Ik zat op de site van itunes te kijken, en ik vond deze app, helaas kon ik hem zelf niet downloaden
[url=”https://itunes.apple.com/us/app/id410896080?mt=8″]https://itunes.apple.com/us/app/id410896080?mt=8[/url]Topic: Playstation App is gelaunched in Amerika
13 november 2013om 09:39

Gewoon een US account aanmaken en tijdelijk van store veranderen.
App ziet er goed uit.
Bij de trophies staat de rarity ook vermeld.
ik heb hem wel gwn kunnen downloaden op android! Ziet er nice uit!
wanneer komt ie eigenlijk voor de IOS in NL uit?
Heb m nu ook een tijdje. Opzich een aardige app. Wat ik alleen niet snap is dat als je op de store klikt je door wordt gestuurd naar safari. Had het veel beter gevonden als dit binnen de app zou plaatvinden.
[quote]
Bij de trophies staat de rarity ook vermeld.[/quote]
Wat houd dat rarity in?
[quote]Wat houd dat rarity in?[/quote]
als ik het vertaal komt het op zeldzaamheid neer. Dus misschien hoeveel mensen die trophy gehaald hebben of zo? Hoe minder mensen hoe hoger het rarity level van de trophy … denk ik
[quote]als ik het vertaal komt het op zeldzaamheid neer. Dus misschien hoeveel mensen die trophy gehaald hebben of zo? Hoe minder mensen hoe hoger het rarity level van de trophy … denk ik[/quote]
Klopt, is een percentage hoeveel procent de trophy gehaald heeft, er zijn vier levels:
– Ultra zeldzaam(0-5%)
– Zeer zeldzaam (5-15%)
– Zeldzaam (15-50%)
– Gewoon (50-100%)