Topic: Ps4 leveringen

13 november 2013om 01:13
[b][i]Mensen die de ps4 besteld hebben na 31 juli, krijgen de ps4 in de 2de levering, de 2de levering is in AMAZON.COM nog behoorlijk op voorraad zie link en bij bekende Elektronica & Witgoed winkels zijn ze al uitverkocht
[url]https://scontent-a-iad.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1393537_10153439266890261_2039999253_n.jpg[/url] op ’t grond staat peak overstock dat betekent overgebleven
*de 2de levering is geplaatst op datum tussen 1-10+ December
*de 3de levering is geplaatst op datum in maand December

Dus kortom mensen die denken dat ze hun ps4 niet voor kerst krijgen HOLD ON! niet schrikken voor kerst zal iedereen in NL z’n ps4 in huis hebben

*zoals Sony zelf bekend maakt dat ze zeker zullen zijn om 5 miljoen exemplaren te kunnen verkopen in de BENELUX.[/i][/b]

BELANGRIJK!!!!!

Mensen die denken dat ze hun ps4 de day-one gegarandeerd krijgen kan je op je buik schrijven!! je krijgt een mail van POST NL dat de busje vol zal zitten en een dagje of 2 langer moet wachten want er zijn duizenden mensen die de ps4 op day-one hebben.

11 reacties

  1. User  avatar
    1067 XP

    [quote][b][i]zoals Sony zelf bekend maakt dat ze zeker zullen zijn om 5 miljoen exemplaren te kunnen verkopen in de BENELUX.[/i][/b][/quote]

    Dit lijkt me sterk. En al helemaal niet voor kerst.

    [quote][b][i]Mensen die denken dat ze hun ps4 de day-one gegarandeerd krijgen kan je op je buik schrijven!! je krijgt een mail van POST NL dat de busje vol zal zitten en een dagje of 2 langer moet wachten want er zijn duizenden mensen die de ps4 op day-one hebben.[/i][/b][/quote]

    Lang leve het niet online bestellen van een console. En daarbij: POST-NL moet gewoon hun werk doen.

    0
  2. User  avatar
    168 XP

    [quote]Dit lijkt me sterk. En al helemaal niet voor kerst.

    Lang leve het niet online bestellen van een console. En daarbij: POST-NL moet gewoon hun werk doen.

    inderdaad ik haal hem ook in de ochtend op gewoon bij de winkel is kan ik fijn all voor 12uur game en niet rond een uurtje of 3 a4 wanneer ik hem zou hebben besteld online

    0
  3. User  avatar
    717 XP

    Heb em gereserveerd bij Media Markt, kan hem gewoon ophalen 🙂 Mocht ik in de eerst levering zitten natuurlijk..

    Ben benieuwd hoeveel ze ongeveer de eerst levering krijgen, zeker een winkel als mediamark moet er toch wel een stuk of 50 per loctie krijgen..?

    0
  4. User  avatar
    1067 XP

    [quote]Ben benieuwd hoeveel ze ongeveer de eerst levering krijgen, zeker een winkel als mediamark moet er toch wel een stuk of 50 per loctie krijgen..?[/quote]

    Ik zou zeggen van wel, wel wat meer in het geval van een Mediamarkt. Maar weet het niet zeker.

    0
  5. User  avatar
    5920 XP

    Na 31 juli niet meer op day one hangt helemaal af van de winkel waar je ‘m bestelt. Ik heb hem ergens halverwege augustus besteld en zit gewoon bij de eerste levering.

    0
  6. User  avatar
    379 XP

    zal eerlijk zeggen.
    toen dat ps event was heb ik een paar dagen erna besteld bij bol.com
    en bart smit (20 Februari)
    en als ik dan lees wat er over postnl staat.
    geloof ik het ook wel dat dat kan gebeuren…
    Maar dan hebben ze aan mij een verkeerde want dan rij ikzelf wel even naar Apeldoorn.
    Ik vind dat Postnl gewoon hun werk moet doen op zo’n dag.
    als iemand wat bij mij besteld of zo dan zorg ik toch ook dat die gene het krijgt..
    en anders moeten ze maar eens wat aan die luie lui van postnl doen..
    zelf willen ze ook alles op tijd hebben 😉

    0
  7. User  avatar
    1042 XP

    Hoe dan ook, iedereen die hem besteld krijgt hem vanzelf,.

    Zoals ik al vele keren heb gezegt: Geduld is een schone zaak.

    0
  8. User  avatar
    379 XP

    [quote]Zoals ik al vele keren heb gezegt: Geduld is een schone zaak.[/quote]
    Klopt.
    Maar wel heel moeilijk op zo’n dag 😉

    0
  9. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Klopt.
    Maar wel heel moeilijk op zo’n dag ;)[/quote]

    Haha, niet alleen op die dag.
    Nu is het ook al moeilijk!

    0
  10. User  avatar
    129 XP

    haha inderdaad… de dagen lijken steeds langer te duren. En dan kunnen de amerikanen over 2 dagen al aan de slag…. !@#!@#!@#!@#

    0
  11. User  avatar
    59 XP

    PostNL is echt wel wat gewend hoor jongens. Weet je hoeveel pakketten er dagelijks worden bezorgd door heel Nederland. Ik zou mij niet zo druk maken. Systeem zit prima in elkaar. Als de winkels het maar op tijd opsturen!

    0