Forum

Topic: Bart Smit bundel mail..

Anoniem's avatar

ik kreeg net een mail met deze teks er in….

Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw inschrijving van producten bij Bart Smit.

U heeft ‘PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 1’ bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

nog meer met deze ellende?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    zuur!

  2. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

  3. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Staat nu op twitter dat het een fout was… 🙂

  4. 140 XP
    Wes1987's avatar

    ik heb bij de winkel besteld en daar zeiden ze dat ik ook nog een mail zou krijgen of ik zou willen upgraden naar een bundel. tot op de dag van vandaag heb ik die mail nog niet gehad. Ben benieuwd of ik m nog krijg. Als die bundel niet meer beschikbaar is op release ga ik wel voor de normale ps4

  5. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    net deze mail gehad.

    Beste klant,

    Per abuis heeft u eerder een mail van ons ontvangen waarin stond dat de PS4 Killzone bundel niet beschikbaar is. Deze informatie is onjuist. De bundel is wel bij ons verkrijgbaar en uw reservering voor dit artikel blijft gewoon staan. U kunt voorgaande mail dus als niet verzonden beschouwen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Team bartsmit.com

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Paniek om niks,heb zelf een pre-order bij dixons en bartsmit staan,zie wel welke eerder is.

  7. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Paniek om niks,heb zelf een pre-order bij dixons en bartsmit staan,zie wel welke eerder is.

    Ik heb ook meerdere 🙂
    maar die van bs is toch het voordeligst 😉 (89 euro verschil)

  8. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Die van dixons is goedkoper ivm gift weken.

  9. 15 XP
    RudeRob's avatar

    net deze mail gehad.

    Per abuis heeft u eerder een mail van ons ontvangen waarin stond dat de PS4 Killzone bundel niet beschikbaar is. Deze informatie is onjuist. De bundel is wel bij ons verkrijgbaar en uw reservering voor dit artikel blijft gewoon staan. U kunt voorgaande mail dus als niet verzonden beschouwen.

    Blijft de reservering staan totdat de bundel leverbaar is…ooit.
    Of kan ik ‘m de 29e afhalen?

  10. 15 XP
    RudeRob's avatar

    Beste klant,

    Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.

    Met vriendelijke groet,
    Team bartsmit.com

    Hmmm. Helaas niet voor 23 augustus gereserveerd.