Een vriend van mij waarvan ik de ps4 pre-order van heb overgenomen kreeg dit ineens op zijn telefoon?,
Kan je dus toch je reservering veranderen?
Topic: Ps4 upgrade mediamarkt.
13 november 2013om 17:49
Een vriend van mij waarvan ik de ps4 pre-order van heb overgenomen kreeg dit ineens op zijn telefoon?,
Kan je dus toch je reservering veranderen?
wat een baksteen?
Inderdaad! Wat is “dit” ??
[quote]wat een baksteen?[/quote]
Haha, dan kan ie beter eerst een nieuwe telefoon kopen idd dan een ps4
[quote]wat een baksteen?[/quote]
[quote]Inderdaad! Wat is “dit” ??[/quote]
Zie de bijlage als je in de lijst staat met nieuwe berichten. Viel me ook pas zojuist op dat er dan een bijlage aan deze discussie vasthangt (zo’n paperclip).
Hier de bijlage:
[url]http://www.psx-sense.nl/forum/attachment.php?attachmentid=2479&d=1384361204[/url]
Ja dat betekend dat je hem kunt upgraden naar een PS4-Bundel.
[i]Dit zal je echter wel meer geld kosten natuurlijk.
Zie de prijzen van de bundels zelf. [/i]
Ik maak wel gewoon gebruik van de actie 3 spellen halen 2 betalen ( killzone:shadow fall, AC4 en Knack 🙂 ), de camera boeit me niet echt en de 2e controller haal ik zelf wel met een kleurtje.
Ik begreep dat MM zaterdag gaat bellen om te vragen of de personen (die de PS4 daar hebben gepre-ordered) hun pre-order willen omzetten in een bundel.
Kan alleen voor een bepaalde regio zijn, maar dit hoorde ik.
[quote]Ik maak wel gewoon gebruik van de actie 3 spellen halen 2 betalen ( killzone:shadow fall, AC4 en Knack 🙂 ), de camera boeit me niet echt en de 2e controller haal ik zelf wel met een kleurtje.[/quote]
waar hebben ze die actie ?
[quote]waar hebben ze die actie ?[/quote]
Dit was een actie van mediamarkt ik heb m juni gepreorderd bij MM arena en laatst was ik weer geweest om te vragen hoe dat nou zit met die actie 3 voor de prijs van 2, hij zei dat gebeurt bij de release heb ik alleen gehoord.
[quote]Dit was een actie van mediamarkt ik heb m juni gepreorderd bij MM arena en laatst was ik weer geweest om te vragen hoe dat nou zit met die actie 3 voor de prijs van 2, hij zei dat gebeurt bij de release heb ik alleen gehoord.[/quote]
Ik denk dat dit voor de PS3 zal zijn! Lijkt me stug om dat met een release te gaan doen. 1) Zo creer je meer schaarste aan PS4 games. 2) Je maakt verlies..
Meestal zijn het de spellen die al een behaalde aantal verkopen of/en inkomsten hebben gehaald, die kunnen dan met een kleine korting de deur uit.
Net gebeld door MM, ik sta nr. 20 op de lijst en heb de standaard bundel bij release. Ze krijgen ongeveer 20 normale bundels en een stuk of 10-15 bundels met Killzone e.d.
Denk dat de PS4`s behoorlijk schaars zijn bij release…. zonder pre-order kom je in 2013 niet aan een ps4.
[quote]Ik denk dat dit voor de PS3 zal zijn! Lijkt me stug om dat met een release te gaan doen. 1) Zo creer je meer schaarste aan PS4 games. 2) Je maakt verlies..
Meestal zijn het de spellen die al een behaalde aantal verkopen of/en inkomsten hebben gehaald, die kunnen dan met een kleine korting de deur uit.[/quote]
Hmm, ik kan me herrineren dat er met de launch van de PS3 ook een dergelijke actie was. Daarnaast had Amazon vorige week dezelfde actie voor mensen die de PS4 er gekocht hebben. Niet onmogelijk dus..