Forum

Topic: PS4 plus hoe en wat!?

Anoniem's avatar

Er is bij mij (en ik denk ook bij andere) verwarring over de ps4 icm met ps-plus.

Is het zo dat als ik een ps4 koop met ps-plus dat ik dan gratis BF4 & AC4 krijg? Dit heb ik ergens gelezen maar dit lijkt me zeer sterk! Zeker aangezien deze spellen gewoon nog de volle mep kosten. Misschien weet 1 van jullie hier antwoord op, mocht dit zo zijn is het de moeite waard om te wachten lijkt me.

Gr. Sander

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 821 XP
    Crusader's avatar

    Wat zit er in Plus voor PS4?:
    – Online spelen van retail spellen
    – Cloud opslag van savegames
    – Korting op games via PS Store
    – Instant Game Collection (Spellen kun je spelen zolang je PS+ actief is)
    – Automatisch updaten en trophy syncen (bijvoorbeeld iedere nacht tussen 0:00 en 2:00)
    – Eerder toegang tot beta’s

    Zonder PS Plus op PS4:
    – Alleen Free2Play spellen online spelen (bijv War Thunder)
    – Verder alles hierboven niet

    De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
    – Resogun
    – Contrast

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
    – Resogun
    – Contrast

    Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?

    Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt!

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt!

    oke thx 😀