Forum

Topic: Assassin’s Creed IV-bundel

Anoniem's avatar

Beste leden van PSX-Sense,

Ubisoft en Sony hebben samen bekendgemaakt dat er tijdens de launch van de PlayStation 4 een Assassin’s Creed IV: Black Flag-bundel beschikbaar zal zijn. Deze bundel is vermoedelijk de vervanger van de eerder aangekondigde Watch Dogs-bundel. Watch Dogs is namelijk uitgesteld naar maart 2014. Sony heeft nog geen prijs aangekondigd. In deze bundel zit een PS4, 1x Dualshock 4 en een kopie van Assassin’s Creed IV: Black Flag. Wat vindt jij van deze bundel?

Afbeelding van de bundel:
[spoiler][/spoiler]

Nog een fijne dag!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Het is nog geen eens 100% superzeker dat de Killzone bundels op de launch komen, veel winkels gaan ze ook niet eens leveren omdat ze er heel weinig krijgen. Het is dus maar de vraag of deze op de launch komt, ga er maar niet van uit. Heb je ook een bron waar je het vandaan hebt? In Amerika en Engeland komt deze wel gewoon, Nederland zal amper kans maken op deze met de launch

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Tuurlijk komen die ac en kz bundels wel,2 weken na de release.

  3. Xeon's avatar

    Ze zullen in de launch-Window verschijnen, dat is dus ongeveer tot 2 maanden na de launch, op zijn max.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik vind wel dat Sony op het gebied van bundels heel slecht bezig is. De KZ bundels komen amper tijdens de launch (max 5 per winkel) en zelfs de winkels weten niet eens of ze ze gaan aanbieden. Bol.com doet het niet omdat ze er te weinig binnen krijgen en iedereen die bij de 1e lading zit een bundel wil geven.

  5. Xeon's avatar

    Ik vind wel dat Sony op het gebied van bundels heel slecht bezig is. De KZ bundels komen amper tijdens de launch (max 5 per winkel) en zelfs de winkels weten niet eens of ze ze gaan aanbieden. Bol.com doet het niet omdat ze er te weinig binnen krijgen en iedereen die bij de 1e lading zit een bundel wil geven.

    Ik snap dat je het zo vind. Alleen je moet ook wel inzien dat Sony héél véél pre orders heeft. Als het goed is rond de 1.5M. Dan is het lastig om ook nog bundels te verschepen…

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik snap dat je het zo vind. Alleen je moet ook wel inzien dat Sony héél véél pre orders heeft. Als het goed is rond de 1.5M. Dan is het lastig om ook nog bundels te verschepen…

    Jup, maar dan hadden ze tijdens de aankondiging meteen aan bundels denken en er genoeg gaan voorbereiden

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Jup, maar dan hadden ze tijdens de aankondiging meteen aan bundels denken en er genoeg gaan voorbereiden

    Ik heb liever dat ze aan de ps4 denken en werken dan dat ze bundels aan het maken zijn.
    Wat bespaard die 10-20 euro op 4 tot 500 euro?

  8. 821 XP
    Crusader's avatar

    Ik heb liever dat ze aan de ps4 denken en werken dan dat ze bundels aan het maken zijn.
    Wat bespaard die 10-20 euro op 4 tot 500 euro?

    Bij die grote bundel scheelt het 70-80 euro.
    Toch wel de moeite lijkt mij.

  9. Xeon's avatar

    Precies, en dan baal je er ook niet van als de PS4 later 50 euro goedkoper wordt.