Forum

Topic: Ps3 versie COD

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,
Is er toevallig iemand, die de code voor de upgrade naar de ps4 van call of duty ghosts, niet gebruikt?
Ik mocht bij de launch event aanwezig zijn, maar heb daar een promo disc gekregen. Hierbij zat deze code niet. Ik zou het erg tof vinden, als ik deze zou mogen gebruiken wanneer iemand deze toch niet zal inlossen. Mijn email is: [email protected]
Alvast heel erg bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Hi, ik doe de inruilactie van gamemania, ik zal hem proberen zonder die code in te ruilen, als dat lukt mag je hem hebben, ik ga dit 29 november meteen doen 🙂

  2. 579 XP
    Gr(_)mbl3's avatar

    Hey Sjoerd hartstikke bedankt! Alvast. Is er mss nog iemand die de code nu niet meer gebruikt? Voor het geval dat Sjoerd het niet lukt?

  3. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik weet nog niet zeker of ik een PS4 ga aanschaffen. De code is volgens mij tot maar of april volgend jaar te gebruiken. Mocht ik mijn aanschaf van de PS4 uitstellen dan biedt ik de code hier wel aan :). Maar dat kan dus even duren en helaas geen garantie.