Topic: PS4 beschikbaarheid

12 november 2013om 18:54

Iemand nog winkels/webshops waar de PS4 nog beschikbaar is op release?

33 reacties

  1. User  avatar
    1100 XP

    Amazon.es daar kan je kz bundel kopen en dan krijg je hem 3-4 dagen na de release.

    0
  2. User  avatar
    290 XP

    Andere suggesties iemand?

    0
  3. User  avatar
    48 XP

    Nee ben je een beetje laat me he 😛

    0
  4. User  avatar
    228 XP

    Ik heb nog een bestel link van bart smit voor de 1e levering alleen weet ik niet of je nog op tijd bent ?

    0
  5. User  avatar
    123 XP

    Winkels afrijden is de beste optie die je hebt… betere optie dan pre-orderen alsnog lijkt me.
    De kleine lokale rondom de grote steden maak je het meest kans

    0
  6. User  avatar
    30 XP

    [quote]Winkels afrijden is de beste optie die je hebt… betere optie dan pre-orderen alsnog lijkt me.
    De kleine lokale rondom de grote steden maak je het meest kans[/quote]

    Alles is op, ook bij de intertoys en de bart smit in kleine dorpjes. Ze krijgen er daar maximaal 3 a 4 binnen en die zijn allemaal al besteld.
    Ik denk dat die spaanse amazon echt de enige optie is die er nog is, tenzij je het wachten tot kerst niet erg vind.

    0
  7. User  avatar
    129 XP

    Je kunt wellicht nog winkels proberen waar sommige mensen niet direct aan denken. Maatje van mij had tijdens de ps3 release ook niet gepreorderd. Alles was weg behalve bij de macro. Daar zeiden ze “ja hoor meneer, ik ga hem even voor u pakken”.

    0
  8. User  avatar
    401 XP

    [quote]Iemand nog winkels/webshops waar de PS4 nog beschikbaar is op release?[/quote]

    hier een koopje voor je

    [url]http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation/m748563955-ps-4-playstation4-500gb.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr[/url]

    0
  9. User  avatar
    34 XP

    [quote]Alles is op, ook bij de intertoys en de bart smit in kleine dorpjes. Ze krijgen er daar maximaal 3 a 4 binnen en die zijn allemaal al besteld.
    Ik denk dat die spaanse amazon echt de enige optie is die er nog is, tenzij je het wachten tot kerst niet erg vind.[/quote]

    Ik heb dat ook gehoord maar alsnog denk ik dat er wel een paar ergens in de winkel liggen! Dat was namelijk ook in Amerika , daar zijden ze ook helemaal uitverkocht

    0
  10. User  avatar
    3 XP

    men zegt dat hij al bij MM arnhem te koop is…

    http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=81801&page=46

    0
  11. User  avatar
    290 XP

    [quote]Je kunt wellicht nog winkels proberen waar sommige mensen niet direct aan denken. Maatje van mij had tijdens de ps3 release ook niet gepreorderd. Alles was weg behalve bij de macro. Daar zeiden ze “ja hoor meneer, ik ga hem even voor u pakken”.[/quote]

    Dat is misschien wel een goeie ja, ik was helemaal vergeten dat ze daar ook consoles en games verkopen.

    0
  12. User  avatar
    829 XP

    De Macro kreeg geen PS4’s binnen. Las ik op Tweakers forum geloof ik.

    0
  13. User  avatar
    123 XP

    [quote]De Macro kreeg geen PS4’s binnen. Las ik op Tweakers forum geloof ik.[/quote]

    lol, ik hoorde dus gister weer van iemand juist van wel… hahaha…

    0
  14. User  avatar
    338 XP

    [url]http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html[/url]

    Intertoys

    0
  15. User  avatar
    290 XP

    Ik heb net gebeld met Intertoys en volgens hen kan ik hem gewoon bestellen en zijn de berichten over uitverkochte PS4’s fabeltjes..? Vind het maar vreemd om te geloven, maar goed. Stel dat ik hem bij Intertoys bestel en ik ontvang hem niet op de release dag (wat dus wel belooft wordt), kan ik dan mijn bestelling annuleren en mijn geld terug krijgen?

    0
  16. User  avatar
    6 XP

    Als je hem online besteld kan je gebruik maken van de wet kopen op afstand.

    0
  17. User  avatar
    290 XP

    Ook iets heel raars op de Intertoys website, je kan namelijk kiezen tussen de PlayStation 4 met een release op 29 november en een PlayStation 4 “na release”. Waarom zou die na release PlayStation er dan ook tussen staan :S.

    0
  18. User  avatar
    3 XP

    [quote]Ook iets heel raars op de Intertoys website, je kan namelijk kiezen tussen de PlayStation 4 met een release op 29 november en een PlayStation 4 “na release”. Waarom zou die na release PlayStation er dan ook tussen staan :S.[/quote]

    Omdat ze er een paar extra hebben gekregen en gelijk in de vrije verkoop gedaan:

    Ik heb hem ook besteld net, en gebeld:

    [i]”we hebben er een aantal extra gekregen en deze in de vrije verkoop gedaan, je ontvangt hem gewoon op dag van release” [/i]

    ik heb hem besteld en 20 minuten later waren ze allemaal weg…. nu staat ie ook niet meer als bestelbaar op hun website..

    0
  19. User  avatar
    214 XP

    bij bartsmit.be kan je nog ps4 bestellen en ik zag ook killzone bundel staan er staat bij dat je hem de eerste levering hem krijgt mensen die nog geen ps4 hebben besteld kan je het daar proberen

    0
  20. User  avatar
    290 XP

    [quote]bij bartsmit.be kan je nog ps4 bestellen en ik zag ook killzone bundel staan er staat bij dat je hem de eerste levering hem krijgt mensen die nog geen ps4 hebben besteld kan je het daar proberen[/quote]

    “Het artikel is momenteel niet voorradig.”

    0
  21. User  avatar
    717 XP

    Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken 😉

    0
  22. User  avatar
    214 XP

    [url]http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering[/url] ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen

    0
  23. User  avatar
    890 XP

    [quote]Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken ;)[/quote]

    Ik kan niet eens wachten tot vrijdag :/

    0
  24. User  avatar
    290 XP

    [quote][url]http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering[/url] ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen[/quote]

    Je hebt inderdaad gelijk, maar bij het bestellen kan je helaas geen Nederland kiezen, alleen België.

    [quote]Kan beter pre-orderen voor de 2e levering en twee weken wachten… wat is nou twee weken ;)[/quote]

    Ja wil ik ook doen, maar geen enkele webshop is duidelijk over de 2e levering en wanneer die nou precies is.

    0
  25. User  avatar
    123 XP

    [quote][url]http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering[/url] ik kan gewoon op deze site komen en er staat toch egt eerste levering je kan het altijd proberen[/quote]

    lol, dit is de Belgische Bart Smit, ze hebben het niet over een launchdag van de 29e maar wel over “Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis”.
    Als je m nu zou bestellen, zou je m dan al morgen hebben???? 😀

    0
  26. User  avatar
    214 XP

    [quote]Je hebt inderdaad gelijk, maar bij het bestellen kan je helaas geen Nederland kiezen, alleen België.[/quote]

    je kan hem ook bij een winkel afleveren en ophalen als je vlak bij de grens woont

    0
  27. User  avatar
    290 XP

    Makro krijgt overigens geen PS4’s geleverd, net gebeld.

    0
  28. User  avatar
    46 XP

    Het beste is vrijdag naar saturn, mediamarkt etc. Te Gaan lees ik net

    0
  29. User  avatar
    13 XP

    ik denk dat je hem vrijdag gewoon kunt kopen in de winkel………….. tenminste.. .dat hoop ik 🙂

    0
  30. User  avatar
    577 XP

    [quote]ik denk dat je hem vrijdag gewoon kunt kopen in de winkel………….. tenminste.. .dat hoop ik :)[/quote]
    Laten we het hopen mafkees

    0
  31. User  avatar
    316 XP

    Heb hem bij toy xl gepreorderd , belde ze laatst.
    Ze zeiden ja we gaan je bellen je staat 10e en dan kijken hoeveel we krijgen dus word afwachten wanneer zou zo een winkel nieuwe lading moeten krijgen ?! Weet iemand in almere waar je nog ps4 kan halen ? Of loop van deze week

    0
  32. User  avatar
    290 XP

    Voor degene die nog zoeken: Amazon.es (de Spaanse versie van Amazon) heeft ze vanaf 14 december weer. Wachten tot 14 december is minder erg dan wachten tot 2014 neem ik aan ;).

    0
  33. User  avatar
    13 XP

    Sjipz, I was sooo damn wrong…… 🙁

    0