Topic: PS4 plus hoe en wat!?

15 november 2013om 10:44

Er is bij mij (en ik denk ook bij andere) verwarring over de ps4 icm met ps-plus.

Is het zo dat als ik een ps4 koop met ps-plus dat ik dan gratis BF4 & AC4 krijg? Dit heb ik ergens gelezen maar dit lijkt me zeer sterk! Zeker aangezien deze spellen gewoon nog de volle mep kosten. Misschien weet 1 van jullie hier antwoord op, mocht dit zo zijn is het de moeite waard om te wachten lijkt me.

Gr. Sander

4 reacties

1. User  avatar
    829 XP

Wat zit er in Plus voor PS4?:
    – Online spelen van retail spellen
    – Cloud opslag van savegames
    – Korting op games via PS Store
    – Instant Game Collection (Spellen kun je spelen zolang je PS+ actief is)
    – Automatisch updaten en trophy syncen (bijvoorbeeld iedere nacht tussen 0:00 en 2:00)
    – Eerder toegang tot beta’s

Zonder PS Plus op PS4:
    – Alleen Free2Play spellen online spelen (bijv War Thunder)
    – Verder alles hierboven niet

De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
    – Resogun
    – Contrast

0
  2. User  avatar
    1042 XP

[quote]
    De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
    – Resogun
    – Contrast[/quote]

Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?

0
  3. User  avatar
    280 XP

[quote]Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?[/quote] Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt!

0
  4. User  avatar
    1042 XP

[quote]Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt![/quote]

oke thx 😀

0