Forum

Topic: Minecraft PlayStation 4 Edition [Informatie]

Anoniem's avatar

Goedenavond, leden van PSX-Sense,

Zoals de meeste al weten komt Minecraft ook op de PlayStation 4 . Deze zal verschijnen op de launchday van de console (15 November in de USA, en 29 November in Europa), we weten nog geen datums van de PS3 en Vita versie. Het spel zal een digitale download zijn en er is nog geen prijs bevestigd. Alhoewel velen vermoeden dat de prijs rond de 20 USD/EUR zal liggen. Nu is de vraag hoe het spel eruit gaat zien ten opzichte van de Xbox 360 edition. 4J studios ( de maker van Minecraft Xbox en Playstation Editions ) heeft via Twitter bevestigd dat de Playstation 4 versie hetzelfde zal zijn als de Xbox 360 ( Title Update 13/TU13 ). Dit is natuurlijk erg mooi, nu hebben we meteen veel functies bij het spelen. We weten helaas nog niet wat voor verschillen er zijn tussen de PS4 en PS3 edition. Maar dit zal waarschijnlijk in de graphics, multiplayer en werelden te zien zijn.

Tweet van 4J studios:
[spoiler]The underlying game code will be the same version across all consoles, so at least Xbox 360’s TU13 equivalent.[/spoiler]

Credits van artikel:
[spoiler]Geschreven door: Xeon
Bronnen: YouTube, Google en tijdschriften
Gepubliceerd op: 9 November 2013
Laatste keer geupdate: NVT [/spoiler]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Minecraft en graphics :P. Maar mooi dat het de nieuwste versie is :D!

  2. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ga ik denk ik wel halen, lijkt me wel lachen, minecraft met vrienden die niet stiekem xrayen etc xD, ook easy trophies

  3. Xeon's avatar

    Precies

  4. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    i kijk er naar uit!

  5. Xeon's avatar

    Zekers, dit spel zal ongetwijfeld een PS4 classic zijn 🙂

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    laatst stond er op psx dat deze game waarschijnlijk geen Release game zou zijn.
    Maar hij zal denk niet lang op zich laten wachten.

  7. Xeon's avatar

    Nee, het spel is denk ik vertraagd.

  8. 6 XP
    theo's avatar

    Minecraft voor de playstation 4, dat is echt een must. Blij dat er een versie voor de PS4 komt.

    Playstation 4