Forum

Topic: nedgame ps4 bundel alleen met spel

Anoniem's avatar

net gebeld door nedgame amersfoort met de vraag of ik mijn ps4 wou omzetten naar een kilzone bundel alleen met spel voor 440 (heb ik gedaan scheelt weer 25 euri ) ik heb nog even nagevraagt of ze de kilzone bundel krijgen met camera en controller en helaas was het antwoord nee

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik is een klein beetje jaloers ….. Klein beetje maar 🙂 Zat je bij de eerste levering of de tweede?

  2. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik heb de KZ-bundel mét 2e controller en camera toegezegd gekregen door Nedgame een aantal weken geleden, en daar heb ik op zich wel vertrouwen in. Het verschilt waarschijnlijk ook per winkel en hoeveel er vraag er per winkel naar is. Het is nu eenmaal niet zo dat ze voor het oprapen liggen.
    Als ik geen bundel ontvang, geen man overboord, als ik sowieso de PS4 maar gewoon krijg!

  3. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Ik is een klein beetje jaloers ….. Klein beetje maar 🙂 Zat je bij de eerste levering of de tweede?

    ik zit bij de eerste levering

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik zit bij de eerste levering

    Ik hoop dat ze mij een aanbod doen, wanneer de tweede levering komt. Ik heb het in het verleden wel aangegeven.

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Vind dat alle bundels nu wel openbaar mogen worden gemaakt.
    Laat ons die dingen gewoon pre-orderen, Degene die (net als mij) nu pas willen pre-orderen.
    Hebben hun ps4 toch al richting januari.

  6. 8888 XP
    7th-son's avatar

    Ik hoop dat ze mij een aanbod doen, wanneer de tweede levering komt. Ik heb het in het verleden wel aangegeven.

    ik ben bang van niet, ik zit zelf bij de eerste levering bij nedgame, en tegen mij zeiden ze zelfs dat ze helemaal geen bundels zouden krijgen.
    ik heb nog een mailtje gestuurd naar ze, ivm dat andere mensen wel een keuze krijgen

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik ben bang van niet, ik zit zelf bij de eerste levering bij nedgame, en tegen mij zeiden ze zelfs dat ze helemaal geen bundels zouden krijgen.
    ik heb nog een mailtje gestuurd naar ze, ivm dat andere mensen wel een keuze krijgen

    Ik snap het beleid van Nedgame ook niet echt. Er is volgens mij geen eenduidigheid in de verschillende vestigingen. Zo lijkt het in ieder geval. Ik heb verder nooit met ze van doen gehad, omdat ik games altijd via een andere site bestel. Tot nu toe nog geen slechte ervaringen, maar zoals gezegd het lijkt erop dat er verschillen zijn in vestigingen. Franchise toevallig?

  8. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Hoorde van nedgame Groningen dat elke nedgame winkel maar 1 ps4 bundel met extra controller en camera krijgt en wellicht nog 2 à 3 met alleen spel

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    Hoorde van nedgame Groningen dat elke nedgame winkel maar 1 ps4 bundel met extra controller en camera krijgt en wellicht nog 2 à 3 met alleen spel

    Dat schiet niet op. Hopelijk krijgen ze voor de tweede levering meer bundels

  10. 773 XP
    Retrogamer's avatar

    Heb zelf ook het belletje gehad en nu op 29 november de killzone bundel met de game alleen.
    Btw in Almere en hier kregen ze alleen 3 van die bundels binnen en niet die met camera

  11. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Heb zelf ook het belletje gehad en nu op 29 november de killzone bundel met de game alleen.
    Btw in Almere en hier kregen ze alleen 3 van die bundels binnen en niet die met camera

    apart dat het er zo weinig zijn en raar dat ze geen bundels hebben met camera controller en game

  12. 60 XP
    AgentSmithNL's avatar

    Ben zelf gebeld door Nedgame Arnhem en krijg wel de bundel met game 2 controllers en camera. Ze krijgen er idd maar weinig binnen, maar sta daar als nmr 1 op de lijst.

  13. 47 XP
    TwanDetti's avatar

    ik heb meerdere malen contact gehad met nedgame gouda en was als eerste die daar naar de bundel geïnformeerd had naar de bundel met extra controller en camera!
    Ze hadden mij dus direct boven aan de lijst gezet voor deze bundel.
    Vandaag maar even langs gegaan om te vragen wat de status is wat betreft de bundels.
    De vriendelijke verkoper heeft mij bevestigd dat hij mijn preorder net had omgezet in de killzonebundel met extra controller en camera.
    Hij vertelde hier ook bij dat ik deze op de launch zal kunnen ophalen!

  14. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    @ TwanDetti: Als je Gouda vervangt door Nijmegen, en ‘vandaag langs gegaan’ door ‘gisteren langs gegaan’ klopt mijn verhaal gewoon echt precies met dat van jou 🙂

  15. 773 XP
    Retrogamer's avatar

    apart dat het er zo weinig zijn en raar dat ze geen bundels hebben met camera controller en game

    Ja idd jammer maar gelukkig heb ik goede contacten met 1 van de medewerkers anders was me kans verkeken aangezien ik laag sta op de preorder lijst voor de eerste lichting

  16. 8888 XP
    7th-son's avatar

    vanmiddag een mail gehad van nedgame (geautomatiseerd)
    PS4 is verstuurd! 🙂
    zal morgen of uiterlijk overmorgen op de stoep staan denk ik dan!

  17. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    vanmiddag een mail gehad van nedgame (geautomatiseerd)
    PS4 is verstuurd! 🙂
    zal morgen of uiterlijk overmorgen op de stoep staan denk ik dan!

    DEMN, had ik maar gekozen voor Nedgame inplaats van GameMania.
    🙁

  18. 8888 XP
    7th-son's avatar

    DEMN, had ik maar gekozen voor Nedgame inplaats van GameMania.
    🙁

    Excuus, uit enthousiasme las ik mijn mailtje niet correct haha
    Ik dacht dat zowel de ps4 als bf4 verzonden was, maar ging alleen om battlefield 4 voor de ps4
    Stond een beetje vaag