Topic: voetbalfans

15 november 2013om 18:08

voetbaltopics gaan meestal gou voorbij. niemand reageert er dan meer op. maar hier wil ik vragen en weten wat jullie vinden van voetbalfans. sfeervakken en hooligans. mijne favoriet zijn de groningen fanatics en heb een hekel aan rotterdammers en de joden

15 reacties

  1. User  avatar
    234 XP

    dan zal ik jou toch echt teleur moeten stellen want ik ben voor ajax. Daarom vind ik vak410 de beste! heb niks tegen groningen hoor, voor als je het wou weten 😉

    0
  2. User  avatar
    1042 XP

    Ik kom uit brabant, maar ik ben voor Vitesse!

    0
  3. User  avatar
    149 XP

    Ajax mooiste club van de wereld. Kom maar op met die ps4 op 29 november kan ik met FIFA 14 met ajax spelen

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Ajax mooiste club van de wereld. Kom maar op met die ps4 op 29 november kan ik met FIFA 14 met ajax spelen[/quote]

    DIT!!

    0
  5. User  avatar
    1042 XP

    en heel de arena is weer op deze topic, zoals op iedere voetbal topic. 😀

    0
  6. User  avatar
    1956 XP

    Haha ik woon dicht bij Den Haag en ben voor RKC Waalwijk! 😉

    0
  7. User  avatar
    85 XP

    Er is maar 1 club voor mij Dat is FC GRONINGEN!!!En natuurlijk de z-side!!!
    Hoe kan je hekel hebben aan feyenoord niet dat ik ervoor ben,EN Echte Groninger die heeft hekel aaan Die vieze FRIEZEN,Die domme tukkers,En 020!!!!

    0
  8. User  avatar
    63 XP

    omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam!

    0
  9. User  avatar
    627 XP

    [quote]omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam![/quote]

    Tjah jij bevestigd weer het vooroordeel dat de meeste voetbalfans een laag IQ hebben!

    0
  10. User  avatar
    234 XP

    [quote]omdat die legioenhomos gewoon allemaal vieze gore nare strondhomos zijn godverdomme. bommen op rotterdam![/quote]

    PRACHTIG GEZEGD!, Nee is gekkigheid hoor, maar ik heb ook een hekel aan het legioen, is dat als amsterdammer niet een klein beetje normaal. Maarja je moet der ook een beetje inzitten. feyenoord dat zingt bijvoorbeeld vink is een k jood, en ajax zingt weer bommen op rotterdam, moet kunnen, maar rellen als bij beverwijk is niet normaal.

    0
  11. User  avatar
    2295 XP

    Heb een seizoenskaart Go Ahead Eagles Deventer, in de b-side!
    Echt super leuk om langs te komen en ze toe te juichen 🙂

    0
  12. User  avatar
    234 XP

    [quote]Heb een seizoenskaart Go Ahead Eagles Deventer, in de b-side!
    Echt super leuk om langs te komen en ze toe te juichen :)[/quote]

    leuke club, mooi stadion en goede ( fantastische) supporters. meen ik echt

    0
  13. User  avatar
    59 XP

    Duidelijk toch, HET LEGIOEN! Mooiste stadion en supporters. Eerst die trommels en het dak uit die ufo uit 020 halen, dan praten we verder over de sfeer en supporters.

    0
  14. User  avatar
    441 XP

    Kom ik daar als Lampje tussen al al die kakkerlakken en het schoonmaakmiddel xd

    Ik kom dan wel ik uit Zeeuws-vlaanderen, dicht bij de vlaamse grens, mijn hart is Rood-Wit en zal altijd Rood-Wit zijn (:

    [b]F*ck You, We Are From Eindhoven[/b]

    0
  15. User  avatar
    234 XP

    [quote]Duidelijk toch, HET LEGIOEN! Mooiste stadion en supporters. Eerst die trommels en het dak uit die ufo uit 020 halen, dan praten we verder over de sfeer en supporters.[/quote]

    laten we vergeten dat ze altijd 15 minuten stil zijn

    0