Forum

Topic: PS4 Nachtlaunch

Anoniem's avatar

Ik wil even het ÊÊn en ander bespreken over de PS4 nachtlaunch. Ik heb me PS4 gepreorderd bij Media Markt Almere. Ik heb deze geplaatst ongeveer in Juni met de E3, ik sta dan ook 19de op de pre-order lijst. Echter kreeg ik gister te horen dat deze filiaal geen nachtlaunch organiseert. GameMania Almere doet dit echter wel en daarnaast zullen er wel waarschijnlijk andere filialen van Media Markt een nacht launch organiseren. Ik vind dit erg jammer.

Ik wil jullie mening weten of dit een oneerlijke situatie is en of meer mensen misschien in het zelfde schuitje zitten als ik.

Daarnaast wil ik een lijst bij houden welke retailers allemaal een nachtlaunch houden om dit topic niet alleen als klagen te laten lijken. 😉

Bevestigde nachtopeningen PS4:

GameMania Almere
GameMania Eindhoven
GameMania Utrecht
GameMania Venlo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

47 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb geen idee of er hier een nachtlaunch is. Ik zou er ook geen gebruik van maken. Je staat heel de tijd te wachten en komt dan brak thuis en dan mag je je ps4 lekker installeren. Nee, gewoon lekker ’s ochtends zonder poes pas eromheen en lekker relaxed alles installeren.

  2. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik wil even het ÊÊn en ander bespreken over de PS4 nachtlaunch. Ik heb me PS4 gepreorderd bij Media Markt Almere. Ik heb deze geplaatst ongeveer in Juni met de E3, ik sta dan ook 19de op de pre-order lijst. Echter kreeg ik gister te horen dat deze filiaal geen nachtlaunch organiseert. GameMania Almere doet dit echter wel en daarnaast zullen er wel waarschijnlijk andere filialen van Media Markt een nacht launch organiseren. Ik vind dit erg jammer.

    Ik wil jullie mening weten of dit een oneerlijke situatie is en of meer mensen misschien in het zelfde schuitje zitten als ik.

    Daarnaast wil ik een lijst bij houden welke retailers allemaal een nachtlaunch houden om dit topic niet alleen als klagen te laten lijken. 😉

    Bevestigde nachtopeningen PS4:

    GameMania Almere

    Nachtlaunch? Dacht het niet. Lekker staan aanschuiven voor je ps4, om onderweg naar huis lekker bestolen te worden door wat kerels die geen exemplaar hebben kunnen krijgen. Ik ga gewoon s’ochtends mijn ps4 afhalen.

  3. 17 XP
    LeipeSuperswat's avatar

    In Eindhoven is er wel een nachtopening!

  4. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Nachtlaunch? Dacht het niet. Lekker staan aanschuiven voor je ps4, om onderweg naar huis lekker bestolen te worden door wat kerels die geen exemplaar hebben kunnen krijgen. Ik ga gewoon s’ochtends mijn ps4 afhalen.

    Zelf ook met een paar man gaan en ook nooit onbewapend op pad gaan op zulke momenten :p

  5. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Ok, die reacties doen me goed haha.. Misschien inderdaad gewoon sochtens beter! Ben ik ook uitgerust en fit en gelukkig vrij de 29ste.

    In Eindhoven is er wel een nachtopening!

    GameMania, MediaMarkt of een andere retailer? Dan zet ik hem erbij

  6. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden 🙂

  7. 17 XP
    LeipeSuperswat's avatar

    Ok, die reacties doen me goed haha.. Misschien inderdaad gewoon sochtens beter! Ben ik ook uitgerust en fit en gelukkig vrij de 29ste.

    GameMania, MediaMarkt of een andere retailer? Dan zet ik hem erbij

    Gamemania 🙂

  8. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden 🙂

    Het is leuk om de mensen zo enthousiast te zien, maar wees eerlijk, hiervoor 2 dagen slaap laten vind ik toch ietsje te ver gaan vind je niet ?

  9. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Gamemania 🙂

    Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
    Ik heb zelf ook gepre order bij game mania maar ze laten nog niks los
    En hoe lang ik ook Google ik vind niks van gamemania over Nachtopeningen voor de PlayStation 4

    Met nog 3 weken te gaan wil ik wel weten wat ik kan verwachten !

    Het is leuk om de mensen zo enthousiast te zien, maar wees eerlijk, hiervoor 2 dagen slaap laten vind ik toch ietsje te ver gaan vind je niet ?

    Ik ben t gewent !
    Er worden hier soms weekenden lang lan party’s gehouden
    En dan wordt er ook niet geslapen ! Ik ben geen tiener meer die slaap nodig heeft om te functioneren 😉

    Ach ieder ze ding he , de ene gamer is de andere niet

  10. 17 XP
    LeipeSuperswat's avatar

    Hoe weet je dat als ik vragen mag ?
    Ik heb zelf ook gepre order bij game mania maar ze laten nog niks los
    En hoe lang ik ook Google ik vind niks van gamemania over Nachtopeningen voor de PlayStation 4

    Met nog 3 weken te gaan wil ik wel weten wat ik kan verwachten !

    Ik ben t gewent !
    Er worden hier soms weekenden lang lan party’s gehouden
    En dan wordt er ook niet geslapen ! Ik ben geen tiener meer die slaap nodig heeft om te functioneren 😉

    Ach ieder ze ding he , de ene gamer is de andere niet

    Toen ik 2 weken geleden, weer een aanbetaling ging doen, vroeg ik er meteen naar, en ze zeiden ja, wel alleen voor de eerste lading. Wat me logisch lijkt haha

  11. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik had GM ook even gemaild en kreeg deze reactie:

    Beste Thijs,
    Bedankt voor je mail.
    Allereerst onze excuses voor het late antwoord.
    Het klopt dat dit niet zichtbaar is op je online account, dit is namelijk technisch niet mogelijk. Op je klantenkaart en in de kassa staat dit echter wel correct geregistreerd, geen paniek dus!
    In sommige filialen zal inderdaad een nachtopening gehouden worden. Hiervoor neem je dan ook best even telefonisch contact op met je lokale store. De bundels verschijnen inderdaad ook op 29/11.
    Met vriendelijke groeten,
    Yves Leysen
    Game Mania Klantenservice

    Ik vroeg waarom ik online bij mijn pre-orders niet kon zien dat ik een bundel heb gereserveerd. Ook vroeg ik voor de zekerheid of de bundels op day one kwamen en of vestiging Venlo een nachtlaunch heeft.

    Zal ze dadelijk eens bellen in Venlo om te vragen.

  12. 418 XP
    jeep82's avatar

    . game mania heerenveen geen nacht opening vanwege veiligheid.
    mensen komen vaak met veel contant geld.en game mania heerenveen wil niet verantwoordelijk zijn als ie iets zou gebeuren als je naar huis loopt met je ps4 en dergelijke. wel zijn ze vrijdag tot 20uur open. dacht ik meld het even.

  13. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Slecht nieuws

    Game mania Arnhem doet ook niet aan nacht opening ook vanwege veiligheid
    Grrrrrrrrrrrrrr
    Mja niks anders te doen dan ochtends maar langs te gaan 🙁

  14. 418 XP
    jeep82's avatar

    vroeg de wekker zetten haha

    Slecht nieuws

    Game mania Arnhem doet ook niet aan nacht opening ook vanwege veiligheid
    Grrrrrrrrrrrrrr
    Mja niks anders te doen dan ochtends maar langs te gaan 🙁

  15. 821 XP
    Crusader's avatar

    Game Mania in Venlo gaat ’s nachts open.
    Ze adviseren als je komt, dat je dan met z’n 2-en komt. :p

  16. 418 XP
    jeep82's avatar

    dammm heb bf4 en black flack voor de ps4 gepreordert bij game mania nooit moeten doen de prijzen zijn echt te hoog

    Wow , wou er zelf een topic over maken maar je was me voor !
    Goed bezig zeg ik..

    Zelf heb ik ge pre ordert bij game mania Arnhem
    Ook hier laten ze nog weinig los over een nacht opening.
    Als ik meer weet zal ik het ook hier laten weten!

    En voor de anti Nachtopening mensen
    Love it or hate it , maar i loving it

    Snachts thuis komen met je nieuwe console en paar dagen vrij in het vooruitzicht
    Koelkast vol met energie drink , rookwaren in de buurt en genieten maar.
    Brak na een Nachtopening ?? Jaa maar dan meestal pas na 2 dagen zonder slaap !
    En niet meteen na een Nachtopening !!
    Alleen de opwinding van de nieuwe ps4 gaat me al 2 dagen wakker houden 🙂

    heerenveen is dicht

  17. 821 XP
    Crusader's avatar

    dammm heb bf4 en black flack voor de ps4 gepreordert bij game mania nooit moeten doen de prijzen zijn echt te hoog

    Gewoon cancelen dan toch? Of heb je al aanbetaald?

  18. 367 XP
    The Hunter's avatar

    vroeg de wekker zetten haha

    Ik kan nog uitslapen, want de Media Markt gaat hier om 10 uur open sinds kort.. :’/

  19. 418 XP
    jeep82's avatar

    Gewoon cancelen dan toch? Of heb je al aanbetaald?

    Heb aanbetaald laat ze wel staan. Killzone in net verstuurd uit Canada. Benieuwd hoe lang het onderweg zal zijn
    .controller nog niet verstuurd

  20. 17 XP
    Erikjeo's avatar

    MM Leeuwarden doet geen nachtopening.. Daar is te weinig voorraad voor

  21. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Utrecht doet aan een nachtlauch! advies kom met 2 personen of meer.
    Ook het advies om je auto in de garage beneden de gamemania te parkeren!
    dan kun je namelijk 50m verder met de lift gelijk de garage in.

  22. 821 XP
    Crusader's avatar

    Lijst met nachtopeningen bij GM:
    http://www.gamemania.nl/content/dedicated_ps4/winkelsnl/winkelsnl.jpg

  23. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    Weet iemand of er ook een nachtopening zal zijn bij nedgame?

  24. 107 XP
    Mallakai's avatar

    Lijst met nachtopeningen bij GM:
    http://www.gamemania.nl/content/dedicated_ps4/winkelsnl/winkelsnl.jpg

    Helaas geldt dat niet voor mij, dan maar vroeg voor de winkel liggen;)

  25. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Tja met Medai Markt Belgie vandaag 15/11 nog contact gehad maar daar weten ze ook nog niets .
    Verantwoordelijke is van mening dat het toch maar voor de preorders zou zijn , maar beslist is er nog niets .
    Volgende week vrijdag nog even informeren en we zullen wel zien he .

  26. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??

  27. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Saturn Tilburg heeft ook een nachtopening.

  28. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Weet iemand of er een nachtopening in in de regio arnhem doetinchem?
    Bijvoorbeeld mediamarkt arnhem?

  29. 22 XP
    Barry433's avatar

    Ik heb ze gewoon gecanceld, ik ga op 29nov wel richting de mediamarkt.
    oplichters

  30. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??

    Ja ik heb mn PS4 ook ge-preordered bij GM Assen, ik had wel gehoopt op een nachtopening, had je gebeld om het te vragen?

  31. 357 XP
    Mausie's avatar

    Helaas geen nachtopening bij GM Assen trouwens zijn hier nog meer mensen Die hem daar hebben Ge-Preordered ??

    Heb hem ok bij Assen besteld =D

  32. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Hebben jullie het hier vooral over nachtopeningen voor pre-orders of normale verkoop? De Media Markt in Utrecht bijvoorbeeld.

  33. 966 XP
    Timutz's avatar

    K heb m in Vlaardingen besteld bij GM die doen niet aan een nachtopening helaas dus dat Word heeeel vroeg opstaan 🙂

  34. 107 XP
    Mallakai's avatar

    K heb m in Vlaardingen besteld bij GM die doen niet aan een nachtopening helaas dus dat Word heeeel vroeg opstaan 🙂

    Hey!! hier ook Vlaardingen! echt jammer dat ze geen nachtlaunch houden, had het wel gehoopt.

    Wordt je trouwens nog gebeld dat je pre-order er staat of is die brief en aanbetaling genoeg?

  35. 142 XP
    gamer1988's avatar

    ik ga wel naar de nachtopening van gamemania in roosendaal

  36. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Saturn Tilburg heeft ook een nachtopening.

    Nee hoor.

  37. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Hey!! hier ook Vlaardingen! echt jammer dat ze geen nachtlaunch houden, had het wel gehoopt.

    Wordt je trouwens nog gebeld dat je pre-order er staat of is die brief en aanbetaling genoeg?

    brief + aanbetaling is genoeg!

  38. 107 XP
    Mallakai's avatar

    brief + aanbetaling is genoeg!

    Thanks!

  39. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Nee hoor.

    Dit is inderdaad afgelopen week veranderd ivm voorraad die ze krijgen.

  40. 142 XP
    gamer1988's avatar

    ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening

    ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening

    haha ik heb net dit berichtje geplaats en een minuut later krijg ik een sms dat ik uitgenodigd ben voor nachtopening dus ik ben verzekerd van de day one editie kan niet wachten

  41. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    ik lees op een paar sites dat gamemania smsjes aan versturen is voor de nachtopening ik heb zelf nog niks gehad ik heb hem in roosendaal besteld zijn er mensen hier die een smsje gehad hebben voor de nachtopening

    haha ik heb net dit berichtje geplaats en een minuut later krijg ik een sms dat ik uitgenodigd ben voor nachtopening dus ik ben verzekerd van de day one editie kan niet wachten

    Beter ja! Sws dat ik een klein beetje jaloers ben, ondanks dat ik wel gewoon een PS4 heb op day 1. Maar de Gamemania waar ik een pre-order heb staan, heeft geen nachtopening 🙁 klein beetje jaloers, klein beetje. Misschien onterecht? Maar toch voel ik het 😉

  42. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.

  43. 90 XP
    D92V's avatar

    Dat is het risico dat je zult moeten nemen, zal ook wel liggen aan waar je woont. Ik woon in het boeren Zeeland dus vrees er niet voor. Als je er echt bang voor bent blijf dan gewoon lekker in je bed liggen en ga er morgen om.

    Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.

  44. 142 XP
    gamer1988's avatar

    Wie gaat er eigelijk naar de nacht opening.
    Ik ben van plan te gaan maar ik ben bang dat er veel dieven op de loer staan.

    ik ga met 3 man dus ik denk dat ik wel veilig ben en straat waar bij ons de gamemania staat is best wel een drukke straat en ik kan de auto voor de deur parkeren dus veilig genoeg

  45. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Gewoon nog ff busje traangas halen bij de lokale dumpshop onder de toonbank vandaan 😀

  46. 418 XP
    jeep82's avatar

    hier ook geen nacht opening wel jammer aan de eene kant maar aan de andere kant. half 12 die kant op druk wachte wachte aan de beurt . half een,half 2 thuis. boel installeren is het al 2 uur en dan even game mmmmmm nee. morgen lekker uitslapen kopje koffie, ontbijtje . rustig kwart voor negen die kant op dan gewoon de hele dag de tijd.

  47. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik was ook aan het twijfelen maar uiteindelijk maar niet gegaan.
    Toch iets te link, morgenvroeg maar lekker ophalen

    Oja en dochter was jarig, dus kon ik ook bier drinken 🙂