Forum

Topic: voetbalfans

Anoniem's avatar

voetbaltopics gaan meestal gou voorbij. niemand reageert er dan meer op. maar hier wil ik vragen en weten wat jullie vinden van voetbalfans. sfeervakken en hooligans. mijne favoriet zijn de groningen fanatics en heb een hekel aan rotterdammers en de joden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    dan zal ik jou toch echt teleur moeten stellen want ik ben voor ajax. Daarom vind ik vak410 de beste! heb niks tegen groningen hoor, voor als je het wou weten 😉

  2. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik kom uit brabant, maar ik ben voor Vitesse!

  3. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ajax mooiste club van de wereld. Kom maar op met die ps4 op 29 november kan ik met FIFA 14 met ajax spelen

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ajax mooiste club van de wereld. Kom maar op met die ps4 op 29 november kan ik met FIFA 14 met ajax spelen

    DIT!!

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    en heel de arena is weer op deze topic, zoals op iedere voetbal topic. 😀

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha ik woon dicht bij Den Haag en ben voor RKC Waalwijk! 😉

  7. 89 XP
    050grunn's avatar

    Er is maar 1 club voor mij Dat is FC GRONINGEN!!!En natuurlijk de z-side!!!
    Hoe kan je hekel hebben aan feyenoord niet dat ik ervoor ben,EN Echte Groninger die heeft hekel aaan Die vieze FRIEZEN,Die domme tukkers,En 020!!!!

  8. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam!

  9. 636 XP
    klapper's avatar

    omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam!

    Tjah jij bevestigd weer het vooroordeel dat de meeste voetbalfans een laag IQ hebben!

  10. 247 XP
    robinho123's avatar

    omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam!

    PRACHTIG GEZEGD!, Nee is gekkigheid hoor, maar ik heb ook een hekel aan het legioen, is dat als amsterdammer niet een klein beetje normaal. Maarja je moet der ook een beetje inzitten. feyenoord dat zingt bijvoorbeeld vink is een k jood, en ajax zingt weer bommen op rotterdam, moet kunnen, maar rellen als bij beverwijk is niet normaal.

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb een seizoenskaart Go Ahead Eagles Deventer, in de b-side!
    Echt super leuk om langs te komen en ze toe te juichen 🙂

  12. 247 XP
    robinho123's avatar

    Heb een seizoenskaart Go Ahead Eagles Deventer, in de b-side!
    Echt super leuk om langs te komen en ze toe te juichen 🙂

    leuke club, mooi stadion en goede ( fantastische) supporters. meen ik echt

  13. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Duidelijk toch, HET LEGIOEN! Mooiste stadion en supporters. Eerst die trommels en het dak uit die ufo uit 020 halen, dan praten we verder over de sfeer en supporters.

  14. 451 XP
    Florian's avatar

    Kom ik daar als Lampje tussen al al die kakkerlakken en het schoonmaakmiddel xd

    Ik kom dan wel ik uit Zeeuws-vlaanderen, dicht bij de vlaamse grens, mijn hart is Rood-Wit en zal altijd Rood-Wit zijn (:

    F*ck You, We Are From Eindhoven

  15. 247 XP
    robinho123's avatar

    Duidelijk toch, HET LEGIOEN! Mooiste stadion en supporters. Eerst die trommels en het dak uit die ufo uit 020 halen, dan praten we verder over de sfeer en supporters.

    laten we vergeten dat ze altijd 15 minuten stil zijn