Forum

Topic: GTA V Online Space Docker & Tow Truck!

Anoniem's avatar

Een paar dagen geleden ben tegengekomen die de space docker uit de single player in de online had en door hem te killen, zijn auto te jatten en hem in mijn garage te zetten heb ik hem nu ook.

Vandaag zag ik weer iemand zie zo’n single player only auto had, namelijk de tow truck. Heeft iemand anders die truck misschien ook en zou diegene bereid zijn mij die auto te laten dupliceren? e.v.t. in ruil voor geld of de space docker.

Als er verder iemand is die de space docker wil hebben voeg me dan toe op PSN: scrappy-_-coco0. Dan laat ik je hem effe dupliceren.

Hoe dupliceer je de auto van iemand anders:

1. Zorg dat je eigen personal vehicles in je garage staan.
2. Ga in de auto zitten van de andere speler.
3. Bel Gerald, Lester of Simeon en doe dan ‘request job’ (zorg er wel voor dat het een job is die je in je eentje kan doen)
4. Start de job en dan spawn je in de auto van de andere speler.
5. Zet de auto in je garage (als je garage vol is replace dan een auto)
6. Ga je garage uit en cancel de missie of blaas jezelf op zodat je de missie faalt.

Ga dan terug naar freemode en dan heb je de auto in je garage en dan kun je er insurance enzo op zetten.

EDIT: Dit werkt alleen met auto’s die minder dan 50.000 waard zijn, met auto’s als de Adder, Cheetah en Entity XF werkt dit dus niet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 8880 XP
    7th-son's avatar

    Sinds wanneer kun je de auto van een andere speler in je garage zetten?
    Zodra er een gps tracker op zit kan dit toch niet?

  2. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Sinds wanneer kun je de auto van een andere speler in je garage zetten?
    Zodra er een gps tracker op zit kan dit toch niet?

    Het kan wel als je deze stappen doet:

    1. Zorg dat je eigen personal vehicles in je garage staan.
    2. Ga in de auto zitten van de andere speler.
    3. Bel Gerald, Lester of Simeon en doe dan ‘request job’ (zorg er wel voor dat het een job is die je in je eentje kan doen)
    4. Start de job en dan spawn je in de auto van de andere speler.
    5. Zet de auto in je garage (als je garage vol is replace dan een auto)
    6. Ga je garage uit en cancel de missie of blaas jezelf op zodat je de missie faalt.

    Ga dan terug naar freemode en dan heb je de auto in je garage en dan kun je er insurance enzo op zetten.

  3. 8880 XP
    7th-son's avatar

    Het kan wel als je deze stappen doet:

    1. Zorg dat je eigen personal vehicles in je garage staan.
    2. Ga in de auto zitten van de andere speler.
    3. Bel Gerald, Lester of Simeon en doe dan ‘request job’ (zorg er wel voor dat het een job is die je in je eentje kan doen)
    4. Start de job en dan spawn je in de auto van de andere speler.
    5. Zet de auto in je garage (als je garage vol is replace dan een auto)
    6. Ga je garage uit en cancel de missie of blaas jezelf op zodat je de missie faalt.

    Ga dan terug naar freemode en dan heb je de auto in je garage en dan kun je er insurance enzo op zetten.

    En degene van wie die auto eigenlijk was heeft die auto dan ook nogsteeds?

  4. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ja gelukkig wel

  5. 288 XP
    shooterman100's avatar

    Een paar dagen geleden ben tegengekomen die de space docker uit de single player in de online had en door hem te killen, zijn auto te jatten en hem in mijn garage te zetten heb ik hem nu ook.

    Vandaag zag ik weer iemand zie zo’n single player only auto had, namelijk de tow truck. Heeft iemand anders die truck misschien ook en zou diegene bereid zijn mij die auto te laten dupliceren? e.v.t. in ruil voor geld of de space docker.

    Als er verder iemand is die de space docker wil hebben voeg me dan toe op PSN: scrappy-_-coco0. Dan laat ik je hem effe dupliceren.

    Hoe dupliceer je de auto van iemand anders:

    1. Zorg dat je eigen personal vehicles in je garage staan.
    2. Ga in de auto zitten van de andere speler.
    3. Bel Gerald, Lester of Simeon en doe dan ‘request job’ (zorg er wel voor dat het een job is die je in je eentje kan doen)
    4. Start de job en dan spawn je in de auto van de andere speler.
    5. Zet de auto in je garage (als je garage vol is replace dan een auto)
    6. Ga je garage uit en cancel de missie of blaas jezelf op zodat je de missie faalt.

    Ga dan terug naar freemode en dan heb je de auto in je garage en dan kun je er insurance enzo op zetten.

    EDIT: Dit werkt alleen met auto’s die minder dan 50.000 waard zijn, met auto’s als de Adder, Cheetah en Entity XF werkt dit dus niet.

    ik heb de towtruck,buffalo(franklin zijn auto) en ik heb de obey tailgator(michael zijn auto)

    wat wil je er voor geven

  6. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Het is me vandaag zelf ook al gelukt om de towtruck, de snow rancher XL en de merryweather jeep te krijgen.
    Als iemand anders die nog nodig heeft help ik je graag =)

    Vooral die merryweather jeep is geweldig offroad met turbo en engine upgrade 4.

  7. 3 XP
    PearLRoX's avatar

    Thanks voor de SpaceMobiel,towtuck en tips!

    Ik zoek enkel nog de snow rancher xl,merryweather jeep en de hotknife! 🙂

  8. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    merryweather jeep is niet moeilijk.

    ik wil ook graag een tow truck of iets, maar ik heb er niets voor te ruilen…

  9. 3 XP
    PearLRoX's avatar

    Mijn towtruck is verdwenen na de nieuwe update?! Heeft iemand het zelfde probleem?
    Anders moet ik hem weer dubliceren ..al werkt die truuk ook nietmeer.. :/