Er is bij mij (en ik denk ook bij andere) verwarring over de ps4 icm met ps-plus.
Is het zo dat als ik een ps4 koop met ps-plus dat ik dan gratis BF4 & AC4 krijg? Dit heb ik ergens gelezen maar dit lijkt me zeer sterk! Zeker aangezien deze spellen gewoon nog de volle mep kosten. Misschien weet 1 van jullie hier antwoord op, mocht dit zo zijn is het de moeite waard om te wachten lijkt me.
Gr. Sander

Wat zit er in Plus voor PS4?:
– Online spelen van retail spellen
– Cloud opslag van savegames
– Korting op games via PS Store
– Instant Game Collection (Spellen kun je spelen zolang je PS+ actief is)
– Automatisch updaten en trophy syncen (bijvoorbeeld iedere nacht tussen 0:00 en 2:00)
– Eerder toegang tot beta’s
Zonder PS Plus op PS4:
– Alleen Free2Play spellen online spelen (bijv War Thunder)
– Verder alles hierboven niet
De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
– Resogun
– Contrast
[quote]
De Instant Game Collection zal met de release de volgende games bevatten (dus geen BF4 en AC4):
– Resogun
– Contrast[/quote]
Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?
[quote]Driveclub werd toch in de instant gamecollection komen bij de release?[/quote] Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt!
[quote]Driveclub is uitgetsteld helaas, de ps plus versie van DriveClub komt in de instant game collection als de game daadwerkelijk uitkomt![/quote]
oke thx 😀