er nog niets .
    Volgende week vrijdag nog even informeren en we zullen wel zien he .

    0
  26. User  avatar
    28 XP

    Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??

    0
  27. User  avatar
    115 XP

    Saturn Tilburg heeft ook een nachtopening.

    0
  28. User  avatar
    487 XP

    Weet iemand of er een nachtopening in in de regio arnhem doetinchem?
    Bijvoorbeeld mediamarkt arnhem?

    0
  29. User  avatar
    22 XP

    Ik heb ze gewoon gecanceld, ik ga op 29nov wel richting de mediamarkt.
    oplichters

    0
  30. User  avatar
    858 XP

    [quote]Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??[/quote]

    Ja ik heb mn PS4 ook ge-preordered bij GM Assen, ik had wel gehoopt op een nachtopening, had je gebeld om het te vragen?

    0
  31. User  avatar
    351 XP

    [quote]Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??[/quote]

    Heb hem ok bij Assen besteld =D

    0
  32. User  avatar
    290 XP

    Hebben jullie het hier vooral over nachtopeningen voor pre-orders of normale verkoop? De Media Markt in Utrecht bijvoorbeeld.

    0
  33. User  avatar
    955 XP

    K heb m in Vlaardingen besteld bij GM die doen niet aan een nachtopening helaas dus dat Word heeeel vroeg opstaan 🙂

    0
  34. User  avatar
    107 XP

    [quote]K heb m in Vlaardingen besteld bij GM die doen niet aan een nachtopening helaas dus dat Word heeeel vroeg opstaan :)[/quote]

    Hey!! hier ook Vlaardingen! echt jammer dat ze geen nachtlaunch houden, had het wel gehoopt.

    Wordt je trouwens nog gebeld dat je pre-order er staat of is die brief en aanbetaling genoeg?

    0
  35. User  avatar
    214 XP

    ik ga wel naar de nachtopening van gamemania in roosendaal

    0
  36. User  avatar
    594 XP

    [quote]Saturn Tilburg heeft ook een nachtopening.[/quote]

    Nee hoor.

    0
  37. User  avatar
    94 XP

    [quote]Hey!! hier ook Vlaardingen! echt jammer dat ze geen nachtlaunch houden, had het wel gehoopt.

    Wordt je trouwens nog gebeld dat je pre-order er staat of is die brief en aanbetaling genoeg?[/quote]

    brief + aanbetaling is genoeg!

    0
  38. User  avatar
    107 XP

    [quote]brief + aanbetaling is genoeg![/quote]

    Thanks!

    0
  39. User  avatar
    115 XP

    [quote]Nee hoor.[/quote]

    Dit is inderdaad afgelopen week veranderd ivm voorraad die ze krijgen.

    0
  40. User  avatar
    214 XP

    ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening

    [quote]ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening[/quote]

    haha ik heb net dit berichtje geplaats en een minuut later krijg ik een sms dat ik uitgenodigd ben voor nachtopening dus ik ben verzekerd van de day one editie kan niet wachten

    0
  41. User  avatar
    858 XP

    [quote]ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening

    haha ik heb net dit berichtje geplaats en een minuut later krijg ik een sms dat ik uitgenodigd ben voor nachtopening dus ik ben verzekerd van de day one editie kan niet wachten[/quote]

    Beter ja! Sws dat ik een klein beetje jaloers ben, ondanks dat ik wel gewoon een PS4 heb op day 1. Maar de Gamemania waar ik een pre-order heb staan, heeft geen nachtopening 🙁 klein beetje jaloers, klein beetje. Misschien onterecht? Maar toch voel ik het 😉

    0
  42. User  avatar
    52 XP

    Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.

    0
  43. User  avatar
    84 XP

    Dat is het risico dat je zult moeten nemen, zal ook wel liggen aan waar je woont. Ik woon in het boeren Zeeland dus vrees er niet voor. Als je er echt bang voor bent blijf dan gewoon lekker in je bed liggen en ga er morgen om.
    [quote]Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.[/quote]

    0
  44. User  avatar
    214 XP

    [quote]Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.[/quote]

    ik ga met 3 man dus ik denk dat ik wel veilig ben en straat waar bij ons de gamemania staat is best wel een drukke straat en ik kan de auto voor de deur parkeren dus veilig genoeg

    0
  45. User  avatar
    123 XP

    Gewoon nog ff busje traangas halen bij de lokale dumpshop onder de toonbank vandaan 😀

    0
  46. User  avatar
    401 XP

    hier ook geen nacht opening wel jammer aan de eene kant maar aan de andere kant. half 12 die kant op druk wachte wachte aan de beurt . half een,half 2 thuis. boel installeren is het al 2 uur en dan even game mmmmmm nee. morgen lekker uitslapen kopje koffie, ontbijtje . rustig kwart voor negen die kant op dan gewoon de hele dag de tijd.

    0
  47. User  avatar
    829 XP

    Ik was ook aan het twijfelen maar uiteindelijk maar niet gegaan.
    Toch iets te link, morgenvroeg maar lekker ophalen

    Oja en dochter was jarig, dus kon ik ook bier drinken 🙂

    0