Hooi, ik had laatst een pakketje naar PostNL gebracht zodat ze het weer zouden terugsturen naar Bol, maar nu kijk ik online en er staat: ”Zending overgedragen aan verkopende partij” maar wat betekend dit? Betekend het dat Bol hem binnen heeft of iets anders?
Dank alvast

Ja? Bol heeft toch iets aan je verkocht? ;p
als de statusbalk van je verzending helemaal vol is, mag er vanuit gaan dat hij aangekomen is bij bol.com. Je kan ook details van de verzending bekijken. Misschien dat je daar wat meer informatie kan halen
[SPOILER][url]https://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/[/url][/SPOILER]
Dan weet je het meteen.
Postnl maakt wel vaker foutjes.
vooral hier in friesland.
maar als er bij bol.com staat dat het klaar is en je hebt je geld weer trug is er niks aan de hand.
ps. staat ook wel bij de beschijving op bol
‘Zending overdragen aan de verkopende partij.’
Dat betekend in dit geval letterlijk: We zijn er mee bezig om het pakketje naar bol.com te sturen.
Dus ze zijn de actie nog aan het verwerken.
Er komt vanzelf te staan wanneer je zending voltooid is.
Oke thanks allemaal voor de reacties, thanks!
[quote]’Zending overdragen aan de verkopende partij.’
Dat betekend in dit geval letterlijk: We zijn er mee bezig om het pakketje naar bol.com te sturen.
Dus ze zijn de actie nog aan het verwerken.
Er komt vanzelf te staan wanneer je zending voltooid is.[/quote]
Er staat toch overGEdragen… dus hij is al binnen volgens postNL!
[quote]Er staat toch overGEdragen… dus hij is al binnen volgens postNL![/quote]
Ooh ja, je hebt gelijk!
Foutje, kan gebeuren.
Neem mijn vorige reactie dus maar niet serieus.