Topic: PlaYStation Vier :)

11 november 2013om 11:41
[i]Ik wist niet waar ik t moest plaatsen , dus ik dacht doe t maar hier.
ik heb net me ps3 verkocht en wil eigenlijk meteen me ps4 kopen nu ik ruim geld heb weet iemand waar ik hem nog kan pre orderen of in de buurt van de release ?
hoor graag te horen van u [/i]

7 reacties

1. User  avatar
    1067 XP

Kleine Intertoys-jes, Bart Smit-jes, etc. Die zou ik proberen als ik jou was. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of je nog heel veel kans maakt na alle berichten van de afgelopen tijd.

0
  2. User  avatar
    632 XP

Of iemand vragen die PS4 geserveerd heeft,(in jou woonplaats) en zich heeft bedacht het te kopen..
    hoog waarschijnlijk maak je meer kans,om en PS4 op 29 nov te kunnen kopen

0
  3. User  avatar
    401 XP

zal zeggen kijk eens op marktplaats veel aanbod alleen wel iets duurder. tip bied niet maar stuur meteen een mail naar de persoon met wat je bied en graag snel iets hoort. en dat je de ps4 samen wil ophalen bij de winkel .

0
  4. User  avatar
    149 XP

Ik ben bang dat je dat niet meer gaat lukken. Of je moet er de hoofdprijs voor willen betalen op marktplaats

0
  5. User  avatar
    5395 XP

Voor zover ik weet is de PlayStation 4 al volledig uitverkocht in Nederland, en is het dus niet meer mogelijk om een PS4 te pre-orderen voor een Day-One levering op de releasedatum; 29 November 2013. Als je nu een pre-order voor een PS4 plaatst is er een grote kans dat je bij de 3e levering PS4’s zit, dit betekend dus dat je moet rekenen op een leverdatum in januari/februari 2014.

Het zelfde geld als je graag een PS4 in de winkel wil gaan kopen, omdat je bijvoorbeeld niet wil pre-orderen. dit kan misschien pas januari/februari 2014 omdat de tweede levering PS4’s ook al vrijwel volledig is uitverkocht. Maar mocht de derde levering PS4’s ook uitverkocht raken dan is het eerste moment dat je een PS4 in de winkelrekken ziet liggen in Nederland misschien pas maart 2014.

Je zou inderdaad een PS4 pre-order over kunnen kopen op marktplaats o.i.d., maar dan zul je er echt flink wat meer geld aan kwijt zijn dan de normale verkoopprijs van 399 euro.

0
  6. User  avatar
    1042 XP

Gewoon geduld hebben en lekker wachten tot de ps4 weer op voorraad is!

0
  7. User  avatar
    52 XP

Mycom & Media Markt(sommige) hebben nog voorraad over voor de 2de levering.
    Maar zover ik weet is Nedgame & Gamemania voor dit jaar uit verkocht.
    Zoals de meeste winkels.

0